3 راه برای غلبه بر یکی از بزرگترین مشکلات بازاریابی

توسط irmusic4, آگوست 12, 2021


3 راه برای غلبه بر یکی از بزرگترین مشکلات بازاریابی
برون سپاری کنیم یا در خانه نگه داریم؟ معضلی که همه بازاریابان با آن روبرو هستند.
این که آیا شما یک تجارت کوچک ، یک شرکت بزرگ ، B2B ، B2C یا یک سازمان غیر انتفاعی هستید ، بازاریابی برای شما اهمیت دارد. بازاریابی نه تنها اهمیت دارد ، بلکه احتمالاً می دانید که در دنیای دیجیتال امروز ، تکنیک های موثر بازاریابی آنلاین برای پیشبرد تجارت و افزایش سود ضروری است. به این ترتیب ، شما در رابطه با استراتژی بازاریابی خود با یک مشکل بزرگ روبرو هستید: برون سپاری یا عدم برون سپاری.
برای کمک به تصمیم گیری خود ، در اینجا سه ​​گزینه برای دریافت کمک بازاریابی دارید:
استراتژی بازاریابی خود را برون سپاری کنید
اولین گزینه شما این است که استراتژی بازاریابی خود را کاملاً به یک مدیر ارشد بازاریابی (CMO) بسپارید. برون سپاری استراتژی بازاریابی شما کاملاً دارای مزایای بزرگی است. “برون سپاری برخی از استراتژی های بازاریابی و تمام بازاریابی شما یک راه عالی برای: حذف سربار در اوایل کار ، دشواری یافتن استعدادهای با کیفیت را برطرف می کند و باعث می شود محوری سریعتر انجام شود ، زیرا ما می توانیم جنبه ها را در هر زمان روشن یا خاموش کنیم. ” اریک هوبرمن ، مدیرعامل و بنیانگذار شرکت CMO برون سپاری هاوک مدیا می گوید.
به عنوان مثال ، یک CMO برون سپاری دارای تیمی از متخصصان است که مجهز به منابع و مجموعه مهارتهایی هستند که ممکن است فاقد آنها باشید. علاوه بر این ، یک CMO برون سپاری در همه انواع بازاریابی – از بازاریابی تأثیرگذار ، بازاریابی محتوا ، بازاریابی رسانه های اجتماعی ، تبلیغات فیس بوک ، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) ، هدف گیری مجدد ، جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل ، بازاریابی وابسته ، خرید رسانه ها و موارد دیگر ، جاری است. به کل برون سپاری کل بسته را در اختیار شما می گذارد. جمع آوری تاکتیک های بازاریابی خود را
جمع آوری منابع – یا درخواست کمک از یک انجمن آنلاین – می تواند راه عالی دیگری برای دریافت کمک بازاریابی باشد. سایت هایی مانند 99 Designs و Fiverr به شما در ارتباط با افراد با استعداد که می توانند از طراحی لوگو گرفته تا نوشتن کپی وب سایت شما را انجام دهند ، کمک می کند. سرمایه گذاری جمعی اغلب بسیار ارزان تر از برون سپاری بازاریابی شما است و انعطاف پذیرتر است. و با جمع آوری سرمایه ، فقط باید هزینه بازاریابی مورد نیاز خود را بپردازید. نقطه ضعف سرمایه گذاری جمعی این است که شما یک شرکت یا فرد واحد مسئول بازاریابی خود را نخواهید داشت ، به این معنی که ثبات ممکن است متفاوت باشد. در غیر این صورت ، جمع آوری اطلاعات می تواند یک ابزار بسیار ارزشمند برای مشاغل باشد.
یک تیم داخلی تشکیل دهید
تنها به این دلیل که شما نمی توانید بازاریابی خود را به تنهایی انجام دهید به این معنی نیست که نمی توانید یک تیم بازاریابی داخلی عالی تشکیل دهید ، به ویژه اگر منابع مالی لازم برای برون سپاری ندارید. یک مزیت بزرگ برای تیم داخلی این است که تیم شما بیش از دیگران با نام تجاری شما آشنا خواهد بود ، به این معنی که آنها می توانند مارک شما را به طور م marketثرتری به بازار عرضه کنند. و با استفاده از یک تیم بازاریابی داخلی ، می توانید نقش بیشتری در این فرایند بازی کنید. سایر مزایای بازاریابی داخلی شامل ثبات و به موقع بودن است. برای کمک به شروع ، منابع خوبی برای مشاغلی وجود دارد که به دنبال بازاریابی خود هستند ، مانند راهنمای رایگان مبتدیان برای SEO توسط MOZ.
تصمیم برای برون سپاری ، جمع آوری منابع یا انجام بازاریابی خود در خانه کاملاً به شما بستگی دارد. مواردی که هنگام انتخاب مسیر موردنظر باید مورد توجه قرار گیرد شامل بودجه شما ، هزینه های هر گزینه ، مدل کسب و کار شما ، منابع فعلی شما و در دسترس بودن تخصص مورد نیاز است. علاوه بر این ، به یاد داشته باشید که بازاریابی خوب مهم است-هنگام تصمیم گیری برای برون سپاری ، جمع آوری منابع یا استفاده از یک تیم داخلی ، کیفیت مهم است.
منبع تصویر: workhoppers.com
ادامه مطالب مطالب بیشتر برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اعلان های فشار مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *