نت فلی تبلیغات ندارد، اما از بسیاری جهات دیگر با برندها کار می کند. در اینجا چیزی است که ما در مورد تلاش های بازاریابی و شرکای آن می دانیم.

توسط irmusic4, آگوست 12, 2021


نت فلی تبلیغات ندارد، اما از بسیاری جهات دیگر با برندها کار می کند. در اینجا چیزی است که ما در مورد تلاش های بازاریابی و شرکای آن می دانیم.
نت فلی هنوز علاقه ای به ورود به کسب و کار تبلیغاتی ندارد.
اما غول جریانی در حال کار با برندها به روش های غیر سنتی دیگر برای ترویج برنامه نویسی و پلت فرم اصلی خود است.
نت فلینز ده ها کراوات بازاریابی با برندهای بزرگ از جمله کوکاکولا، باسکین-رابینز و برگر کینگ را برای ترویج فصل سوم “چیزهای غریبه” درخواست کرد. این به دنبال معاملات مشابه برای دیگر اصل tentpole.
تا کنون، نت فلی از این معاملات برای ساخت یک جریان درآمد جدید معنی دار استفاده نمی کند.
مشارکت در حال آزمایش اشتهای مردم برای حق رای دادن نت فلی بزرگتر است بیشتر بخوانید که فراتر از پلت فرم خود را گسترش, و همچنین دادن نت فلی حضور در کانال های بازاریابی است که آن را نمی تواند راه خود را به خرید, مانند فضاهای خرده فروشی.
در زیر یک لیست از داستان کسب و کار خودی منتشر شده است که زیر چشمی به استراتژی بازاریابی نت فلینز و روابط با مارک ها، و همچنین آنچه رقابت خود را تا. داستان ها بر اساس موضوع سازماندهی می شوند.
ایده ای برای یک داستان دیگر یا نوک؟ سر وقت بهم ARodriguez@businessinsider.com.
استراتژی مشارکت نت فلیفیک
* چگونه رویکرد تجربی نت فلینز به بازاریابی کراوات این ها فرصت های جدیدی را برای برندهای کوچک و متوسط ایجاد می کند
* ‘It gives a sense of elitism’: Netflix is pioneering brand deals for streaming TV, but some partners bemoan its approach
* Netflix doesn’t want to ‘get distracted’ by trying to make money directly from deals with brands like Coca-Cola and Nike
* کوکاکولا بزرگترین برنده برند از نت فلیرز ‘چیزهای غریبه’ فصل ۳ بود. در اینجا مارک های دیگر که افزایش قابل ملاحظه ای کردم.
* Inside Netflix’s marketing strategy for ‘Stranger Things,’ the show that supercharged its work with brands like Lyft and Coca-Cola
* چگونه نت فلیک و HBO در حال باز کردن فرصت های بازاریابی برای تلویزیون خود را نشان می دهد که معمولا تنها فیلم های پرفروش دریافت کنید
* Netflix’s ‘Stranger Things’ partnership with Baskin-Robbins started with a cold reach-out on LinkedIn that one exec thought was a joke
* How Netflix is using companies like Comcast and T-Mobile to drive its next phase of growth The team shaping its work with brands
* The 2 power players at Netflix who are leading its early marketing work with brands like Coca-Cola and Lyft
* A key exec on Netflix’s brand-partnerships team has quietly exited the companyNetflix and advertising
* Netflix must launch a cheap, ad-supported plan to combat Disney, Apple, and Amazon, according to a Wall Street analyst
* Netflix calls speculation that it’s moving into selling advertising ‘false’
* Netflix could drastically cut its cash burn with a Spotify-like model that includes an ad-supported free tierThe competition
* Hulu exec پیشرو قرار دادن محصول می گوید ادغام نام تجاری خود را افزایش یافت 200٪ در سال گذشته و توضیح می دهد که چگونه استراتژی خود را با رقبای مانند نت فلینز متفاوت است
* چگونه مزیت بازاریابی دیزنی نسبت به نت فلیکتورز خواهد بود سلاح مخفی خود را در جنگ جریان
* رئیس آمازون از تلویزیون و بازاریابی فیلم جزئیات تلاش چرخش استودیو تحت جنیفر سالکه و فشار آن برای تبدیل شدن به بیش از ‘سوپر مارکت محتوا’ افشا: ماتیاس Döpfner، مدیر عامل شرکت مادر کسب و کار خودی، اکسل اسپرینگر، عضو هیئت مدیره نت بیشتر فلی است.
ثبت نام برای اطلاعیه ها از خودی! با آنچه می خواهید بدانید به روز بمانید. اشتراک در فشار اطلاعیه ها

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *