کمپین مک دونالد تراویس اسکات یک پلیدی بازاریابی درخشان است که ایجاد وزوز عظیم است – بدون اضافه کردن یک آیتم منو تنها

توسط irmusic4, آگوست 11, 2021


کمپین مک دونالد تراویس اسکات یک پلیدی بازاریابی درخشان است که ایجاد وزوز عظیم است – بدون اضافه کردن یک آیتم منو تنها
این قدیمی ترین ترفند در کتاب — زنجیره فست فود طبل تا فروش با ارائه منو محدود زمان است.
اما در مورد مشارکت مک دونالد با تراویس اسکات، زنجیره نیازی به اضافه کردن یک عنصر جدید واحد به آشپزخانه های خود برای کنار کشیدن معامله نبود.
مک دونالد برای اولین بار وعده غذایی تراویس اسکات در تاریخ 8 سپتامبر — یک چهارم Pounder با پنیر ، بیکن ، و کاهو ، سیب زمینی سرخ کرده متوسط با سس BBQ ، و Sprite. گروه موسیقی جاز که غذای مورد علاقه رپر در زنجیره فست فود است، ۶ دلار هزینه دارد و تا ۴ اکتبر در دسترس خواهد بود.
البته همان وعده غذایی پس از آن تاریخ در دسترس خواهد بود. شما فقط نیاز به سفارش برگر، سیب زمینی سرخ کرده، و اسپریت به جای درخواست برای “وعده غذایی تراویس در اینجا بیشتر بخوانید اسکات.”
ارائه زمان محدود یک منگنه فست فود هستند، با زنجیره ای مانند تاکو بل و KFC به طور منظم دوچرخه سواری را از طریق اقلام جدید، در روند منو. اقلام منو زمان محدود کمک به تولید وزوز و فوریت سوخت در اطراف یک نام تجاری، که می تواند مشتریان را به تبلیغ کنندگان به عنوان آنها به اشتراک گذاری عکس ها در رسانه های اجتماعی و یا بحث در مورد گزینه های مواد غذایی جدید با دوستان تبدیل.
با این حال، نزولی آیتم های منو جدید این است که پیچیدگی های بیشتری را در آشپزخانه ایجاد می کنند. سرعت در فست فود بسیار مهم است، و نیاز به خرید مواد جدید می تواند گران باشد – به خصوص اگر یک آیتم منو در نهایت فروش و همچنین شرکت پیش بینی نمی کند.
در حال حاضر ، حق رای دادن مک دونالد — که صاحب و عمل 95 ٪ از مکان های مک دونالد در ایالات متحده — فشار برای منو ساده شده است. زنجیره ای منو خود را در طول همه گیر تجزیه, برش سالاد و صبحانه تمام روز. فرنچایز در حال عقب راندن در برابر بسیاری از این موارد بازگشت به منو، منابع به کسب و کار خودی گفت.
که باعث می شود وعده غذایی تراویس اسکات گزاره ارزش کامل است. مردم در مورد یک وعده غذایی جدید هیجان زده, گره خورده است به مشهور در روند. اما حق رای دادن لازم نیست که در واقع زندگی کارگران را با اضافه کردن اقلام جدید به منو پیچیده تر کند.
و با این حال ، همه حق رای دادن با مشارکت خوشحال نیست ، با برخی از مخالفت با معامله با توجه به برخی از اشعار صریح تر اسکات است. مشارکت غیر قابل انکار ایجاد وزوز برای مک دونالد است، با این حال، با مشارکت برگزاری No. 1 نقطه روند بالا در توییتر روز آن را راه اندازی شد.
مک دونالد به نظر می رسد آن را به احتمال زیاد تلاش خواهد کرد برای بازسازی موفقیت آشکار مشارکت تراویس اسکات در آینده از طریق همکاری های مشهور دیگر.
“تراویس برای اولین بار در مجموعه ای از افراد مشهور بزرگ است که طنین انداز در سراسر بخش ها و طرفداران واقعی از مواد غذایی ما و نام تجاری ما است،” مک دونالد ایالات متحده CMO مورگان Flatley در یادداشت ماه اوت به دست آمده توسط کسب و کار خودی گفت. “ما نمی توانیم صبر کنید برای به اشتراک گذاشتن بقیه ترکیب … در موعد مقرر.»
اینجا ثبت نام برای اطلاعیه ها از خودی! با آنچه می خواهید بدانید به روز بمانید. اشتراک در فشار اطلاعیه ها

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *