چرا تبلیغات رسانه های اجتماعی قرار است منفجر شود

توسط irmusic4, آگوست 11, 2021


چرا تبلیغات رسانه های اجتماعی قرار است منفجر شود
هوش BI درک جذابیت تبلیغات در شبکه های اجتماعی کار دشواری نیست.
شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر مقصد روزانه میلیون ها مشتری است. محصولات تبلیغاتی آنها به طور فزاینده ای با توجه به جمعیت خاص ، ارتباطات در اینجا بیشتر بخوانید اجتماعی ، علایق و عادات ، هدف گذاری می کنند.
همانطور که مارک ها به یک فضای شکسته رسانه نگاه می کنند ، جایی که ویژگی های دیجیتالی کمی در هر مقیاس ارائه می دهند ، شبکه های اجتماعی یک پیشنهاد جالب را به آنها ارائه می دهند.
در گزارش جدیدی از BI Intelligence ، وضعیت تبلیغات در شبکه های اجتماعی و محل تبلیغات آن را تحلیل می کنیم ، با ارائه یک راهنمای جامع و بررسی اکوسیستم های تبلیغاتی در فیس بوک و توییتر ، ارائه مقدماتی در Tumblr به عنوان یک رسانه تبلیغاتی در حال ظهور و جزئیات اینکه تلفن همراه چقدر مهم است ، به عنوان قالب تبلیغات بومی سازگار با موبایل ، رشد سوخت را در بازار شکل می دهد.
با ثبت نام در یک آزمایش آزمایشی رایگان امروز به گزارش و داده کامل دسترسی پیدا کنید >>
در اینجا مروری داریم بر برخی از بازیگران اصلی در اکوسیستم تبلیغات موبایل:

* تبلیغات در شبکه های اجتماعی یک فرصت تبلیغاتی بالقوه منحصر به فرد را ارائه می دهد: همانطور که مارک ها به یک فضای رسانه ای شکسته نگاه می کنند ، شبکه های اجتماعی یک پیشنهاد جالب به آنها ارائه می دهند. شبکه های اجتماعی دارای مقیاس هستند – پایگاه های کاربر بسیار زیاد و پایگاه داده های عمیق. و از جذابیت و جمعیت دموکراتیک مطلوبی برخوردارند – آمریکایی ها از ژوئیه 2012 به طور متوسط ​​12 ساعت در ماه در شبکه های اجتماعی می گذراندند ، و افراد 18-24 ساله به طور متوسط ​​20 ساعت بودند.
* حتی تخمین محافظه کارانه رشد چشمگیر را پیش بینی می کند: BIA / Kelsey اخیراً با مطالعه ای ارائه داده است که یک دیدگاه را ارائه می دهد – پیش بینی 11 میلیارد دلار هزینه تبلیغات اجتماعی در سال 2017 ، در حالی که در سال گذشته 4.7 میلیارد دلار بود. تبلیغات در شبکه های اجتماعی یک بازار جوان و در حال رشد است و تاکنون فقط 1٪ تا 10٪ بودجه تبلیغات را برای اکثریت وسیع تبلیغ کنندگان نشان می دهد. فرصت قابل توجهی برای رشد این سهم وجود دارد.
* افزایش استفاده از تلفن همراه عامل مهمی برای رشد خواهد بود: توییتر و فیس بوک از 50٪ میزان استفاده از تلفن همراه عبور کرده اند و با توجه به رشد مداوم دستگاه های تلفن همراه ، فقط افزایش خواهد یافت. موبایل در سال گذشته 11٪ از درآمد تبلیغات فیس بوک را به خود اختصاص داده است ، حتی اگر تبلیغات تلفن همراه را تا پایان سه ماهه دوم منتشر نکند. در سه ماهه چهارم ، این میزان به 23٪ رسیده بود. و اکنون ، توییتر گزارش داده است که درآمد تبلیغات موبایل آن اکنون مرتباً از درآمد تبلیغات دسک تاپ خود پیشی می گیرد.
* به عنوان تبلیغات در جریان ، که به راحتی در بین دستگاه ها قابل انتقال است ، این تغییرات را ایجاد می کند: طبق پلتفرم بهینه سازی آگهی های اجتماعی TBG ، تبلیغات موبایل فیس بوک با حاشیه قابل توجهی بالاترین نرخ کلیک را دارند. علاوه بر این ، تبلیغات درون جریان کاملاً قابل انتقال در دستگاه ها است ، در حالی که تبلیغات نمایشی می تواند در صفحه کوچکتر مشکلاتی داشته باشد. پیش بینی BIA / Kelsey خواستار آن است که موبایل تنها 2.2 میلیارد دلار از آن در سال 2017 را به خود اختصاص دهد – 20٪ سهم بازار. بسیار بعید به نظر می رسد که موبایل تنها 20٪ از بازار تبلیغات اجتماعی در سال 2017 را به خود اختصاص دهد ، به خصوص که عادات استفاده همچنان تغییر می کنند. این گزارش پر از نمودارها و داده هایی است که به راحتی قابل بارگیری و استفاده هستند. این گزارش شامل موارد زیر است:

* وضعیت تبلیغات در شبکه های اجتماعی و جایی که تبلیغ می شود.
* راهنمای اکوسیستم تبلیغات فیس بوک.
* راهنمای اکوسیستم تبلیغات توییتر.
* یک آغازگر در مورد محصولات تبلیغاتی جدید Tumblr. برای دسترسی به گزارشات کامل BI Intelligence درباره وضعیت تبلیغات رسانه های اجتماعی ، برای یک اشتراک آزمایشی رایگان در اینجا ثبت نام کنید.
مطالب بیشتر برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *