چگونه افراد تأثیرگذار با مارک ها تماس می گیرند تا همکاری های پولی دریافت کنند

توسط irmusic4, آگوست 10, 2021


چگونه افراد تأثیرگذار با مارک ها تماس می گیرند تا همکاری های پولی دریافت کنند
یکی از اولین س questionsالاتی که افراد تأثیرگذار مشتاق از خود خواهند پرسید این است: چگونه می توانم با برندها کار کنم؟
صندوق ورودی اینفلوئنسر – اعم از ایمیل یا پیامهای مستقیم در رسانه های اجتماعی – اغلب جایی است که همه چیز شروع می شود.
برخی از اینفلوئنسرها با ایجاد پیام کوتاه در برندهای تجاری خود در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، با آنها ارتباط برقرار خواهند کرد.
اشلی جونز ، یک تأثیرگذار کوچک با حدود 50،000 فالوور اینستاگرام ، به اینسایدر گفت که استراتژی او شامل ارسال محصولات مورد علاقه خود در اینستاگرام و برچسب زدن نام تجاری است. سپس ، او با نام تجاری تماس می گیرد و توضیح می دهد که چرا دوست دارد با آنها کار کند. او گفت که او اغلب برای روابط عمومی مناسب درخواست می کند.
درباره نحوه معاملات مارک جونز و تعیین نرخ های وی بیشتر بخوانید.
سایر سازندگان ، مانند Laur DeMartino ، نانو اینفلوئنسر ، نمایندگان روابط عمومی برند یا مخاطبین بازاریابی تأثیرگذار را در LinkedIn پیدا می کنند.
و بسیاری از اینفلوئنسرها ، مانند Gigi Kovach (تأثیرگذار در سبک زندگی نیمه وقت) ، مستقیماً برای معرفی یک نام تجاری به ایمیل مراجعه می کنند. وقتی با مارک ها و حامیان مالی احتمالی ارتباط برقرار می کند ، یک “بانک پیش فرض” از قالب های ایمیل در دسترس دارد.
یکی از ایمیل های کلمه به کلمه ای که کوواچ برای مارک ها ارسال می کند را بخوانید.
علاوه بر این ، بسیاری از تأثیرگذاران یک کیت رسانه ایجاد و ضمیمه می کنند – سندی که شامل اطلاعات اولیه در مورد حساب تأثیرگذار ، داده های مشارکت ، کارهای قبلی و اطلاعات تماس است.
برخی از اینفلوئنسرها برای هر تبلیغ کننده ای که با آن کار می کنند یک کیت رسانه ارسال می کنند. آنها با افزودن معیارها و همکاری های جدید هر چند ماه این سند را به روز نگه می دارند.
میسی ماریانو ، تأثیرگذار ، درباره مجموعه های رسانه ای گفت: “من فکر می کنم اگر می خواهید این موضوع را جدی بگیرید بسیار مهم است.” “من آنها را اکنون برای هرکسی که با آن در ارتباط هستم می فرستم. این فقط یک راه خوب برای بیان این است که شما کی هستید و چه کار کرده اید تا بتوانند کارهای گذشته و فعلی شما را ببینند.”
12 بسته رسانه ای واقعی که اینفلوئنسرها هنگام انتخاب مارک تجاری استفاده می کنند را بخوانید.
اینسایدر با چندین نفوذی صحبت کرده است که همگی رویکردهای متفاوتی برای معرفی برندها دارند. در اینجا نحوه معرفی برندها ، از جمله چندین قالب ایمیل که استفاده می کنند ، آورده شده است.
اما کورتس. Holly Phan چگونه می توان توجه یک برند را هنگام ارائه حمایت مالی جلب کرد ، زمان لازم است تا بفهمیم چه نوع چوبی به نظر می رسد و توجه مارک ها را به خود جلب می کند.
کوواچ به اینسایدر گفت: “هنگامی که برای اولین بار شروع به معرفی مارک می کنید ، بسیاری از نه ها دریافت می کنید ، اما سپس رویکرد خود را به نحوی دقیق تنظیم می کنید.”
اما شروع یک مرحله مهم در ایجاد روابط با مارک ها است.
به گفته اینسایدر ، جن لورن ، یک نانو تأثیرگذار در یوتیوب و اینستاگرام ، حدود 350 دلار برای حمایت از اینستاگرام (یک پست در فید) یا حمایت از یوتیوب (ذکر نام تجاری) دریافت می کند و این بسته به دامنه کار متفاوت خواهد بود. ماهها پیش زمانی که او کمتر از 3000 دنبال کننده داشت.
لورن برای به دست آوردن اولین قرارداد پولی خود از یک کیت رسانه استفاده کرد. وی گفت که او کیت رسانه ای خود را برای مارک هایی که می خواهد با آنها مستقیماً کار کند ، از طریق ایمیل ، پیام مستقیم در اینستاگرام ارسال می کند ، یا حتی گاهی اوقات یک مخاطب بازاریابی تأثیرگذار برای مارک در LinkedIn پیدا می کند.
اما یک کیت رسانه فقط برای شروع مفید نیست. افراد تأثیرگذار با اندازه و تجربه پیروان متفاوت در صنعت معمولاً از این اسناد برای ایجاد روابط تجاری جدید استفاده می کنند.
در اینجا چگونه 14 تأثیرگذار مارک ها را معرفی می کنند ، از الگوهای ایمیل گرفته تا کیت رسانه
الگوهای ایمیل اینفلوئنسرها از موارد زیر استفاده می کنند:

* اما کورتس ، تأثیرگذار مد با 44000 دنبال کننده اینستاگرام. او الگوی رایانامه ای را که مطالب بیشتر برای تبدیل پیشنهادات هدیه به معاملات پرداخت می کند ، به اشتراک گذاشت.
* Gigi Kovach ، تأثیرگذار غذا و خانواده با 14000 دنبال کننده در اینستاگرام. او پیام ایمیل 200 کلمه ای را که برای دستیابی به نام تجاری استفاده می کند به اشتراک گذاشت. پیدا کردن مخاطب تجاری مناسب:

* اشلی جونز ، یک تأثیرگذار کوچک با 50،000 دنبال کننده در اینستاگرام. او نرخ های اولیه خود را برای مارک ها و نحوه معرفی مارک ها بر روی DM ها به اشتراک گذاشت.
* لور د مارتینو ، خالق محتوای پاره وقت و دانشجوی کالج تمام وقت. او از LinkedIn برای یافتن مخاطبین برند استفاده در اینجا بیشتر بخوانید می کند و کیت رسانه ای 9 صفحه ای خود را به اشتراک می گذارد. تعیین نرخ برای محتوای حمایت شده:

* تایلر شنل ، یک تأثیرگذار کوچک و پایدار و سبک زندگی با 13000 دنبال کننده. او محاسبه کننده نرخ که برای کمک به او برای مذاکره در مورد معاملات مارک پس از یک مرحله اولیه ساخته بود ، به اشتراک گذاشت.
* Symphony Clarke ، تأثیرگذار مد و صرفه جویی در TikTok و Instagram. او نرخهای خود و نحوه خود را برای برندها شکست. نمونه کیت رسانه:

* مارینا موگیلکو ، خالق کسب و کار و آموزش و پرورش با 3.8 میلیون مشترک YouTube. او یک کیت رسانه ای 24 صفحه ای دارد که به مارک هایی که با آنها کار می کند ایمیل می کند.
* یک مجموعه TikTok ، به نام The HoneyHouse ، با 1 میلیون دنبال کننده. گروه سازندگان هزاره از این کیت رسانه ای 16 صفحه ای هنگام معرفی مارک ها استفاده می کنند.
* روبرتو بلیک ، تأثیرگذار در تجارت و فناوری با 527،000 مشترک در YouTube. در اینجا مجموعه رسانه ای 26 صفحه ای او برای معرفی مارک های فناوری آورده شده است.
* Jade Darmawangsa ، خالق فناوری و تجاری YouTube با 380،000 مشترک. او کیت رسانه 4 صفحه ای خود را به اشتراک گذاشت.
* Lauren SoYung Lim ، تأثیرگذار با 130،000 دنبال کننده TikTok. او کیت رسانه ای 9 صفحه ای را که برای معرفی برندها استفاده می کرد به اشتراک گذاشت.
* میسی ماریانو ، خالق مد و سبک زندگی اینستاگرام با 120،000 مشترک. مجموعه رسانه ای 9 صفحه ای او را بررسی کنید.
* جن لورن ، نانو اینفلوئنسر YouTube با 4000 مشترک. او کیت رسانه ای ساده 3 صفحه ای خود را به اشتراک گذاشت.
* کایلا کامپتون ، نانو اینفلوئنسر با چند هزار دنبال کننده. در اینجا کیت رسانه ای 8 صفحه ای است که او استفاده می کند. لورن به اینسایدر گفت: “ایجاد رابطه با مارک ها و همکاری با مارک هایی که قبلاً دوستشان دارید ، به ویژه در هنگام شروع کار ، بسیار مهم است.” “من تنها در صورتی با یک نام تجاری همکاری خواهم کرد که به نفع جامعه من باشد و از نظر ارگانیک با محتوای من مطابقت داشته باشد.”
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اعلان های فشار مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *