توسط irmusic4, آگوست 10, 2021


4 درس بازاریابی سریع _ برخی از آنها راه سخت را آموختند
چقدر وقت خود را برای حل و فصل راه حلهایی که کارساز نبود هدر داده اید؟ یا استراتژی تجاری ترکیبی و مطابقت چطور؟ جایی که کمی از این کار و کمی از آن را انجام دهید ، آیا واقعاً در نهایت نتیجه می گیرد؟

منظور من این است که برای یک کسب و کار ، یا هر رویائی که در این زمینه کار می کند ، ما فقط نمی توانیم کمی مراقبت کنیم ، ما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم. به همین ترتیب ، ما نمی توانیم کمی مدیریت کنیم یا کمی بازار کنیم – ما همه آنها را وارد کنید. آنها برای تجارت ما اساسی هستند.
در اینجا برخی از درسهای بازاریابی سریع که به سختی آموخته شده است ، آورده شده است که می تواند زمان واقعی و پول واقعی شما را شبیه سازد. و می دانید که آنها در مورد زمان چه می گویند. . .
درس 1: کار را انجام دهید و سپس دوباره انجام دهید. برای ایجاد یک محصول عالی باید کار را انجام دهید. و سپس باید به عقب برگردید و دوباره کار را برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی هوشمند و راه حل های مدیریتی انجام دهید. داشتن یک محصول عالی مدیریت ضعیف یا بازاریابی ضعیف را بهانه نمی کند.
درس شماره 2: در اینجا بیشتر بخوانید استراتژی وب سایت نباید مورد توجه قرار گیرد. هر وب سایت یکسان نیست. برخی از آنها مانند بروشور هستند ، آنها فقط در آنجا دراز می کشند تا زمانی که شخصی به آن برخورد کرده و آن را برداشته است. اما دیگران مانند خرگوش انرژی زا هستند ، آنها فقط به راه خود ادامه می دهند و می روند و می روند. مالک محتوا و کمپین های بازاریابی جدید و مرتبط ایجاد می کند که بیرون می رود و مورد توجه و بازدید قرار می گیرد. وب سایت اسم حیوان دست اموز انرژی زا (مانند شما) کار می کند.
درس 3: لطفاً وب سایت من را ساده کنید. نیازی نیست که وب سایت خود را طراحی کنید. می توانید انرژی خود را صرف چیز دیگری کنید در حالی که به یک متخصص هزینه می دهید تا آن را برای شما ایجاد کند. اما در نهایت شما هنوز چیزی را با ورود به سیستم می خواهید ، تا شما یا یکی از اعضای تیم خود بتوانید متن را تغییر دهید ، بعلاوه چند ویدیو در صورت تمایل اضافه کنید. مراقب وب سایت های ربوده شده طراح باشید.
درس شماره 4: یکبار دور زدن بلوک بازاریابی هرگز کافی نیست. همانطور که همه ما بیش از یک مشتری می خواهیم ، بنابراین باید بیش از یک بار به بازار عرضه کنیم. بازاریابی مداوم یک رویکرد سیستماتیک است ، نه مجموعه ای تصادفی از راه حل های hodge podge.
پیاده سازی 15 ایده بازاریابی به طور همزمان دشوار است ، به ویژه هنگامی که در حال یادگیری همزمان هستید. به خاطر سپردن آنچه همه به شما گفته اند دشوار است. اما انتخاب یک استراتژی ، مطالعه آن ، پیاده سازی آن و سپس شروع استراتژی دیگر آسان است.

عکس درس های آموخته شده از طریق Shutterstock

از گرایش های مشاغل کوچک

4 درس بازاریابی سریع: برخی از آنها راه سخت را آموختند
پست های بیشتر در مورد گرایش های مشاغل کوچک را بخوانید »
مطالب بیشتر برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اعلان های فشار مشترک شوید4 درس بازاریابی سریع _ برخی از آنها راه سخت را آموختند

 

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *