6 راه آسان برای شروع استفاده از بازاریابی در شبکه های اجتماعی _ فهرست بررسی رسانه های اجتماعی شماره 1

توسط irmusic4, آگوست 9, 2021


6 راه آسان برای شروع استفاده از بازاریابی در شبکه های اجتماعی _ فهرست بررسی رسانه های اجتماعی شماره 1
حجم گسترده ای از سیستم عامل های فن آوری رسانه های اجتماعی می تواند یک زن یا مرد بزرگسال را که می خواهند در این منظره جستجو کنند و خود یا نام تجاری خود را در ترکیب بازاریابی قرار دهند ، گریه کند. در اینجا یک لیست سریع سریع و کثیف از سایت های اجتماعی وجود دارد که باید در مرحله اول خود قرار دهید تا فضای خود را در دنیای رسانه های اجتماعی جلب کنید و ارز اجتماعی و دید تجاری برند خود را بسازید.
آیا زمان آن نرسیده است که برند شما فراتر از پایه فعلی خود فراتر رفته و به ترکیب اجتماعی بپیوندد؟

* فیس بوک: بیش از 500 میلیون کاربر. گفت کافی است. شما باید حداقل با یک نمایه و ترجیحاً با یک صفحه طرفدار در اینجا باشید.
* توییتر: بیا 120 کاراکتر میکرو = وبلاگ نویسی است. می توانید زمان را پیدا کنید. توجه: هر توییت می تواند 140 حرف باشد اما آن را روی 120 نگه دارید تا دیگران بتوانند شما را بازتوییت کنند و به ویروسی شدن اطلاعات شما کمک کنند. آن را تنظیم کنید و متعهد شوید که مرتباً پست ارسال کنید تا تأثیر اجتماعی خود را افزایش دهید.
* LinkedIn: شما به سادگی باید در LinkedIn باشید. این صفحات زرد متخصصان تجارت است و هر روز تعاملی و از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. برای ثبت نام تصمیم بگیرید ، تاریخچه کار و اطلاعات خود را به آرامی بسازید و به نیروی کار دیجیتال بپیوندید.
* وبلاگ: محتوا سلطان و نوعی وبلاگ است – اعم از وردپرس (مورد علاقه من) یا راه حل دیگر – یک ضرورت است. برای ارسال اطلاعات جالب و مفید با بیش از 120/140 نویسه و در یک انجمن باز به یک بستر نیاز دارید. برای جلب علاقه بیشتر به اینجا محتوای خود می توانید به وبلاگ خود در توییتر و فیس بوک پیوند دهید. وبلاگ ها می توانند کوتاه ، طولانی ، نوشتاری ، صوتی یا تصویری باشند. هر چه سیستم تحویل محتوا متناسب با شخصیت و مارک شما باشد ، سیستم درستی است.
* تقویم: یک دفترچه یادداشت از ایده هایی که در طول روز به ذهن شما خطور می کنند داشته باشید. این می تواند الهام بخش ارسال یا وبلاگ شما باشد. هر کاری که انجام می دهید یا هر محصول یا خدماتی که ارائه می دهید مورد توجه خوانندگان ، طرفداران و پیروان شما قرار خواهد گرفت. هر ماه یک بار یک تقویم سرمقاله تهیه کنید و بگذارید این به عنوان چک لیست بازاریابی در شبکه های اجتماعی شما باشد.
* YouTube: یوتیوب دومین موتور جستجو در سراسر است. عادت ها بصورت آنلاین در حال تغییر است و مردم با س questionsالات “نحوه کار” و “چه کسی” به YouTube سرازیر می شوند. برای استفاده از مزایای حضور در YouTube نیازی نیست که یک فرد مشهور یا حتی یک حرفه ای جلا باشید. نمایش اسلایدها ، مونتاژهای عکس و پیام و پیام های ویدئویی را ایجاد کنید و آنها را در کانال YouTube خود قرار دهید تا دید اجتماعی شما افزایش یابد. رسانه های اجتماعی مانند یک تلفن بلندگو است که به شما کمک می کند تا سرعت دسترسی به در اینجا بیشتر بخوانید پیام های نام تجاری و بازاریابی خود را به سرعت گسترش دهید. اما شما باید در آنجا باشید تا از قدرت این رسانه استفاده کنید.
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *