عکس های سلفی و ویدئوی گوشی های هوشمند بازاریابی را تغییر می دهد

توسط irmusic4, آگوست 9, 2021


عکس های سلفی و ویدئوی گوشی های هوشمند بازاریابی را تغییر می دهد
وقتی این اتفاق افتاد ، تقریباً همه فکر می کردند سلفی الن دجنرس در مراسم اسکار نمونه ای خودجوش از الن بودن الن است. این همان چیزی بود که آن را خنده دار کرد و توجه عموم را در طول برنامه و بهمن اخبار و شبکه های اجتماعی پس از آن جلب کرد.
به دلیل بیش از 3 میلیون توئیت مجدد که باعث ایجاد آن شد ، این لغت به عنوان “توئیت شده ترین عکس های سلفی تمام دوران” لقب گرفت. یک ماه بعد ، دیوید اورتیز با رئیس جمهور سلفی گرفت.
باز هم ، این به ظاهر خودجوش بود ، اما مردم بعداً فهمیدند که این یک تبلیغ تبلیغاتی سازمان یافته توسط سامسونگ با تیمی است که آماده بازتوییت عکس اورتیز هستند.
عکس های سلفی و فیلم های خانگی بازاریابی را تغییر می دهند هر کجا که بروید ، تصاویر و فیلم های گرفته شده توسط افراد عادی و افراد مشهور برای تغییر چهره بازاریابی استفاده می شود. بازاریابان که می دانند چگونه از این خلاقیت های شخصی استفاده کنند ، از رقبای خود که نمی دانند جلوتر می روند.
با این حال ، همه تصاویر و فیلم ها برای تبلیغ مثبت محصولات یک شرکت استفاده نمی شوند. ویدئوهای مشتریان Comcast ، آرون اسپانیا و تیم دیویس ، که خدمات ضعیف مشتریان را ثبت می کند ، در یوتیوب ویروسی شده است و تا این لحظه به ترتیب بیش از 1.6 میلیون و 760.000 بازدیدکننده داشته است.
این امر باعث خوشحالی رسانه های خبری شده است که داستان های آنها را در برنامه های خبری خود در سراسر جهان انگلیسی زبان نشان داده اند. شرکت هایی که این نمونه های رسانه ای ربوده شده را نادیده می گیرند ، احتمالاً با عواقب جدی مانند از دست دادن مشاغل و سود مواجه خواهند شد. کسانی که گوش می دهند و یاد می گیرند می توانند از آنها برای ایجاد روابط قوی تر و سودآورتر با مشتریان خود استفاده کنند.
در جستجوی رسانه های کسب شده ، بازاریابان برند در جستجوی عکس های سلفی هستند و فیلم هایی را که مارک های خود را در دید مثبت نشان می دهند ، دنبال می کنند ، تبلیغ کنندگان آنها را برای تبلیغ مزایای مثبت محصولات خود در تبلیغات خود قرار می دهند و محققان بازار از آنها برای تحقیق در مورد نحوه استفاده از محصولات خود استفاده می کنند. در بازار بخشهای خدمات مشتری از آنها برای یافتن و رفع اشکال در ایجاد روابط بهتر با مشتریان و جلب اعتماد آنها استفاده می کنند.
یک تصویر ارزش 1000 کلمه دارد تصاویر و ویدئوها حاوی حجم عظیمی از اطلاعات هستند که ثبت آنها در کلمات غیر ممکن است. این واقعیت که هرکسی که دارای تلفن هوشمند است می تواند فیلم ها و عکس های با کیفیت خوب ضبط کند به این معنی است که اطلاعات ارزشمندی توسط افراد ضبط می شود. بازاریابان که سیستم اطلاعات بازاریابی شایسته ای ایجاد می کنند ، می توانند از رسانه های اجتماعی استفاده کرده و از این اطلاعات به نفع خود استفاده کرده و از آنها استفاده کنند.
سلفی ها و فیلم ها چگونه می توانند به بازاریابی شما کمک کنند؟ اجزای اصلی بازاریابی ساختار مفیدی را برای سازماندهی پاسخ این س provideال ارائه می دهد. تصاویر و فیلم ها می توانند…

* سیستم اطلاعات بازاریابی بازخورد خود را در مورد عملکرد خوب محصولات خود در بازار ارائه دهید. آنها همچنین می توانند کاربردهای جدیدی از محصولات خود را به شما نشان دهند که حتی به آنها فکر نکرده اید.
* نام تجاری. با نشان دادن نحوه تعامل افراد واقعی با آن ، تصورات تجاری بصری را ایجاد کنید که نام تجاری را شخصی می کند. از طریق به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی و هرم های ویروسی ، تعداد نمایش نام تجاری می تواند به صورت تصاعدی افزایش یابد.
* تولید – محصول. به خریداران بالقوه نشان دهید که بیشتر خریداران موجود چگونه از محصولات شما استفاده می کنند و از آنها لذت می برند. برخی از کاربران حتی می توانند با وضوح بیشتری نحوه استفاده از محصولات خود را بیش از آنچه می توانید توضیح دهند.
* قیمت ارزش محصولات خود را بهتر بیان کنید و به شما در پاسخگویی به بیشتر بخوانید هرگونه اعتراض قیمت کمک کنید.
* توزیع به خریداران احتمالی نشان دهید کجا می توانند محصولات شما را بیابند ، بخرند و از آنها استفاده کنند ، و چگونه می توانند محصولات خود را راحت تر در بسترهای تلفن همراه و رسانه های اجتماعی سفارش دهند.
* ترویج. بصورت تصویری مزایای محصولات خود را به شیوه های قانع کننده بیان کنید. خریداران به آنچه مشتریان دیگر در مورد محصولات شما می گویند بیشتر از آنچه شما می گویید اعتماد می کنند. لیست بالا تنها برخی از روش هایی است که سلفی ها و فیلم ها باعث تغییر چهره بازاریابی می شوند. آزمایشات زیادی در حال حاضر در حال انجام است. اگر پیاده سازی های موفقیت آمیز در Business Insider و نشریات مختلف بازاریابی را دنبال کنید ، به احتمال زیاد ایده های بسیار خوبی به دست می آورید که می توانید با کمترین هزینه اجرا کنید.
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اعلان های فشار مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *