&#x27؛ در مورد خودتان بگویید &#x27؛ بیشترین پرسش برای مصاحبه است این الگو به شما کمک می کند تا بهترین پاسخ را آماده کنید.

توسط irmusic4, آگوست 9, 2021


‘؛ در مورد خودتان بگویید ‘؛ بیشترین پرسش برای مصاحبه است این الگو به شما کمک می کند تا بهترین پاسخ را آماده کنید.
ممکن است بازار جویای کار باشد ، اما این بدان معنا نیست که متقاضیان می توانند خطر مصاحبه را به خطر بیندازند.
اداره آمار کار اعلام کرد در پایان ماه مه 9.2 میلیون شغل در ایالات متحده ایجاد شد. اما بیشتر بخوانید همچنان که “استعفای بزرگ” کشور را درگیر می کند و کارکنان شغل خود را با نرخ بی سابقه ترک می کنند ، رقابت در بازار کار در حال افزایش است.
Zety ، یک سرویس رزومه آنلاین ، متداول ترین سوالات مصاحبه را از طریق نظرسنجی از بیش از 500 متخصص شناسایی کرد. “درباره خودت بگو” در میان پرسش های متداول رتبه اول را به خود اختصاص داد.
وقتی از متقاضیان شغل خواسته می شود داستان زندگی خود را با آنها مطرح کنند ، اما Cid nye Work و Toni Frana مربیان حرفه ای FlexJobs می گویند که کارفرمایان می خواهند در مورد مهارت های حرفه ای متقاضیان بشنوند.
ورک می گوید: “برجسته سازی دستاوردها و دستاوردهای مستقیم به کارفرمایان اجازه می دهد بلافاصله بدانند که چه ارزشی می توانید برای سازمان آنها به ارمغان بیاورید و به مهارت هایی که ذکر کرده اید اعتبار و اعتبار بیشتری می بخشد.”
ورک و فرانا دو نمونه از نحوه پاسخ م effectivelyثر به س sharedال را به اشتراک گذاشتند. آنها گفتند که مصاحبه شوندگان باید بر موفقیت خود در مشاغل قبلی به توانایی مطالب بیشتر آنها برای موفقیت در شغلی که متقاضی آن هستند ، متمرکز شوند.
کار می گوید متقاضیان باید پاسخ خود را تمرین کرده و بین 30 ثانیه تا یک دقیقه طول بکشد.
از آنجایی که افراد جویای کار فرصت محدودی برای پاسخگویی دارند ، ورک و فرانا گفتند اولویت بندی ارتباط با مهارتهای قابل انتقال از مشاغل گذشته بسیار مهم است. به توصیف شغل نگاه کنید تا مهارت های خاصی را که کارفرما به دنبال آن است مشخص کنید.
به گفته Work و Frana ، به احتمال زیاد تجربه شما کاملاً با شرکت سازگار نیست. اما در پاسخ ، سعی کنید بین تجربیات شغلی اخیر خود و کارهایی که در موقعیت جدید انجام می دهید موازی ایجاد کنید.
شرح شغل تنها جایی نیست که افراد جویای کار می توانند از آن الهام بگیرند.
ورک می گوید: “نگاه به بیانیه ماموریت شرکت ، چشم انداز و ارزش ها می تواند به یک متقاضی کار ایده خوبی بدهد که هنگام پاسخگویی روی چه چیزهایی باید تمرکز کند.”
از این الگوها برای پاسخ به س Useال استفاده کنید. کار از دید یک متخصص بازاریابی و ارتباطات به این سال پاسخ داد.
“سابقه و تخصص من در زمینه بازاریابی و ارتباطات است. من از نیازهای مشتری ، بینش های داده محور و قصه گویی خلاقانه برای افزایش مشارکت ، آگاهی و درآمد استفاده می کنم.
تجربه من شامل صنایع و بخش های مختلف از جمله سازمان های غیرانتفاعی ، نمایندگی و شرکت ها می شود.
به دلیل طرز فکر رشد و علاقه به نوآوری ، من توانستم به طور م executثر مدیران ارشد را متقاعد کنم که جسور باشند و در بحث بازاریابی و ارتباطات رویکردهای جدیدی را امتحان کنند. در نتیجه مستقیم ، من توانستم میزان ماندگاری برای سازمانها را تا 50 درصد افزایش دهم ، کسب و کارهای جدید و جریانهای درآمدی را که منجر به معاملات تا 100000 دلار شده است ، افزایش دهم و معیارهای مشارکت کاربر در چندین سیستم عامل را دو برابر کنم. قبل از اینکه در [نام شرکت] کار کنم ، بازاریابی ایمیلی آن وجود نداشت. اکنون ، ما افرادی را داریم که التماس می کنند به Listserv ما بپیوندند!
در حالی که من دوست دارم شغلم را در نقش مدیریتی افزایش دهم و تیم ها را به سمت موفقیت سوق دهم ، متوجه شده ام که اشتیاق من در کار روزانه و عملی نهفته است ، به همین دلیل من برای بازگشت به یک کار هیجان زده هستم. نقش مشارکت کننده مستقل در شرکت شما. ”
مثال فرانا برای یک مدیر حساب است که برای نقش مربی سلامت درخواست می کند.
“من همیشه علاقه زیادی به کمک به مردم داشتم و تجربه شغلی من به من این امکان را داد که انواع مختلفی از مربیگری ، پشتیبانی و خدمات به مشتریان را در صنایع مختلف ارائه دهم. چیزی که بیشتر از آن هیجان زده هستم زمانی است که بتوانم هنگامی که آنها در تلاش برای رسیدن به یک هدف خاص هستند از افراد تحت مربیگری حمایت می کنند. خواه هدف شخصی باشد یا هدفی برای تیم آنها ، من هنگام همکاری با مشتریان برای حمایت از آنها در دستیابی به این اهداف پیشرفت می کنم.
در سه سال گذشته ، به عنوان یک مدیر حساب که از مشتریان برای اجرای محصول جدید پشتیبانی می کند ، من مهارت های حل مسئله و تفکر انتقادی خود را برای اطمینان از مثبت بودن تجربه مشتری و فراتر از انتظارات به کار گرفته ام. نقاط قوت من برنامه ریزی استراتژیک با مشتریانم ، همکاری برای برنامه ریزی و تعیین اهداف منطقی و هوشمند است تا بتوانند به موفقیتی که برای خود و سازمان های خود در نظر دارند ، برسند. من دائماً از مشتریان خود رتبه پنج ستاره دریافت می کنم و دائماً می شنوم که می توانم یک فرایند قریب به اتفاق را قابل کنترل و دست یافتنی جلوه دهم.
به همین دلیل من از این فرصت برای آموزش مشتریان به سلامت و سلامتی بیشتر با استفاده از نقاط قوت خود در ارتباطات ، ایجاد روابط و خدمات به مشتریان و همچنین اشتیاقم برای سلامتی و سلامتی بسیار هیجان زده هستم. من معتقدم که برای مشتریانی که در [نام شرکت] خدمت می کنید بسیار مناسب خواهد بود. ”
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اعلان های فشار مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *