جو پین_ تجربه بازاریابی است

توسط irmusic4, آگوست 9, 2021


جو پین_ تجربه بازاریابی است
اولین آشنایی من با جو پاین (B. Joseph Pine II) در دوران تحصیل بود که کتاب تجربه تجربه: کار تئاتر است و هر کسب و کاری یک مرحله است. اساساً در مورد جایگزینی اقتصاد خدمات با اقتصاد تجربه ، چگونه سازمانها می توانند برای پیشنهادات خود ارزش اقتصادی جدیدی اضافه یا ایجاد کنند. آقای پاین با کارهای خود در IBM ، MIT و کتابهای دیگر مانند Authenticity: آنچه مصرف کنندگان واقعاً می خواهند و سفارشی سازی گسترده: مرز جدید در تجارت و آخرین فرصتهای بی نهایت او شناخته می شود.
در جریان رویداد Sitecore Digital Trendspot سه شنبه گذشته ، این شانس را در اینجا بیشتر بخوانید داشتم که با آقای مصاحبه کنم. پاین بار دیگر پس از سخنرانی اصلی خود “تجربه بازاریابی است”.
قربانی مشتری
در عصری که مشتری مداری در ذهن است ، از طریق استراتژی های ایجاد مشترک و غیره اجرا می شود ، قربانی مشتری Pine مفهومی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
فداکاری مشتری شکاف بین چیزی است که کاربر به آن رضایت می دهد و آنچه واقعاً می خواهد. از سوی دیگر ، آگاهی بیشتر از رضایت مشتری معیاری است برای اینکه چگونه محصولات و خدمات ارائه شده توسط یک شرکت برآورده می کند یا از انتظارات مشتری فراتر می رود.
هر بار که ارائه دهنده کالا یا خدمات با مشتری ارتباط برقرار می کند ، هر دو طرف فرصتی برای یادگیری دارند. در نهایت ، یکی از طرفین در نتیجه آن یادگیری رفتار خود را تغییر می دهد. متأسفانه ، اغلب اوقات این مشتری است. او شروع می کند به درخواست چیزی غیر از آنچه واقعاً می خواهد – یا شاید به سادگی برود.
اینجاست که دنیای دیجیتال هم علت و هم معلول است. مشتری فزاینده ای که خواستار تسویه حساب نیست ، می داند که امکانات زیادی وجود دارد و رسانه های اجتماعی به دلیل شفافیت و پویایی این چالش را تشدید می کنند.
این همان جایی است که دنیای دیجیتال ابزارهای مقرون به صرفه ای را برای تلاش برای فداکاری کم مشتری تا حد ممکن ارائه می دهد. با مشارکت مستقیم و غیرمستقیم ذینفعان خارجی در فرایندهای سازمان ، این امر می تواند غنی شود.
با گوش دادن به آنچه سهامداران خارجی در مورد نام تجاری ، پیشنهاد آن ، بازار و رقبا می گویند ، منفعلانه گوش دهید. با درک اینکه شکاف ها در کجا هستند ، سازمان می تواند فرایندها و ارزش پیشنهادی خود را تغییر دهد.
به طور مستقیم با طراحی و ایجاد خروجی کسب و کار با ذینفعان خارجی. این امر باعث تعامل می شود زیرا مردم به دلیل چرخه های کوتاهتر و م aboutثرتر به مشاغلی که با کسب و کار کارآمدتر درگیر هستند اهمیت می دهند.
متعلق
پاین گفت که مردم می خواهند درگیر شوند و فقط بخشی از چیزی بخشی از طبیعت انسان است. فراهم آوردن بستری برای تعلق افراد چیزی است که رسانه های اجتماعی در آن بسیار خوب عمل می کنند. او تغییراتی را در صحنه سازی کمتر به سوی زمینه سازی برای ایجاد تجربه شخصی و ارزش خود می بیند.
یک تجارت آزاد مرحله یا بستری را از طریق فناوری های اجتماعی ایجاد می کند تا این امر امکان پذیر باشد.
چالش ایثار مشتری
آقای پاین توضیح داد که “نکات یادگیری” چالش فداکاری مشتری است. درک جایی که مردم قربانی می کنند و چگونه می توان آن را اندازه گیری کرد.
بخش دوم در این چالش سازگاری و توانایی سازمان در پاسخ به قربانی شدن است. آیا سازمان می تواند و چگونه عملیات و فرایندهای خود را برای انجام این کار تغییر می دهد؟
در اینجاست که چابکی تجاری و نوآوری مستمر مورد نیاز است ، جریان مستمر اطلاعات برای به حداقل رساندن فداکاری و چابکی برای پاسخگویی مناسب.
اقتصاد تجربه و وضعیت کنونی اقتصاد جهانی
آقای پاین توضیح داد که وضعیت اقتصادی باعث تغییر سرعت به سمت اقتصاد با تجربه می شود. مردم س questionال می کنند که واقعاً برای چه چیزی ارزش قائل هستند و برای چیزها ارزش قائل نیستند و به چیزهای بیشتری احتیاج ندارند. آنچه مردم به دنبال آن هستند تجربیات است ، با عزیزان ، دوستان ، همکاران.
وی از طرف عرضه توضیح داد که تقاضای بیشتری برای تجربیات وجود خواهد داشت ، استفاده از فرصت هایی که تجربیات ارائه می دهد ، ایجاد مشاغل جدید است. بعلاوه به دلیل اینکه خدمات کالایی در حال برون سپاری و برون سپاری هستند.
نوآوری تجربیات جدید ، مشارکت مشتریان و به کارگیری کارگران ، اینها به طور خلاصه مزایایی برای سازمان ها محسوب می شود.
نحوه نوآوری در تجربیات
اینجاست که Multiverse بازی می کند. (برای مشاهده ویدیو برای توضیح هشت جهان اینجا را ببینید)

آقای پاین توضیح داد که در فرصتهای فیزیکی و دیجیتالی به طور م possibilitiesثر امکانات بی نهایت وجود دارد. نکته اصلی نحوه کشف فرصت مناسب برای سازمان ، ایجاد ارزش برای مشتریان در میان امکانات نامحدود است. Multiverse یک ابزار حسی است که به شما امکان می دهد فرصت ها را دریابید و دسته بندی کنید و از آن برای تولید ایده استفاده کنید.
یک سازمان می تواند از آن برای ترسیم تجربیات موجود در هشت جهان استفاده کند ، درک کند که شکاف ها در کجا هستند و موارد جدیدی را اضافه کند یا از صفر شروع کرده و رویکرد مشتری مداری را در پیش گیرد.
ایجاد ارزش اقتصادی در آینده
ایجاد ارزش نهایی یک تجربه سفارشی است: تحول. به گفته آقای کاج ، این پنجمین (مواد اولیه ، کالا ، خدمات ، تجربیات) و ایجاد ارزش نهایی است. وی نمونه هایی مانند مراکز تناسب اندام برای زندگی سالم و مشاوره های مدیریتی در بخش B2B را ارائه داد که مشتریان آنها را به سفری دگرگون کننده می برد. سازمانی که به مشتریان خود کمک می کند تا به جاه طلبی های خود برسند ، آنهایی هستند که پیشرفت خواهند کرد.

رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی ابزارهای موثری هستند که تجربه یک نام تجاری را ایجاد و یا غنی می کنند. مثالهای زیادی وجود دارد ، مانند Heineken و فعالیتهای جمعی آنها در فیس بوک (شامل و متعلق به آن). بی ام و را در نظر بگیرید که با اجازه دادن به افراد برای طراحی BMW خود از طریق یک برنامه فیس بوک ، تجربه ای را ایجاد می کند. نتیجه نهایی چهار ساعت مشارکت با نام تجاری بود ، بازاریابان نیروانا!
هر دو کالاهای کالایی می فروشند ، تجربه متمایز کننده است و رسانه های اجتماعی وسایل کارآمد و موثری برای دستیابی به آن هستند و تجارت باز بستر توانمندسازی است.
برای اطلاعات بیشتر در مورد کتاب ، Multiverse و رسانه های اجتماعی مختلف ، به وب سایت Infinite Possibility نگاهی بیندازید.
بیشتر بخوانید برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اعلان های فشار مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *