هر آنچه که می خواهید در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی بدانید اما از پرسیدن آن می ترسیدید

توسط irmusic4, آگوست 9, 2021


هر آنچه که می خواهید در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی بدانید اما از پرسیدن آن می ترسیدید
eMarketer شرکت شما بدون شک استراتژی رسانه های اجتماعی دارد … اما آیا کار می کند؟
اگر شما مانند اکثر بازاریابان هستید ، علائم تشویقی را در رسانه های اجتماعی خود مشاهده می کنید: مشاهده صفحه ، دنبال کردن ، پسندیدن ، بازنویسی مجدد. اما چگونه می توانید این سود را به درآمد واقعی تبدیل کنید؟
اگر بپرسید تنها نیستید. این س 64الی 64000 دلاری است که حتی موفق ترین بازاریابان نیز با آن دست و پنجه نرم می کنند.
بیا با آن روبرو شویم. هیچ شکی در مورد پیشرو در بازاریابی وجود ندارد – این رسانه های اجتماعی است. و مانند هر ابزار بازاریابی جدید ، پیشرفت های جذاب همراه با شکست های شگفت انگیز همراه هستند.
بسترهای رسانه های اجتماعی جدید نه تنها در هر کجا که نگاه کنید جوانه می زنند ، بلکه نام شبکه های اجتماعی تراشه آبی- توییتر ، فیس بوک ، اینستاگرام ، اسنپ چت و غیره- درست در جلوی چشم ما در حال تکامل است.
و فراموش نکنیم که همه رفتار مصرف کننده تغییر می کند. اما مشتاق ترین کاربران رسانه های اجتماعی – هزاره ها – دقیق ترین و خواستارترین مشتریان بالقوه روی کره زمین هستند.
بنابراین چالش بازاریابی شما یک چالش بزرگ است: تبلیغات و بازاریابی خود را با یک جمعیت سریع تغییرپذیر از طریق رسانه ای که احتمالا تا پنج سال آینده کاملاً متفاوت به نظر می رسد ، تطبیق دهید.
ما راه حل داریم
در یک مرحله ساده ، می توانید اطلاعات حیاتی مورد نیاز خود را برای درک آخرین روندهای بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی به دست آورید.
این یک میانبر است که می تواند تجارت شما را متحول کند ، رقبای خود را جهش کرده و خط تولید شرکت شما را به یکباره افزایش دهد: بسته رسانه های اجتماعی eMarketer.
رهبر شناخته شده در زمینه تحقیقات اقتصاد دیجیتال ، eMarketer ، برای اولین بار چهار مورد از محبوب ترین گزارشات خود را در رسانه های اجتماعی برای بازاریابان در اختیار افراد غیر عضو مانند شما قرار می دهد.
با یک قدم ساده ، می توانید جامع ترین ، وسیع ترین و ارزشمندترین تحقیقات را در زمینه بازاریابی برای کاربران رسانه های اجتماعی در هر نقطه به دست آورید.
فقط بسته الکترونیکی رسانه های الکترونیکی eMarketer به شما نگاه عمیقی به نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی امروز و آینده آن در فردا می دهد.
مهم نیست که تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی در چه مرحله ای است ، این منبع به شما کمک می کند تا رقابت خود را پیش ببرید – یا یک قدم جلوتر باشید:

افراد تازه کار شبکه های اجتماعی می توانند از بسیاری از اشتباهات هدر دادن زمان و پول جلوگیری کنند. کارشناسان رسانه های اجتماعی می توانند گزارش های هدفمند ما را در دو مورد از قدرتمندترین پلتفرم های جدید ، Snapchat و Instagram ، بررسی کنند تا کمپین های بازاریابی پیچیده را بیش از حد تحریک کند. به طور خلاصه ، این نوع تجزیه و تحلیل است که برای استفاده بیشتر از بازاریابی اجتماعی خود به آن نیاز دارید. ابتکارات
هیچ کس نمی تواند از شبکه های اجتماعی درآمد ایجاد کند ، اما این مجموعه تحقیق چشم اندازها و بینش هایی را در اختیار شما قرار می دهد که ده ها برابر هزینه خود را پرداخت می کند.
تنها چند دقیقه با این مجموعه تحقیقاتی خاص مشخص می شود که چرا بر هر محصول مشابه برتری دارد:

* وسعت و عمق پژوهش: گزارشات موجود در بسته رسانه ای eMarketer دارای تعداد زیادی بینش ، افشاگری و حقایق است. از آنجا که متخصصان آنها در جمع آوری تحقیقات از منابع متعدد-موسسات دانشگاهی ، داده های دولتی ، انجمن های صنعتی ، بسترهای رسانه ای آنلاین ، شرکت های اندازه گیری مخاطبان و دیگر محققان و مشاوران رسانه-تخصص دارند ، شما هم از مهمترین بینش های بزرگ و هم از نظرات مهم بهره مند می شوید. شما باید از جزئیات ریز استفاده کنید تا از تمام توان خود استفاده کنید.
* شرکتها و فناوریهای خاص: هر گزارش نه تنها به روندهای گسترده تر در تجارت رسانه های اجتماعی می پردازد ، بلکه شرکتهای خاصی را که در نوآوری پیشتاز هستند ، نام می برد. این بدان معناست که شما هر دو طرف تصویر را می بینید – پلتفرم های پیشرو و بازاریابان و مدیران برندهایی که از پلتفرم ها به طور کامل استفاده می کنند.
* تجزیه و تحلیل متخصصان: نویسندگان گزارش ده ها سال تجربه در تحقیق و تجزیه و تحلیل همه جنبه های دنیای دیجیتال ، از تبلیغات ، بازاریابی و رسانه های اجتماعی گرفته تا فناوری ، برنامه ها و جمعیت شناسی دارند. آنها می دانند چگونه سر و صدا را از بینش های ارزشمند جدا کنند و هرگز شما را درگیر مسائل بی مطالب بیشتر اهمیت نمی کنند و بدیهیات را نادیده نمی گیرند.
* پیش بینی های آگاهانه: نویسندگان فقط آنچه را که امروز کار می کند گزارش نمی دهند. آنها تعداد زیادی مصاحبه با مدیران ، تبلیغ کنندگان ، خریداران رسانه ها و بازاریابان انجام می دهند تا نه تنها داده های خام را تأیید کنند ، بلکه پیش بینی می کنند که فرصت های رشد در سالهای آینده در کجا خواهد بود. در هیچ جا در دسترس نیست. تعداد مشترکان eMarketer را انتخاب کنید. اما برای اولین بار ، eMarketer The eMarketer Social Media Bundle را برای خرید در دسترس قرار می دهد و این تنها راهی است که می توانید آن را دریافت کنید!
اما این همه ماجرا نیست! همین امروز سفارش دهید و اگر هر گزارش موجود در بسته به صورت جداگانه فروخته شود ، بیش از 50 درصد در قیمتی که پرداخت می کنید ، پس انداز خواهید کرد. برای خرید بسته نرم افزاری اینجا را کلیک کنید.
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اعلان های فشار مشترک اینجا شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *