در داخل استراتژی بازاریابی طاووس برای راه اندازی در زمان همه گیری و چالش هایی که کارشناسان می گویند در پیش است

توسط irmusic4, آگوست 8, 2021


در داخل استراتژی بازاریابی طاووس برای راه اندازی در زمان همه گیری و چالش هایی که کارشناسان می گویند در پیش است
هنگامی که مایک تیریکو ، شخصیت NBC Sports در ماه ژانویه روی صحنه رفت و Comcast از سرویس پخش تلویزیونی آینده خود ، Peacock رونمایی کرد ، مشخص شد که چرا این پلت فرم در تابستان امسال راه اندازی شد. NBCUniversal اینجا تلاش جاه طلبانه جریانی خود را برای پر ستاره ترین و تماشایی ترین رویداد خود متمرکز کرد: المپیک تابستانی.
تیریکو گفت: “همه ما می دانیم که هیچ چیز مانند جهان المپیک جهان را به هم نزدیک نمی کند.” “و تابستان امسال ، طاووس یک صندلی در ردیف جلو و تماشای پشت صحنه به برقی ترین لحظات بازی می دهد.”
طاووس در 15 جولای ، کمی بیشتر از یک هفته قبل از مراسم افتتاحیه المپیک 2020 توکیو ، در سطح ملی عرضه شد. در ماه مارس ، بازی های المپیک به 2021 موکول شد و این شرکت مجبور شد برخی از برنامه های راه اندازی خود را محور قرار دهد.
مدیران بازاریابی طاووس به Business Insider گفتند که برنامه کلی – از جمله راه اندازی نرم افزاری نرم افزار در آوریل – به طور چشمگیری تغییر نکرد ، اما میزان تبلیغات و ترکیب رسانه ها تغییر کرد.
به جای تمرکز بر دو هفته المپیک ، روند تبلیغاتی طاووس بین 15 آوریل تا 1 مه آغاز شد و در 30 روز قبل از انتشار 15 ژوئیه افزایش یافت. طاووس همچنین عناصری را با توجه به همه گیری حذف کرد ، مانند تبلیغات سینمایی ، بیلبوردها و انواع رویدادهای تجربی پر جنب و جوش که معمولاً عناوینی را در بر می گیرد ، از جمله به تعویق انداختن اولین جشنواره طرفداران NBCUniversal ، Peacock Live.
اما با توقف المپیک ، کمپین NFCUniversal در سراسر شرکت Symphony نیز تمرکز کاملی بر روی طاووس داشت. Symphony همان چیزی است که NBCUniversal به آن فشارهای بازاریابی می گوید که چندین بخش از شرکت را برای تبلیغ یک پروژه واحد ، مانند یک برنامه تلویزیونی ، فیلم یا رویداد چادر ، گرد هم می آورد.
پاتریشیا هادن ، مدیر بازاریابی رشد طاووس ، به Business Insider گفت: “این در واقع فرصتی بزرگتر را برای همه مارک ها برای شرکت در راه اندازی ما فراهم کرد.”
الکساندرا شاپیرو ، ناظر بر بازاریابی و استراتژی برند برای طاووس ، می گوید: “این امر به کل سازمان ، از بالا به پایین ، در هر شبکه پخش ، شبکه کابلی و پلتفرم دیجیتالی اجازه می دهد تا به طور متمرکز بر این لحظه در مقابل داشتن نوعی دستور کار دو طرفه تمرکز کنند.” به
تبلیغات برای طاووس در تمام شبکه های NBCU مانند NBC ، MSNBC ، Bravo و Telemundo پخش می شود. آنها در حین برنامه نویسی در یک سوم پایین صفحه ظاهر می شوند. طاووس بیش از 40 نمایش در شبکه های NBCU دارد ، از جمله ادغام مجموعه های زنده و روزانه NBC. کلی کلارکسون همچنین طاووس را در یکی از بخش های موسیقی خود در کلیوک در “نمایش کلی کلارکسون” در روز راه اندازی قرار داد. و در حالی که طاووس مجبور شد برخی از فعالیتهای خود را کنار بگذارد ، گروهی از برنامه های اسکایپ تایپ را برای نوشتن پیامها در بالای نیویورک ، لس آنجلس و سایر مکانها در روز راه اندازی و آخر هفته بعد به خدمت گرفت.
شاپیرو گفت که کمپین سمفونی برای طاووس بزرگترین کمپین تاریخ شرکت بوده و در طول تابستان ادامه خواهد داشت. هدف آن افزایش آگاهی و تمایل به طاووس است ، در حالی که رسانه های پولی برای جلب مشتری استفاده می شود.
کمپین های هم افزایی مانند Peacock’s Symphony push به راه اندازی جریانهای دیگر کمک کرده است. دیزنی پلاس در ماه نوامبر با کمک دستگاه بازاریابی دیزنی ، که خدمات اشتراک را در برنامه های دیزنی ، شبکه ها ، فروشگاه ها ، پارک های موضوعی و موارد دیگر تبلیغ می کرد ، سر و صدای زیادی به پا کرد.
MediaRadar ، که تبلیغات را از طریق چاپ ، آنلاین ، یوتیوب ، اسنپ چت و تلویزیون ملی دنبال می کند ، تخمین زده است که ارزش رسانه ای فشار طاووس در حدود چهار هفته قبل از راه اندازی هر پلتفرم با تبلیغات دیزنی پلاس مطابقت داشته است. در چند هفته گذشته ، ارزش رسانه ای طاووس سر به فلک کشیده است.
ارزش رسانه ای برآورد شده میلیون ها دلار است. کارشناسان بازاریابی MediaRadar گفتند که طاووس با چالشی بزرگتر از دیزنی پلاس روبرو است ، تا حدی به دلیل همه گیری.
ژن دل وکیو ، استاد بازاریابی در دانشکده تجارت مارشال دانشگاه کالیفرنیای جنوبی ، می گوید: “با طاووس NBC ، آنها نتوانستند از همه سلاح های مختلفی که برای سمفونی دارند استفاده کنند.” دل وکیو گفت که در حالی که دیزنی توانست دیزنی پلاس را در پارک های موضوعی خود و در طول رویدادهای مهم ورزشی در ESPN تبلیغ کند ، NBCUniversal ، که دارای پارک های موضوعی و کانال های ورزشی است ، نمی تواند آنها را به همان شیوه برای تبلیغ طاووس به کار گیرد.
به گفته کارشناسان ، طاووس همچنین باید کارهای بیشتری را در آموزش مشتریان به آنچه در این سرویس دریافت می کنید ، انجام دهد.
دیزنی پلاس دارای یک کتابخانه به وضوح با مارک های مجری از جمله مارول ، پیکسار و جنگ ستارگان بود و با مجموعه اصلی خود “The Mandalorian” یک خلأ در سوراخ داشت. طاووس همچنین دارای مجموعه گسترده ای از حق رای دادن مانند “پارک ژوراسیک” ، “شرک” ، “شنبه شب زنده” ، “داونتون ابی” و “30 Rock” است ، اما در تقویت این ویژگی ها در ذهن ها قدرت بیشتری دارد. مصرف کنندگان
مایکل اسمیت ، استاد فناوری اطلاعات و بازاریابی در کالج هاینز کارنگی ملون می گوید: “وقتی به آن نسخه های اصلی فکر می کنم به NBC فکر نمی کنم.” “این برای من چالش آنهاست.”
طاووس وسعت محتوای خود را در تبلیغات خود به نمایش گذاشته است و از کانال های اجتماعی مانند توییتر ، فیس بوک ، اینستاگرام و حتی TikTok برای انتقال پیام به خانه استفاده کرده است.
طی 30 روز منتهی به راه اندازی آن ، Peacock هر روز حق رای متفاوتی را در کانال های اجتماعی خود تبلیغ می کرد. یک روز ، لیگ برتر بود و طاووس تبلیغ کرد که در روز راه اندازی مسابقات به صورت رایگان پخش می شود. روزهای دیگر “داونتون ابی” ، “کریسلی بهتر می داند” ، “کت و شلوار” ، “پارک ها و رک” ، برنامه نویسی تلموندو یا “Battlestar Galactica” بود.
– طاووس (peacockTV) 16 ژوئن 2020
شاپیرو گفت: “یکی از ارزشمندترین چیزهایی که در اختیار داریم این فاندوم های عظیم است.”
تبلیغات طاووس همچنین به وضوح نشان داده است که بسیاری از این محتواها در ردیف رایگان این پلتفرم نیز موجود خواهد بود ، چیزی که رقبای اصلی آن مانند Netflix و Disney Plus فاقد آن هستند. طاووس با اعلام هدایای رایگان در روز راه اندازی از طریق کانال های اجتماعی خود ، روی آن پیام چکش می زند.
شاپیرو گفت که نسخه های اصلی طاووس مانند “دنیای شجاع جدید” ، که بسیاری از آنها فقط در برنامه های اشتراک طاووس در دسترس خواهند بود ، پس از راه اندازی نقش مهمی در بازاریابی خواهند داشت.
هادن و شاپیرو گفتند که بزرگترین اولویت تیم بازاریابی برای حرکت به جلو – و چیزی که در دوران همه گیری بیشتر از آن یاد گرفت – این است که چابک باقی بماند.
هادن گفت: “برنامه بازاریابی که ما امروز در نظر گرفته ایم 180 درجه متفاوت از سال آینده خواهد بود ، زیرا ایده این است که ما در حال آزمایش و یادگیری و سپس تغییر و تکرار هستیم.” “این ایده فقط پذیرفتن تغییر و آزمایش است.”
اینجا برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اعلان های فشار مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *