کشتی زرق و برق دشمنان خود را فقط یک شیرین کاری بازاریابی ویروسی بزرگ بود

توسط irmusic4, آگوست 8, 2021


کشتی زرق و برق دشمنان خود را فقط یک شیرین کاری بازاریابی ویروسی بزرگ بود
بنیانگذار این سرویس، متیو کارپنتر، با رایان هالیدی در بتابیت صحبت کرد که می نویسد کارپنتر «می دانست که رسانه ها اگر کارت هایش را درست بازی کند او را ثروتمند خواهند کرد.»
نجار، کارشناس جستجوگرهای استرالیایی ۲۲ ساله، مبل موله را اداره می کند، وب سایت اختصاص داده شده به آموزش نحوه پول در آوری آنلاین به مردم.
یکی از قطعنامه های سال نو او کار بر روی پروژه های جانبی بیشتر به منظور بهبود مهارت های بازاریابی او بود. سال گذشته او شروع به آزمایش با چند ایده های مختلف قبل از ضربه موفقیت با کشتی زرق و برق دشمنان خود را.
او می گوید او می دانست topping در aggregators مانند Reddit و محصول هانت اجازه می دهد وب سایت شیرین کاری خود را برای به دست آوردن پوشش جمعی. با این حال، چیزی که او برای آن آماده نبود این بود که رسانه ها چگونه داستان او را وارونه می کنند.
“این واقعا به من تقویت چقدر کمی واقعیت چک کردن و تایید می رود به یک داستان. به عنوان مثال بسیاری از رسانه ها گزارش دادند که من دانشجوی یک دانشگاه محلی هستم که درست نیست و نمی دوستم چگونه به این نتیجه رسیدند.»
وب سایت شیرین کاری مخرب نبود، و از مصاحبه به نظر می رسد که قبل از اینکه غیرقابل مدیرت شود، نجار در تلاش برای پر کردن دستورات بود.
کارپنتر می گوید: «چیز بزرگ در مورد این پروژه، مهم نیست که جای من چقدر از زرق و برق کثیف شده است، این است که من بسیاری از افراد واقعا هوشمند & خلاق را از آن ملاقات کرده ام.»

در حال حاضر سازمان دیده بان: چرا همه بسیار هیجان زده در مورد فوق العاده HD TVPlease جاوا اسکریپت را قادر به تماشای این ویدیو

بیشتر بخوانید اینجا ثبت نام برای اطلاعیه ها از خودی! با آنچه می خواهید بدانید به روز بمانید. اشتراک در فشار اطلاعیه ها

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *