توسط irmusic4, آگوست 5, 2021


7 روند رسانه های اجتماعی که باید مشاهده کنید
هایدر ، بنیانگذار و مدیرعامل گروه بازاریابی ذن ، در طی یک جلسه شکستن در کنفرانس رشد 2014 شرکت در نشویل ، به مشتریان گفت که مشتریان همچنان انتظارات خود را از کسب و کارها بالا می برند. و مشاغل مجبورند حتی بیشتر کار کنند تا این انتظارات را برآورده کنند.
در این سخنرانی ، با عنوان “آینده نگاری دیجیتال: 7 روند اصلی که هر رهبر باید بداند” ، هایدر توصیه های خود را برای شرکت هایی که به دنیای مداوم در حال تغییر جهان می روند ، به اشتراک گذاشت. در اینجا روندهایی وجود دارد که وی می گوید شما باید دنبال کنید:
1. اکوسیستم های مبتنی بر ایده دلیل اصلی استفاده مردم از رسانه های اجتماعی نمایش هویت خودشان است. وی گفت: “این در اصل یک سلفی غول پیکر است.” به همین دلیل است که یک فروشگاه کیک کیک محلی بیشتر از یک شرکت ساختمانی محلی فیس بوک می پسندد. هایدر توضیح داد: “این بازتابی از من است.” هر زمان که بتوانید برند خود را به هویت مشتری گره بزنید ، یک پیروزی به دست شما می رسد.
2. ادراك و جمع آوري محتوا در سال هاي اخير ، مردم از گرسنگي اطلاعات به بيش از حد اطلاعات رسيده اینجا اند. وی به شوخی گفت: “مردم تقریباً ترجیح می دهند شماره تأمین اجتماعی خود را از آدرس ایمیل خود ارائه دهند.” هایدر با اشاره به نمونه هایی مانند Upworthy و Pinterest گفت: اگر شما بتوانید منبع اصلی اطلاعات مناسب در مورد یک موضوع خاص باشید ، مشتریان شما را جستجو خواهند کرد.
3. ویدئو Sells: کاربران اینترنت به احتمال زیاد یک فیلم 30 دقیقه ای را به پایان می رسانند تا اینکه مقاله باشند. وی گفت: “اگر از فیلم آنلاین استفاده نمی كنید ، قسمت زیادی از مخاطبان خود را از دست می دهید.” به علاوه ، مشتریان به طور فزاینده ای مستقیماً از طریق فیلم ها خرید می بیشتر کنند. چند نمونه: سرویس جدیدی تحت عنوان کمپین ویدیویی Insay and Target “Falling for You”. هایدر گفت: “همه آنچه را در آن فیلم می توانید کلیک کنید و خریداری کنید.”
4- مصرف کنندگان 4 صفحه ای Revolution اغلب از چندین دستگاه همزمان استفاده می کنند – تلویزیون ، تلفن همراه ، لپ تاپ و رایانه لوحی. هایدر گفت: “طی 10 سال ممکن است یک دستگاه باشد ، اما طی دو تا پنج سال آینده من در واقع انتظار دارم تعداد دستگاههایی که به طور هم زمان استفاده می کنیم افزایش یابد.” برای شرکت ها ، چالش یافتن راه هایی برای تعامل با کاربران در چندین صفحه است ؛ و کنار آمدن با دامنه های توجه که همیشه کاهش می یابد.
5. رمزگشایی سیگنال های دیجیتالHyder بر اهمیت استفاده از تجزیه و تحلیل برای درک مشتریان و چگونگی دستیابی به آنها تأکید کرد. وی گفت: “اگر 50 درصد از بازدید شما از طریق تلفن همراه باشد و وب سایت شما برای تلفن های همراه بهینه نباشد” ، شما نیمی از بازدید خود را از دست خواهید داد.
6. سواد اجتماعی مورد نیاز است همه کارمندان شما باید اهل فن در شبکه های اجتماعی باشند ، نه فقط تیم رسانه های اجتماعی. هر فرد باید یک خالق ، متصدی و ارتباط دهنده باشد و سازمان ها باید بر چابکی ، تجمیع و سازگاری تمرکز کنند. مهمتر از همه ، افراد باید محتوایی را ارسال کنند که مربوط به مشتری باشد. وی گفت: “شما نمی خواهید مانند شخصی در فیس بوک باشید که فقط به روزرسانی های مربوط به سگ خود را به اشتراک می گذارد.”
7. قدرت مهندسی معکوس هیدر توصیه کرد که شرکت ها در مورد ایده های بازاریابی فراتر از صنعت و صنایع خود باشند. گاهی اوقات یک شرکت در یک صنعت کاملاً متفاوت از یک تاکتیک بازاریابی عالی برخوردار است که هیچ یک از رقبای شما آن را در نظر نگرفته اند.
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید7 روند رسانه های اجتماعی که باید مشاهده کنید

 

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *