جک درون جعبه به دلیل تبلیغات تجاری ناشنوا درباره کاسه های تریاکی تحت فشار است و & # x27؛

توسط irmusic4, آگوست 5, 2021


جک درون جعبه به دلیل تبلیغات تجاری ناشنوا درباره کاسه های تریاکی تحت فشار است و & # x27؛
فست فودهای زنجیره ای جک در جعبه به دلیل تبلیغات تلویزیونی پر از اغراق جنسی که منتقدان آن را “لحن ناشنوا” خوانده اند ، مورد انتقاد قرار گرفته اند.
این شرکت یک تبلیغ تجاری را با حضور مدیر عامل اصلی و ساختگی خود جک راه اندازی کرد که در مورد کاسه های جدید teriyaki زنجیره برگر لاف می زد.
جک ، که سرش شبیه دلقک جعلی است ، با استفاده از کلمه “کاسه” به عنوان بازی با کلماتی که به بینندگان پیشنهاد می کند در واقع ارگانهای تناسلی مرد را ارجاع می دهد ، است.
جک در حالی که از همکاران مرد به دلیل “کاسه های خوب” آنها تعریف می کند ، می گوید: “در حالی که سایر مکان های برگر از همان چیزهای قدیمی استفاده می کنند ، من تنها کاسه هایی هستم که چیز دیگری ارائه می دهم.”
در این کلیپ ، هر شخص دیده می شود که دو کاسه در نزدیکی کمر خود دارد.
مطالب بیشتر یکی از همکاران زن موافقت می کند که همکار وی “کاسه های خوبی” دارد و دیگری می گوید: “همه می خواهند دست خود را روی کاسه های جک بگذارند.”
در صحنه ای دیگر ، یک مدیر اجرایی به جک می گوید که نمی تواند از چنین زبانی در تبلیغات استفاده کند. به نظر می رسد جک گیج شده که چرا نمی تواند به مردم بگوید: “از کاسه های من لذت ببرید”.
دیوید گرینر از AdWeek این تبلیغات تجاری را “یکی از ناشنوا ترین تبلیغات دوران #MeToo” خواند.
“شاید در گویاترین لحظه خود ، این تبلیغ سعی دارد تا با توضیح یک وکیل برای جک مبنی بر نامناسب بودن کارزار تبلیغات را انجام دهد ، اما (در یک نمایش دقیق و ستودنی از مدیران مرد) ، او نمی فهمد که این هیاهو چیست ، “گرینر نوشت.
سایر استراتژیست های برند در توییتر نیز با انتقاد از این تبلیغ گفتند “زمان مناسبی نیست” برای چنین محتوایی.
– در جاده بزرگ (LeadnowUSA) 8 آگوست 2018 جک اند جعبه و آژانس تبلیغاتی پشت کمپین ، دیوید و جولیات ، از تبلیغات تجاری دفاع کردند.
این شرکت ها در بیانیه مشترک خود به CBS News گفتند: “[A] مارکی که طرفدارانش به شوخ طبعی و شوخ طبعی خود می شناسند ، این تبلیغ صرفاً یک بیان خلاقانه و طنزآمیز در مورد محصول کاسه teriyaki است.”
این بیانیه ادامه داد: “این هدف قصد دارد تا مشخص کند که چگونه یک برند همبرگر مانند Jack in the Box جرات می کند فراتر از نرخ معمول فست فود بگذرد و چیز دیگری ارائه دهد.”
بیشتر در شرح تبلیغات بارگذاری شده در YouTube ، این زنجیره از تبلیغات تجاری نیز دفاع می کند.
در توضیحات آمده است: “Jack in the Box می خواهد شناخته شود که هر یک از عبارات زیر صرفاً اشاره به کاسه های Teriyaki خوشمزه Jack است”.
اما برخی از مصرف کنندگان آن را ندارند ، و انتقادات خود را از این تبلیغ در توییتر نوشتند:
– Paul Maccabee (maccabeepr) 7 آگوست 2018 – kim — (peachykimm) 7 آگوست 2018 – Lauri (LauriABingham) 8 آگوست 2018 – Lathan Lev (@ LevNation20) 6 آگوست 2018 برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *