توسط irmusic4, آگوست 5, 2021


آمریکایی ها هنوز بیش از سایر رسانه های اجتماعی زمان بیشتری را در فیس بوک می گذرانند
Social Media Insights یک خبرنامه روزانه از Business Insider است که هر روز صبح خبرهای برتر رسانه های اجتماعی را جمع آوری و ارائه می کند. برای دریافت Social Media Insights می توانید در اینجا یا پایین این پست ثبت نام کنید.
فیس بوک هنوز بر سهم بازار رسانه های اجتماعی تسلط دارد (comScore از طریق ما اجتماعی هستیم)
روند عمده امسال ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در تلاش برای کسب درآمد و ساخت مدل های تجاری بلند مدت قابل اعتماد بوده اند. جریان های جدید درآمد منجر به بیشتر رشد شبکه های اجتماعی کوچک و بزرگ شده است.

طبق comScore ، فیس بوک هنوز سهم بزرگی از بازار شبکه های اجتماعی ایالات متحده را در اختیار دارد ، این سایت 83 درصد از کل زمان صرف شده در شبکه های اجتماعی را به خود اختصاص می دهد. شبکه اجتماعی مکان دوم شاید کمی کمتر مورد انتظار باشد. Tumblr با سهم 5.7 درصدی و پس از آن Pinterest (1.9 درصد) ، Twitter (1.7 درصد) و LinkedIn (1.4 درصد) در رتبه های بعدی قرار دارند. بخوانید >>
توییتر برای تولید سرب B2B فیس بوک را شکست می دهد (eMarketer از طریق گراهام جونز)
توییتر در رقابت نسل برتر برای بخش تجارت به تجارت بسیار جلوتر است. یک مطالعه نشان داد که توییتر از نظر تولید لید نسبت به فیس بوک و LinkedIn 9 بر یک بهتر عمل می کند.

در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد که Facebook و LinkedIn از نظر تولید سرانه برای شرکت های B2B برابر هستند ، اما هر دو متأسفانه توییتر هستند. بخوانید >>
فیس بوک برای نمایش تبلیغات هدفمند در سراسر وب (نیویورک تایمز) سرویس خریداری می کند
فیس بوک با به دست آوردن فناوری تبلیغاتی که می تواند به فیس بوک کمک کند انبوهی از داده های شخصی خود را برای استفاده بیشتر برای تبلیغات رفتاری مورد استفاده قرار دهد ، یک شلیک دیگر به گوگل اسقاطی خود کرد. فیس بوک بستر تبلیغاتی مورد بحث را با نام Atlas Advertiser Suite از مایکروسافت خریداری کرد. این همکاری شبکه اجتماعی با مایکروسافت را تقویت می کند (فیس بوک موتور جستجوی مایکروسافت ، بینگ را برای جستجوی وب در سایت خود به کاربران ارائه می دهد). این خرید به فیس بوک اجازه می دهد تا از اطلاعات شخصی شخصی موجود در مورد میلیارد کاربر خود برای ارسال پیام های هدفمند هنگام مرور وب برای آنها استفاده کند. بخوانید >>
بهترین شبکه های اجتماعی برای تجارت کدامند؟ (SDL از طریق IM Grind)
شما یک تجارت دارید این که یک تجارت محلی با خشت و ملاط ​​باشد یا یک کسب و کار آنلاین ، اهمیت درگیر شدن در شبکه های اجتماعی را تشخیص می دهید. با داشتن بیش از حد اطلاعات در وب در مورد رسانه های اجتماعی ، بسیاری از صاحبان مشاغل می توانند به دنبال اشیاiny براق رسانه های اجتماعی در محافل فعالیت کنند. بنابراین بهترین سایت ها برای تجارت کدامند؟

برای دیدن اینفوگرافیک کامل اینجا را کلیک کنید. بخوانید >>
یک برنامه 12 ماهه برای موفقیت در رسانه های اجتماعی (شهود از طریق ارتباطات Ragen)
قبل از شروع استرس و ترسیم نقشه مسیری برای تپه ها ، نگاهی به این اینفوگرافیک درباره شروع برنامه ای برای تلاش های خود در شبکه های اجتماعی بیندازید. در حالی که ایجاد حضور در شبکه های اجتماعی برای یک نام تجاری یک کار اساسی است ، این نمودار آن را آسان می کند و فرآیند را به 12 وظیفه به اندازه لقمه تقسیم می کند.

این یک ماه است. شما می توانید یک هدف در ماه را حل کنید ، درست است؟ برای دیدن اینفوگرافیک کامل اینجا را کلیک کنید. بخوانید >>
س Bigال بزرگ در بازاریابی شبکه های اجتماعی همه از پرسیدن ترس دارند (جف بولاس)
س bigال بزرگی که معمولاً در مورد سرمایه گذاری پول ، منابع و زمان در مورد شبکه های اجتماعی مطرح می شود این است “بازگشت سرمایه (ROI) چقدر است؟” اما سوالات دیگری نیز وجود دارد. اولین کلیک یا آخرین کلیک باید اعتبار کسب کند؟ در پایان هر دو کمک کردند. چطور: “آیا شبکه های اجتماعی در مورد تعامل یا فروش هستند و نتایج آن چیست؟” در اینجا برخی از داده های ROI آورده شده است. بخوانید >>

مطالب مرتبط برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شویدآمریکایی ها هنوز بیش از سایر رسانه های اجتماعی زمان بیشتری را در فیس بوک می گذرانند

 

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *