این تبلیغ پیش از پخ

توسط irmusic4, آگوست 5, 2021


این تبلیغ پیش از پخش YouTube در واقع جهان را به مکانی بهتر تبدیل می کند
به عنوان بخشی از “هفته افراد گمشده” ، آژانس پیش خرید را خریداری کرد که تبلیغات را به پوسترهای گمشده تعاملی اینجا تبدیل می کرد.
برای اطمینان از اینکه بینندگان به جای منطقه بندی ، درگیر هستند ، VML دکمه “پرش” را با دو گزینه جابجا کرد: بله ، آنها اخیراً فرد مفقود شده را دیده اند یا “نه من که نکرده ام”. VML همچنین برای نشان دادن افرادی که آخرین بار در یک مکان نزدیک دیده شده اند ، از هدف گذاری موقعیت مکانی استفاده می کند.
در حالی که هنوز گزارشی مبنی بر یافتن فرد گمشده وجود ندارد ، از 23000000 نفر بیننده 238 کلیک کردند که یک فرد مفقود شده را در پنج روز کارزار دیده اند. که منجر به ایجاد پلیس جدید می شود.
این اولین باری نیست که پیش از پخش برای اهداف وکالت استفاده می شود. Publicis Brussels تبلیغاتی را برای خط پیشگیری از خودکشی در بلژیک انجام داد که نشان می داد یک زن افسرده در مورد مشکلات خود بحث می کند. سپس افرادی که “جستجوی آگهی” را فشار می دادند صحنه ای را نشان می داد که منجر به خودکشی شد و اهمیت گوش دادن به گریه های کمک را آموخت.
در زیر نحوه کار قبل از رول افراد گمشده را مشاهده کنید:

پیش از بازی The Missing Person از VML در Vimeo.
در اینجا بیشتر بخوانید برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شویدش YouTube در واقع جهان را به مکانی بهتر تبدیل می کند

 

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *