Dogpile در شبکه های اجتماعی

توسط irmusic4, آگوست 4, 2021


Dogpile در شبکه های اجتماعی
من در مورد شما نمی دانم اما هنگامی که من کودک بودم و بیرون از خانه با دوستانم بازی می کردم ، مخصوصاً در ماه های سردتر ، شما همیشه می توانستید روی حداقل یکی از ما در بالای ریه های ما فریاد بزنید “Dogpile on (نام را اینجا وارد کنید) )! ”
روشی که Dogpile کار می کرد هر کسی نبود که شیره ضعیفی باشد که نام او را فریاد می زنند ، می خواهد بالای سر او بپرد و برای ایجاد یک برج بشریت با Dopile-ee بدبخت در پایین پشته کار می کند. اوه ، چه خاطرات عالی و سرگرم کننده ای عالی البته وقتی Dogpile-ee بودی خیلی سرگرم کننده نبود ، همیشه بهتر بود که Dogpile-er باشی.
دلیل اینکه من همه اینها را مطرح کردم این است که به نظر می رسد زمان آن برای خیلی ها است که در واقع Dogpile را در رسانه های اجتماعی و به ویژه در بازاریابی شبکه های اجتماعی انجام دهند.
جدیدترین مورد از تاد واسرمن در Mashable با بیایید با آن روبرو شویم: بیشترین بازاریابی در شبکه های اجتماعی یک اتلاف وقت است که در آن چیزهای دیگر را می نویسد “… بسیاری از سخنان پر سر و صدا در رسانه های اجتماعی در بازاریابی گذشته چند سال به خودی خود بیشتر بخوانید نوعی بازاریابی برای متخصصانی بود که خود را واگذار می کردند و می خواستند از شر شرکتهای تراشه آبی ترسیده اند.
قبل از اینکه کار را ادامه دهم ، چند نکته قابل ذکر است.

* در بالای مقاله تاد یک سلب مسئولیت وجود دارد بنابراین همه خوانندگان می دانند که این فقط نظرات تاد است و نظرات Mashable را منعکس نمی کند. خوب ، بچه ها برای شما تماس بگیرند مطمئناً کسی فکر نمی کند Mashable با رسانه های اجتماعی مشکلی دارد ، درست است؟
* من با برخی از صحبت های تاد موافقم. اول اینکه او از اصطلاح “متخصصان خودآزاری” استفاده می کند ، می خواهم به بالاترین آسمان فریاد بزنم ، زیرا هیچ چیز زیر پوست من نمی رود ، سپس آن دسته از دلارهایی که زونا را با کلماتی مانند “اجتماعی” آویزان می کنند کارشناس رسانه “در آن. روز دیگر من از LinkedIn از شخصی درخواست کردم که خود را بعنوان “یک مشاور خبره رسانه های اجتماعی” معرفی می کند.
شوخی می کنی؟ گواهی شده؟ من مشخصات آنها را بررسی کردم سپس به سایت آنها رفتم و در آنجا متوجه شدم که آنها عضوی از مدرسه تجارت بین المللی برای رسانه های اجتماعی کاربردی هستند.
خدای خوب ، کسی برای من یک کیف کیف بارف تهیه کند.
این نوع مزخرفات باعث می شود که کسانی که “رسانه های اجتماعی می شوند” کاملاً دیوانه شوند.
بخش دیگری از مقاله تاد که با آن موافقم زمانی است که او از مردم می خواهد خرید Love و Like خود را در شبکه های اجتماعی متوقف کنند. این روشی است که من از روز 1 بدم می آید و اغلب در موضع گیری هایم مورد انتقاد قرار گرفته ام. هر چه. هر کسی که چیزی را خریداری می کند که باید به روش قدیمی کسب شود ، “رسانه های اجتماعی” نمی شود و واضح است که هرگز خریداری نخواهد کرد.
من با نوشتن اینکه مارک ها ناشر نیستند ، مخالفم. اگرچه این موضوع بیشتر از رسانه های اجتماعی به خودی خود درگیر بازاریابی محتوا است ، اما کاملاً معتقدم که مارک ها ناشر هستند. او با اشاره به IBM می گوید: “… شخص به سادگی به IBM.com مراجعه نمی کند و انتظار دیدن محتوای تحریریه را ندارد. مهم نیست که هر چقدر خوب باشد ، خواننده همیشه شک خواهد کرد که هدف حقیقت جویی نیست ، بلکه ارتقاM بیشتر بخوانید IBM است. خوب است ، اما واقعاً تبلیغات است ، نه انتشار. ”
او حق دارد که مردم به صفحه اصلی مارک X نمی روند و انتظار دیدن محتوای تحریریه را دارند. آنها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نام تجاری X و تبلیغات آن به یک صفحه اصلی از برند X می روند تا چیزی به آنها بفروشند. محلی مناسب برای محتوای سرمقاله ، وبلاگی است که پست های آن سپس در بله کانال های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.
ببینید این مسئله در آنجا وجود دارد – بیش از حد بسیاری از مارک ها ، شرکت ها و غیره معتقدند که صفحه اصلی و وبلاگ آنها یکسان است. فروش چیزی از طریق پست وبلاگ قابل قبول است. این نیست!
رفتن به شما اجازه می دهد در یک راز کوچک
در سپتامبر 2001 قطعه ای با عنوان راز کوچک آلوده رسانه های اجتماعی نوشتم. اصل مطلب پست من این بود که ، خوب در اینجا ، خودتان با این گزیده ببینید:
“رسانه های اجتماعی – به عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی یکپارچه ، درها را باز می کند.
یک وب سایت و محصول ، دانش و تخصص با کیفیت ، خوش ساخت و تحویل داده شده ، درب را باز و چرخان نگه می دارد.
اینجا با من بمون
هر شرکتی می داند که آنها به حضور در شبکه های اجتماعی نیاز دارند ، درست است؟ خواه ایجاد آگاهی از برند از طریق پیروان جدید ، پسندیدن ها و غیره باشد ، یا فروش خارج و خارج ، خط اصلی همیشه خط اصلی است ، درست است؟
بنابراین بیایید بگوییم شرکت X یک صفحه فیس بوک ، یک حساب توییتر و یک وبلاگ ایجاد کرده است. برای استدلال بیایید بگوییم تولید کنندگان شرکت X تولید کننده گودالها. انواع حفره دارها در همه سبک ها ، رنگ ها ، بافت ها و غیره. حساب های آنها در شبکه های اجتماعی طرفداران ، لایک های زیادی دارد. وبلاگ آنها تعداد زیادی بازدید و غیره دارد. اما این چیست؟ آنها هنوز بیشتر چاله فروش نمی کنند. چه چیزی می دهد؟
بیایید نگاهی به سایر استراتژی های بازاریابی / تبلیغات آنها بیندازیم. سلام ، آنها بسیار خوب به نظر می رسند. تبلیغات چاپی زیبا ، نقاط تلویزیونی هوشمندانه ، رادیو جذاب و غیره.
هوم ، وب سایت آنها چطور؟ چگونه به نظر می رسد؟ اوه این سایت شیفته ترین ، خداپسندانه و کاربر پسند کاربر پسند است که تاکنون دیده اید.
اما خوب ، ما می توانیم آن را برطرف کنیم.
در مورد محصول آنها چطور؟ من یکی را به خانه می برم و خودم امتحان می کنم. سه ساعت بعد از آمدن از اورژانس به خانه با سوختگی درجه 3 روی دست ، شروع به دیدن مشکل کردم.
و من فکر می کنم شما می توانید ببینید که من کجا می روم اینجا.
رسانه های اجتماعی – به عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی یکپارچه ، درها را باز می کند.
یک وب سایت و محصول ، دانش و تخصص با کیفیت ، خوش ساخت و تحویل داده شده ، درب را باز و چرخان نگه می دارد.
بنابراین برای همه آن شرکت ها ، مشاغل و بازاریاب های خارج از کشور که فکر می کنند شبکه های اجتماعی همه آنچه شما را آزار می دهد دوا می کنند … من می ترسم که در معرض بیداری بی ادبی باشید. مطمئناً می تواند کمک کند … از یک جهت بزرگ. اما اگر محصول ، خدمات ، کالاهای شما … هر آنچه که برای شروع خوب نیست ، رسانه های اجتماعی – یا هرگونه تبلیغات / کمپین بازاریابی می توانند به شما کمک کنند. ”
تاد تقریباً همین حرف را می نویسد و می نویسد: “راز بازاریابی خوب در شبکه های اجتماعی: محصولات خوبی بسازید و خدمات خوبی ارائه دهید.”
بنابراین آیا شبکه های اجتماعی اتلاف وقت هستند؟
البته اینطور نیست.
برای اثبات ، من به درخشان متوسل می شوم – و خیلی راحت نمی گویم ، دنی براون که وبلاگ وی توسط HubSpot به عنوان # 1 وبلاگ بازاریابی در جهان شناخته شده است.
در آگوست گذشته دنی به همین موضوع پرداخت و دوباره گفت: آیا شبکه های اجتماعی اتلاف وقت هستند؟
“می تواند باشد. به عنوان مثال:

* اگر دوست ندارید کارهای پا را انجام دهید و بدون توجه به کیفیت راه حل های سریع می خواهید ، شبکه های اجتماعی اتلاف وقت هستند.
* اگر دوست ندارید بدانید مشتریان در مورد شما چه می گویند ، رسانه های اجتماعی اتلاف وقت هستند.
* اگر فکر می کنید LinkedIn یک پلتفرم تجاری غیر مولد برای مکالمه هوشمند است و منجر به آن می شود ، شبکه های اجتماعی اتلاف وقت هستند.
* اگر دوست دارید هزاران دلار برای بازاریابی و تبلیغات خرج کنید و از طریق اندازه گیری به نتایج اهمیت نمی دهید ، شبکه های اجتماعی اتلاف وقت هستند.
* اگر فکر می کنید نکته اصلی همه چیز است و بازاریابی رابطه برای موفقیت طولانی مدت سودمند نیست ، شبکه های اجتماعی اتلاف وقت هستند.
* اگر برخی از عمیق ترین ابزارهای جمع آوری اطلاعات در مورد بازار خود را که تاکنون تولید شده نمی خواهید ، رسانه های اجتماعی اتلاف وقت هستند. “خوب ، گفتم ، در اینجا چیزهای زیادی نوشته شده است.
شما چی فکر میکنید؟
آیا رسانه های اجتماعی را اتلاف وقت می دانید و اگر چنین است ، چرا؟ و خاص باشید.
منابع: Mashable ، dannybrown.me ، تصاویر Google
استیو اولنسکی به عنوان یکی از 100 تأثیرگذار برتر در رسانه های اجتماعی (شماره 41) توسط Social Technology Review و 50 وبلاگ نویس برتر رسانه های اجتماعی توسط Kred نامگذاری شده است ، یک استراتژیست ارشد محتوا در Responsys ، ارائه دهنده پیشرو جهانی نامه الکترونیکی درخواستی و متقابل است. راه حل های بازاریابی کانال.
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *