زمزمه نام تجاری مد و زیبایی در اینستاگرام می گوید که اینفلوئنسرها باید به ویژگی های ویدیویی و خرید برنامه متکی باشند.

توسط irmusic4, آگوست 4, 2021


زمزمه نام تجاری مد و زیبایی در اینستاگرام می گوید که اینفلوئنسرها باید به ویژگی های اینجا ویدیویی و خرید برنامه متکی باشند.
Reels را تکرار TikTok نمی نامید.
هنگامی که اینستاگرام ویژگی ویدیویی 15 ثانیه ای خود را در ماه آگوست راه اندازی کرد ، نیویورک تایمز آن را “احمقانه” خواند. برخی از TikTokkers آن را به عنوان کپی رد کردند.
اما کریستی داش ، مدیر مشارکت های استراتژیک مد و زیبایی در اینستاگرام ، مدتهاست که تأثیرگذاران و مارک های تجاری را به آزمایش ویدیوی کوتاه تشویق می کند.
وی در ماه نوامبر به ووگ گفت: “این [فیلمها] کوتاه و میان وعده ای است ، این لحظات تکان دهنده بصری است که می تواند … پنج تا 10 ثانیه به مدت طولانی در تلفن شما فیلمبرداری کند. این نوع ویدئو است که واقعاً اجرا می شود.” 2019
اکنون سازندگان میلیون ها بازدید از ویدئوهای Reels خود را جمع کرده اند و حتی برخی از آنها به دلیل آن دنبال کننده هایی به دست آورده اند. داش به بیزینس اینسایدر گفت ، اینستاگرام همچنین به انتقادات اولیه سازندگان گوش فرا داد و بازه زمانی را از 15 ثانیه به 30 ثانیه افزایش داد و ابزارهای ویرایش جدید را در سپتامبر اضافه کرد.
بخشی از کار Dash فروش Reels و سایر ویژگی های اینستاگرام به مارک ها و اینفلوئنسرها و دادن بازخورد آنها به توسعه دهندگان محصولات اینستاگرام است.
داش ، روزنامه نگار سابق مد و زیبایی ، در Teen Vogue در Condé Nast و در حال حاضر از مجله های Lucky مجلات تحت نظارت اوا چن کار می کرد. او دوباره زیر نظر چن کار می کند ، که اکنون مدیر مشاغل مد در اینستاگرام است.
داش گفت: “این وظیفه ما بود که داستان های افراد را در صفحات یک مجله تعریف کنیم ، جایی که در اینستاگرام ، ما اساساً این مهارت را می گیریم و به سازندگان و مارک هایی که با آنها کار می کنیم انتقال می دهیم.”
داش مارک ها و تأثیرگذارانی را که به دنبال کسب درآمد در اینستاگرام هستند راهنمایی می کند در حالی که داش هنوز در مورد چگونگی جذب فالوور بیشتر از کاربران س getsال می کند ، وی به ویژه بر روی چگونگی کمک به مارک ها و تأثیرگذارانی که می خواهند از این سیستم عامل درآمد کسب کنند تمرکز دارد. در حالی که برندها هنوز بر بازاریابی ویدئویی با فرم کوتاه تسلط دارند ، سازندگان قبلاً نشان داده اند که اینستاگرام جایی است که مشارکت نام تجاری در آن وجود دارد – خصوصاً در مد و زیبایی.
Dash به سازندگان و مارک ها می گوید که دو منطقه ای که بیشتر به آنها نیاز دارند ، ویژگی های ویدئویی اینستاگرام مانند Reels ، IGTV و Instagram Live هستند. و ویژگی های خرید Instagram Checkout ، خرید زنده و خرید برای سازندگان.
وی گفت ، سازندگان و مارک ها باید سریع ویژگی های جدید را امتحان کنند و شامل ویژگی هایی مانند نظرسنجی باشند که می تواند واکنش مخاطبان و بازخورد را به همراه داشته باشد.
او گفت که خیلی زود است که بدانیم چه فرمت هایی بهتر کار می کنند ، اما اینستاگرام متوجه شده است که فیلم های “سرگرمی و سرگرمی” به سبک آموزش به جایگذاری محصولات و مشارکت های تجاری کمک می کنند.
وقتی نوبت به کار با سازندگان می رسد ، او به مارک ها می گوید که Reels برای محصولات رنگارنگ و روشن مانند لوازم آرایشی که به سرعت در یک ویدیوی کوتاه نمایش داده می شوند بسیار مناسب است ، در حالی که Instagram Live برای داستان سرایی بهتر است.
Live همچنین با ویژگی جدید Live Live خود در حال تبدیل شدن به مکانی در حال رشد برای تجارت الکترونیکی است ، جایی که تأثیرگذاران می توانند یک محصول قابل خرید را در جریان مستقیم برچسب گذاری کرده و به برنامه تجارت الکترونیکی Checkout اینستاگرام پیوند دهند.
اینستاگرام “به آهستگی ، اما مطمئنا” در حال یافتن راه هایی برای کسب درآمد توسط سازندگان است در حالی که اینستاگرام به صفحات تأثیرگذار خود پر از عکس محصول معروف است ، کسب درآمد به برنامه دیر انجام شده است.
اینفلوئنسرهای اینستاگرام بیشتر درآمد خود را از طریق مشارکت تجاری در برنامه کسب می کنند بیشتر ، چه به صورت پست های پولی ، تصرفات اسپانسر یا سفیران تجاری. اما سایر برنامه های رسانه های اجتماعی به افراد تأثیرگذار اجازه می دهند تا با تبلیغات یا سرمایه های سازندگان از مخاطبان خود درآمد کسب کنند.
اینستاگرام در حال آزمایش تبلیغات ویدئویی 15 ثانیه ای در IGTV است که در آن سازندگان 55 درصد درآمد ، مشابه مدل YouTube گوگل دریافت می کنند. همچنین در حال آزمایش مدالها است ، جایی که پیروان می توانند به ایجاد کنندگان در Instagram Live کمک کنند.
این ویژگی های کسب درآمد هنوز در حال آزمایش است و Dash نمی گوید چه زمانی به طور گسترده در دسترس سازندگان است.
وی گفت: “ما در حال یافتن راه های بیشتری برای سازندگان هستیم که به آرامی ، اما مطمئناً می توانند زندگی خود را در اینستاگرام کاملاً تأمین کنند.”
برای مطالعه بیشتر در مورد صنعت تأثیرگذار و اینستاگرام ، این داستان های Business Insider را بخوانید:

* افراد داخلی اینستاگرام نشان می دهند که چگونه روند مصاحبه شغلی رقابتی خود را انجام دهند و استخدام شوند
* چگونه یک اینفلوئنسر پخت و پز اینستاگرام با استفاده از Reels ، ویژگی فیلم کوتاه فرم برنامه که با TikTok رقابت می کند ، تعداد پیروان خود را در یک ماه دو برابر کرد
* اینفلوئنسرها تفاوت های زیادی بین Reels و TikTok اینستاگرام در مخاطب ، سبک و پتانسیل درآمدزایی مشاهده می کنند برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *