یک استارت آپ روسی می خواهد ماهواره های کوچکی را به مدار کم زمین پرتاب کند که تبلیغات را در آسمان شب روشن می کند

توسط irmusic4, آگوست 4, 2021


یک استارت آپ روسی می خواهد ماهواره های کوچکی را به مدار کم زمین پرتاب کند که تبلیغات را در آسمان شب روشن می کند
استارت آپ روسی StartRocket می گوید که می خواهد با استفاده از آرایه های مکعب تبلیغات عظیمی به سبک بیلبورد را در آسمان شب به نمایش بگذارد ، چشم اندازی که آن را در یک ویدیوی مفهومی نشان می دهد که به نظر می رسد آرم های مک دونالد و KFC در آسمان مانند صورت های فلکی جدید معلق هستند.
به گفته رهبر پروژه ولاد سیتنیکوف ، این کالای آسمان شب گام منطقی بعدی در تبلیغات است.
وی به Futurism گفت: “مارك ها و رویدادها بر ما حاكم هستند.” “سوپر کاسه ، کوکا کولا ، Brexit ، المپیک ، مرسدس ، فیفا ، سوپریم و دیوار مکزیکی. اقتصاد ، سیستم خون جامعه است. سرگرمی و تبلیغات در قلب آن است. ما در فضا زندگی خواهیم کرد ، و بشر شروع به رساندن فرهنگ خود به فضا خواهد کرد. پیشگامان حرفه ای و باتجربه این امر را برای همه بهتر می کنند. ”
بیشتر بخوانید: الون ماسک می گوید SpaceX یک کشتی موشکی از جنس استنلس بیشتر بخوانید استیل ساخته است که به نظر می رسد “مانند نقره مایع است” و ممکن است در فوریه پرتاب شود
از Vimeo.
Ad HocStartRocket می گوید تا سال 2020 آنچه را Orbital Display می نامد راه اندازی می کند و تا سال 2021 نمایش آگهی ها را در آسمان شب آغاز می کند. مکعب های آن در ارتفاع 400 تا 500 کیلومتری (حدود 250 تا 310 مایل) می چرخند و فقط قابل مشاهده است یک نماینده از شرکت به Futurism گفت که هر بار حدود شش دقیقه از زمین است.
این شرکت درمورد هزینه تبلیغات فضایی سهیم نبوده است ، اما یک طبقه تبلیغاتی به Futurism ارسال شده است که مارک ها هزینه تبلیغات را پرداخت می کنند زیرا “منیت از آفتاب روشن تر است”.
رندی سگال ، وكیل متخصص در زمینه حقوق فضا و ماهواره در شركت هوگان لاولز ، به Futurism گفت كه این پروژه از نظر فنی ممكن است عملی باشد ، اما StartRocket می تواند با موانع نظارتی در سراسر جهان روبرو شود.
“آیا از نظر فنی امکان پذیر است؟ بله ، “سگال گفت. وی افزود: “آیا این چیزی است كه تنظیم كنندگان اجازه می دهند؟ سوال برانگیز.”
StartRocket / Facebook Segal گفت احتمالاً این شرکت به حوزه های قضایی خاصی اجازه می دهد تا ماهواره ها تبلیغات بالای سر خود را نمایش ندهند. وی پیش بینی کرد ، چالش نظارتی اصلی که این شرکت ممکن است با آن روبرو شود این خواهد بود که آیا ماهواره های آن با ایمنی هواپیمایی تداخل می کنند.
سگال خاطرنشان کرد: این مفهوم بدون سابقه نیست. یک استارت آپ ژاپنی قصد دارد یک جفت ریزماهواره به فضا پرتاب کند که ستاره های تیراندازی مصنوعی را آتش می زند.
بیلبورد StartRocket / Facebook به راحتی می توان اعتراض مردم را در ایده هواپیماهای ربایی آسمان شب به عنوان بازاریابی بیشتر در زمینه املاک و مستغلات تصور کرد.
اما الکسی اسکوروپسکی ، یکی دیگر از اعضای تیم StartRocket ، انتقادات را پس زد. وی به شرکت نیوزیلند اشاره کرد که سال گذشته توپ دیسکو را به مدار زمین پرتاب کرد ، حرکتی که دانشمندان را آزار داد – هر چند ، اسکوروپسکی گفت ، هر بار فقط برای چند دقیقه قابل مشاهده است.
اسکوروپسکی به Futurism گفت: “من فکر می کنم دانشمندان می توانند از این زمان برای آب گیری یا نوشیدن یک قهوه استفاده کنند.”
و در پایان ، او استدلال کرد ، تجاری سازی فضا اجتناب ناپذیر است.
اسکوروپسکی گفت: “اگر به طور کلی در مورد تبلیغات و سرگرمی س askال کنید – متنفرها متنفر خواهند شد.” “ما در حال توسعه یک رسانه جدید هستیم. با ظهور تلویزیون ، هیچ بیشتر کس تبلیغات را دوست نداشت. ”

* در مورد فضا بیشتر بخوانید:
* این 577 موقعیتی است که SpaceX در مقر اصلی خود در دور عمده ای از اخراج ها در حال کاهش است
* 15 پیش بینی خیالی وحشیانه درباره فناوری آینده که به واقعیت پیوستند
* “این چیزی فراتر از یک فرود است”: چرا ماموریت چین در آن سوی ماه باید زنگ خطری برای جهان باشد
* یک سال فوق العاده پرتاب موشک ، بارش شهابی و اکتشافات فضایی اینجاست. این تقویم سال 2019 رویدادهای فضایی است که نمی توانید از دست بدهید. برای اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی INSIDER مراجعه کنید.
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *