برترین شرکتهای بازاریابی در فیس بوک و 5 استراتژی که آنها برای کمک به موفقیت مشتریان استفاده کرده اند

توسط irmusic4, آگوست 3, 2021


برترین شرکتهای بازاریابی در فیس بوک و 5 استراتژی که آنها برای کمک به موفقیت مشتریان استفاده کرده اند
در اینجا بیشتر بخوانید BI Intelligence هیچ راهی برای بازاریابی با فن آوری پیشرفته در شبکه های اجتماعی وجود ندارد تا اینکه به کار توسعه دهندگان بازاریابی ترجیحی فیس بوک بپردازیم ، آنها با ارائه تخصص و نرم افزار خرید و پرداخت رسانه ها و تجزیه و تحلیل برای تبلیغات تجاری بزرگ فیس بوک. در این گروه ، یک گروه حتی بیشتر انتخاب شده از چهارده “توسعه دهنده بازاریابی ترجیحی استراتژیک” یا SPMD وجود دارد.
آنها دسترسی ممتازی دارند و اغلب به فیس بوک در توسعه محصولات تبلیغاتی کمک می کنند. مسلماً SPMD بهترین منابع برای جستجوی یک استراتژی منسجم در شبکه های اجتماعی است.
در گزارش اخیر ، BI Intelligence با مدیران چهار SPMD برجسته مصاحبه کرد ، آنها به عوامل اصلی در آینده بازاریابی شبکه های اجتماعی مانند تغییر رابطه بین رسانه های پرداخت شده ، متعلق به آن و درآمد خود اشاره کردند. آنها برخی از استراتژی های سطح بالا را نشان دادند که به اعتقاد آنها بهترین نتایج رسانه های اجتماعی را به دنبال دارد.

در اینجا برخی از موارد برتر SPMD آورده شده است:

* انتقال فراتر از ذکر آخرین کلیک: یکی از مشتریهای Adobe ، یک گروه مهمان نوازی و سرگرمی ، متوجه شد که برنامه هایشان فروش کانالهای آنلاین و آفلاین را افزایش می دهد. آنها فقط این را فهمیدند که قبل از فروش وسواس در آخرین کلیک را متوقف کردند و مشتریان را از طریق کانال ردیابی کردند.
* پیش پرداخت آزمایش رسانه های پرداخت شده: سایر شرکای بازاریابی نخبه فیس بوک مانند Brand Networks و Adaptly می فهمند که رسانه های تحت مالکیت و کسب درآمد فقط به خودی خود ارزشمند نیستند. همچنین به عنوان منبع تجزیه و تحلیل و داده هایی که به شما نشان می دهد انواع محتوا به عنوان رسانه های پولی کار می کنند ، ارزشمند است. یک مارک هواپیمایی با استفاده از این روش بیش از دو برابر به 63 درصد از طرفداران هدف خود رسیده است.
* اندازه گیری کیفیت تعامل: SPMD درک می کند که بهترین معیارها فقط کیفیت را اندازه گیری نمی کنند ، بلکه کمیت را نیز اندازه گیری می کنند. SPMD ها از بهترین فناوری و رابط ها برای غربالگری داده ها برخوردار هستند.
* درک فعالیت فیس بوک در بازارهای نوظهور: SPMD و PMD به طور گسترده تر می توانند کارشناسان حوزه بازاریاب باشند و آنها را نسبت به عوامل اقتصادی فصلی ، فرهنگی و محلی حساس کنند.
* تأثیرگذاری بر توسعه محصول فیس بوک: SPMD ها در فیس بوک تأثیر دارند و فیس بوک را وادار کرده اند تا تغییرات مورد نیاز مانند ساده سازی خط تولید تبلیغات رسانه ای پولی خود را انجام دهد. ما همچنین در مورد آینده صنعت بحث کردیم.

آنها ادغام در منطقه خود را – جنبه فن آوری چیزها ، در مقابل جنبه خلاق – را اجتناب ناپذیر می دانستند و معتقد بودند که تنها توسعه دهندگان بازاریابی با بهترین فناوری برنده خواهند بود. هرچه دلارهای تجاری بیشتری به شبکه های اجتماعی سرازیر می شوند ، برخی از شرکت ها می توانند مقیاس سازی کنند و برخی دیگر رقابت را از دست می دهند و کنار جاده سقوط می کنند.

* با بیش از 260 PMD که همه برای یک دلار دلار تبلیغات رقابت می کنند ، بعید است که همه آنها بتوانند در تجارت باقی بمانند. منابع ما ادغام صنعت را از طریق ورشکستگی ، ادغام و ادغام می بینند.
* کلید این بازی فناوری است. این در مورد یک اسم پر زرق و برق و شهرت برای دانش رسانه های اجتماعی نیست. بهترین متخصصان بازاریابی شبکه های اجتماعی در فن آوری خود انباشته فناوری بسیار خوبی خواهند داشت.
* PMD ها باید سهم بیشتری از درآمد حاصل از مجوز نرم افزار و فناوری یا نرم افزار به عنوان سرویس را بدست آورند.
* در حال حاضر ، یک PMD برجسته پس از عدم دستیابی به پایداری ، تا شده است. Syncapse بیش از حد به یک مشتری تنها ، BlackBerry وابسته بود. و هیچ رقم قابل توجهی از درآمد برای بسته نرم افزاری خود کسب نکرده است.
* دروس ویژه متخصصان بازاریابی شبکه های اجتماعی؟ پایگاه مشتری خود را متنوع کنید و شرکت خود را بر پایه فناوری عالی و نه کاهش هزینه بسازید.
* سایر شبکه های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و Pinterest طرح هایی مشابه اکوسیستم PMD فیس بوک ایجاد می کنند و آژانس ها و مارک های تجاری را وادار می کنند تا از طریق این شرکا با راه حل های تبلیغاتی خود ارتباط برقرار کنند.
آیا علاقه مند به دریافت گزارش کامل هستید؟ در اینجا دو راه برای دسترسی به آن وجود دارد:

* مشترک شدن در کارت All-Access برای BI Intelligence و دسترسی فوری به این گزارش و بیش از 100 گزارش دیگر که به طور تخصصی تحقیق شده است ، دسترسی پیدا کنید. به عنوان یک پاداش اضافه شده ، همچنین به کلیه گزارش های آینده و خبرنامه های روزانه دسترسی پیدا خواهید کرد تا اطمینان حاصل کنید که از خط منحنی پیش خواهید رفت و از نظر شخصی و حرفه ای سود خواهید برد. >> اکنون بیشتر بیاموزید
* گزارش کامل را از فروشگاه تحقیقاتی ما خریداری و بارگیری کنید. >> اکنون خرید و بارگیری کنید

BI Intelligence PS. آیا می دانید … خبرنامه های BI Intelligence INSIDER ما در حال حاضر هر روز صبح توسط هزاران نفر از متخصصان تجارت خوانده می شود. شرکتهای Fortune 1000 ، استارتاپها ، آژانسهای دیجیتال ، شرکتهای سرمایه گذاری و مجامع رسانه ای با تکیه بر این خبرنامه ها روند اصلی را در شکل دادن منظر دیجیتالی خود حفظ می کنند – اعم از تلفن همراه ، رسانه های دیجیتال ، تجارت الکترونیکی ، پرداخت ها یا اینترنت اشیا.
مشترکین ما خبرنامه های INSIDER را “یک عکس فوری روزانه باید بخوانند” و “لبه مورد نیاز برای موفقیت شخصی و حرفه ای” می دانند – فقط برای انتخاب چند نکته مهم در نظرسنجی اخیر مشتری ما.
با تضمین کامل بازپرداخت پول ، ما به راحتی می فهمیم که بینش روزانه برای کسب و کار و شغل شما چقدر ارزشمند است. برای اطلاعات بیشتر در مورد خبرنامه های INSIDER امروز ، روی این پیوند کلیک کنید.

مطالب بیشتر برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *