توسط irmusic4, آگوست 3, 2021


مرگ استراتژیست رسانه های اجتماعی
Social Media Insights یک خبرنامه روزانه از Business Insider است که هر روز صبح خبرهای برتر رسانه های اجتماعی را جمع آوری و ارائه می کند. برای دریافت Social Media Insights می توانید در اینجا یا پایین این پست ثبت نام کنید.
مرگ استراتژیست رسانه های اجتماعی (uber.la)
دشوار است که بفهمید این شغل را باید در ارتباط با بازاریابی در شبکه های اجتماعی بنامید. اگر تمام صحبت های ما در مورد شبکه های اجتماعی باشد ، ما در مورد 8 درصد کل بودجه بازاریابی صحبت می کنیم. کانالهای آنلاین زیادی وجود دارد که می توانند در سطل ما قرار بگیرند (ایمیل ، موتورهای جستجو ، تبلیغات آنلاین) ، اما به عنوان یک مورد خط ، آسان است که ببینیم اجتماعی اغلب اولویت اول نیست. اما نکته اصلی این است: رسانه های اجتماعی بخشی از این ترکیب هستند ، اما این راه حل نیست. به عنوان یک کانال واحد ، اجتماعی از نظر نرخ بازگشت سرمایه بسیار کم ارائه می دهد. در اینجا خبر خوب است ، به عنوان بخشی از یک برنامه هماهنگ (که در آن شبکه های اجتماعی ایمیل ، و سئو و تبلیغات آنلاین) رسانه های اجتماعی می توانند تسریع کننده باشند. بخوانید >>
چرا آینده تجارت تجارب مشترک است (رسانه های اجتماعی امروز)
جف اشکروفت وTheSocialCMO هر هفته میزبان #MMchat محبوب (بازاریاب دوشنبه) هستند. این تبادل سریع آتش است و گفتگوی مهیج را در زمان واقعی ایجاد می کند. برخی از سالات و پاسخ ها را بررسی کنید:
س: چرا امروز تجربیات بیش از هر زمان دیگری مهم هستند؟
الف: وقتی افراد برای مشاوره یا راهنمایی س questionsال می کنند ، تجربیات مشترک نتیجه می شود. در امور اجتماعی ، آنها بیش از هر زمان دیگری مهم بیشتر هستند.
س: به نظر می رسد همه در مورد اختلال صحبت می کنند. شما می گویید که اخلال بیش از رسانه های اجتماعی است ، می ادامه مطالب توانید جزئیات بیشتری ارائه دهید؟
پاسخ: اجتماعی فقط یک بخش از اختلال است. من آن را چرخ اختلال می نامم و شامل داده های بزرگ ، تلفن همراه ، زمان واقعی و غیره است.
متن کامل شامل تمام پاسخ ها ، س questionsالات و پاسخ ها در اینجا است. بخوانید >>
چه چیزی یک استراتژیست واقعی تجارت اجتماعی را ایجاد می کند؟ (مشاوره در سایت ها)
یک استراتژیست واقعی تجارت اجتماعی شخصی است که… اجتماعی باشد! اگر به افراد دیگر ، رفتار آنها و چیزهایی که باعث انگیزه آنها می شود علاقه ای ندارید ، هیچ مشاغلی به عنوان یک استراتژیست تجارت اجتماعی ندارید. روزهایی که پول در یک کمپین زیبا و زیبا در Facebook یا LinkedIn سرمایه گذاری شده بود گذشته است. یک استراتژیست واقعی تجارت اجتماعی اطمینان حاصل خواهد کرد که ابتکارات اجتماعی آنها در نهایت به اهداف تجاری سازمان کمک می کند. این درآمد بیشتر ، هزینه کمتر و رضایت بیشتر مشتری است. بخوانید >>
انتظارات امروز از رویداد فیس بوک (هافینگتون پست)
چه انتظاری می توان داشت؟ در زیر ، برای راحتی شما ، همه شایعات و گمانه زنی ها را در یک جا جمع آوری کرده ایم. دوستان آماده شوید: فیس بوک در شرف کسب و کار تلفن های هوشمند با چیز خاصی است.

* Facebook Home: یک سیستم عامل مبتنی بر Android
* تلفن خانگی فیس بوک از سخت افزار HTC
* اگر فیس بوک بتواند پرونده ای جذاب ایجاد کند ، سیستم عامل تلفن هوشمند و تلفن هوشمند دارای حرکات طولانی مدت پیگیری شایسته ای را نشان می دهد ؛ در غیر این صورت ، فقط به عنوان یک مورد دیگر که کاربران فیس بوک درخواست یک دکمه دوست نداشتن را دارند می تواند کاهش یابد. بخوانید >>
SEC: رسانه های اجتماعی برای ارائه اخبار خوب هستند (مجله تجاری)
قبلاً اینگونه بود که اگر شما می خواستید در مورد یک شرکت سهامی عام اطلاعاتی کسب کنید ، باید مجبور شوید در پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده شرکت کنید ، اما دیگر نه. طبق گفته این کمیسیون ، مدیران شرکت های دولتی که مشتاق به اشتراک گذاشتن اخبار حرکتی در بازار هستند اکنون می توانند آن را در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارند. بخوانید >>
آیا شبکه های اجتماعی برابر هستند؟ (هدف دقیق)
به عنوان یک بازاریاب ، وظیفه شما این است که با فن آوری های جدیدی که می تواند به پیشرفت کار شما کمک کند ، همراه باشید. با استفاده از رسانه های اجتماعی ، همراهی با فضای تغییر یافته ای که هر روز شامل فیس بوک ، توییتر ، LinkedIn ، Pinterest ، Tumblr ، Reddit ، Flickr و موارد دیگر می شود ، می تواند یک چالش باشد! و بدتر اینکه ، اکثر تیم های شبکه های اجتماعی هنوز بسیار کوچک هستند. حتی برخی از بزرگترین مارک های جهان دارای تیم های شگفت آور کوچک و بسیار شلوغ هستند. موفق ترین مارک ها روی یک یا دو شبکه تمرکز دارند که به بهترین وجهی مناسب مخاطبانشان است. بخوانید >>
س Quesالاتی که باید قبل از استفاده از نام تجاری اجتماعی خود بپرسید (Business2Community)
اگر رسانه های اجتماعی به درستی اجرا شوند ، می توانند قدرتمند باشند. اگر با سهل انگاری یا بی اثر بودن انجام شود ، می تواند تأثیر منفی نیز داشته باشد. در اینجا چند سوال برای پرسیدن قبل از پریدن وجود دارد:

* هدف شما از اجتماعی چیست؟
* B2C هستید یا B2B؟
* ماهیت اجتماعی برند و محصولات شما چیست؟
* آیا می توانید بلند مدت مرتکب شوید؟
* آیا شما از منابع و توانایی فنی برای اجرا برخوردار هستید؟
* آیا مشتریان شما وفادار هستند؟
* آیا می توانید یک تبلیغ یا مشوق ارائه دهید؟ قبل از درگیر شدن در شبکه های اجتماعی این س questionsالات را از خود بپرسید. بخوانید >>
دوستان Angry Birds به زودی از فیس بوک به آیفون و آیپد (پای Redmond) پرواز می کنند
Angry Birds کار خود را به عنوان یک عنوان ساده برای آیفون آغاز کرد ، اما در طی چند سال کوتاه به یکی از بزرگترین امتیازات موبایلی که تاکنون جهان دیده است تبدیل شده است. از 60 میلیون نصب Angry Birds Friends در فیس بوک ، یک چهارم یا 15 میلیون مورد به عنوان کاربران فعال ماهانه طبقه بندی می شوند. مدتی می گذرد که Angry Birds Star Wars وارد App Store شده است و با وجود اینکه Angry Birds Friends عنوانی شتابان در جامعه است ، من تعجب نمی کنم اگر به iOS تبدیل شود و به سرعت به محبوب ترین نسخه تبدیل شود. ، شاید از نسخه اصلی منع شود. استقبال Rovio از بازی های اجتماعی نسبتاً کند بوده است ، اما با توجه به اینکه بذرهایی برای این مورد در فیس بوک کاشته شده است ، احتمالاً طولی نخواهد کشید که زمان از دست رفته را جبران می کنند. بخوانید >>
The Social Sixteen of March Madness (ViralHeat)
آیا می دانید دانشگاه میامی اجتماعی ترین مدرسه Sweet Sixteen در مسابقات NCAA امسال بوده است؟ بخوانید >>

برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شویدمرگ استراتژیست رسانه های اجتماعی

 

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *