توییتر و فیس بوک در تبلیغات ترامپ و بایدن به هدف تبدیل می شوند

توسط irmusic4, آگوست 3, 2021


توییتر و فیس بوک در تبلیغات ترامپ و بایدن به هدف تبدیل می شوند
شیکاگو (AP) – رسانه های اجتماعی به هدف یک تبلیغ تبلیغاتی حمله دوئل تبدیل شده اند که توسط رئیس جمهور مستقر و رقیب انتخاباتی وی به صورت آنلاین انجام می شود. آنها در حالی که پول زیادی به پیام رسان می دهند در حال تیراندازی هستند.
خبرنامه برای خبرنامه Business Insider ثبت نام کنید – انتخاب روزانه بهترین داستان های ما که دقیقاً برای شما تنظیم شده است. در حال بارگیری چیزی در حال بارگیری است. آدرس ایمیل با کلیک روی “ثبت نام” ، شما موافقت می کنید که ایمیل های بازاریابی را از Insider و همچنین سایر پیشنهادات شریک دریافت کنید و شرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی ما را می پذیرید. دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا صدها پیام در فیس بوک خریداری کرده تا رقیب خود ، توییتر را به تلاش برای خفه کردن صدای خود و نفوذ در انتخابات نوامبر متهم کند.
جو بایدن ، رقیب دموکرات ، هزاران دلار برای تبلیغات در فیس بوک هزینه کرده است و پیام خود را در این زمینه منتشر کرده است: وی در ده ها تبلیغات در این سیستم عامل ، از طرفداران خود خواسته است تا دادخواست امضا کنند تا از فیس بوک بخواهد اظهارات نادرست ، به ویژه اظهارات ترامپ را حذف کند.
شرکت های بزرگ رسانه های اجتماعی در حال گشت و گذار در یک میدان مین سیاسی هستند ، زیرا آنها سعی می کنند اطلاعات نادرست داخلی را به حداقل برسانند و بازیگران خارجی را از دستکاری سایت های خود مانند آخرین انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده کنترل کنند. اقدامات جدید آنها – یا در برخی موارد ، عدم اقدام – باعث ایجاد واکنش های حزبی و انفجاری شده است و روزهای شکوه خود را به عنوان سکوهایی خنثی که خود توصیف شده اند ، به پایان می رساند.
حتی در حالی که هر دو مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری هر هفته میلیون ها دلار به تبلیغات فیس بوک و گوگل می اندازند که باعث افزایش نمایش آنها می شود ، هر دو از تبلیغات آنلاین برای انتقاد از سیستم عامل های فناوری برای سیاست های خود استفاده می کنند. ترامپ توییتر و اسنپ چت را به دخالت در انتخابات امسال متهم می کند. بایدن چندین نامه به فیس بوک ارسال کرده و این شرکت را به دلیل سیاست هایی که به سیاستمداران ، به طور خاص ترامپ ، اجازه می دهد آزادانه ادعاهای دروغ در سایت خود داشته باشند ، مورد حمله قرار داده است. بایدن برای نمایش تبلیغاتی که فیس بوک را به ایجاد “تهدید” برای دموکراسی متهم می کند ، هزینه های هنگفتی به فیس بوک پرداخت می کند.
در همان زمان ترامپ به فیس بوک پرداخت می کند تا تبلیغاتی را که رسانه ای که او مانند دیگران استفاده نمی کند ، حذف کند.
یکی از نزدیک به 600 آگهی تبلیغاتی کمپین ترامپ در فیس بوک ادعا کرد: “توییتر با تلاش برای سکوت رئیس جمهور شما در انتخابات 2020 دخالت می کند”
امرسون بروکینگ ، یکی از اعضای آزمایشگاه تحقیقات پزشکی قانونی دیجیتال شورای آتلانتیک ، یک اتاق فکر واشنگتن ، گفت: “این یک فاصله عظیم از سال 2016 است.” “اگر شما در مبارزات انتخاباتی ترامپ یا کلینتون رهبری می کردید ، در طول روز برای فیس بوک نامه نمی نوشتید. این مسئله چندان موضوعی مهم در کارزار انتخاباتی نبود. اکنون به نظر می رسد که بسیار زیاد است. ”
به هر حال ، آمریکایی ها پس از کشف اینکه ترول های روسی پیام های تفرقه افکنانه ، ایجاد رویدادهای سیاسی جعلی و حتی استفاده از روبل برای خرید تبلیغات فیس بوک در نظر گرفته شده برای مخاطبان ایالات متحده در انتخابات 2016 ، در مورد سیاست های سیستم عامل ها در آماده باش هستند. تحقیق در مورد کرملین دوباره در آن است.
از آخرین انتخابات ریاست جمهوری ، فیس بوک و اطلاعات غلط مربوط به رأی دادن را ممنوع کرده و قول داده است شبکه های غیر معتبر حساب هایی را که توسط اغتشاشگران داخلی یا خارجی اداره می شود شناسایی و خاموش کند. پیش از انتخابات امسال ، توییتر تبلیغات سیاسی را به طور کلی ممنوع کرد ، تصمیمی که سخنگوی شرکت به AP گفت پشت آن ایستاده است. و فیس بوک به همراه گوگل شروع به افشای هزینه تبلیغات تبلیغاتی در بیشتر حالی کرد که غیر آمریکایی ها را از خرید تبلیغات سیاسی ایالات متحده منع می کند.
فیس بوک برای این داستان توضیحی نداد.
اما خواستار تخلیه قدرت بالون بیگ تک تنها از طرف دموکرات ها و جمهوری خواهان بلندتر شده است ، حتی اگر این دو حزب به دلایل مختلف برای تجمع طرفداران خود شرکت های مختلفی را هدف قرار دهند.
چهارشنبه ، چهار مدیر عامل بزرگ فناوری ، مارک زاکربرگ از فیس بوک ، جف بزوس از آمازون ، سوندار پیچای از گوگل و تیم کوک از اپل ، بدون تردید ، این سیاست به طور کامل در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت ، به عنوان بخشی از تحقیقات کنگره در مورد صنعت فن آوری ، تسلط
بایدن با یک کمپین #MoveFastFixIt بر روی فیس بوک تمرکز کرده است که هشدار می دهد فیس بوک به دلیل اینکه در محافظت از کاربران در برابر دخالت های خارجی یا فریب دروغ ، به ویژه مواردی که توسط ترامپ در مورد رای گیری از طریق پست منتشر شده است ، به اندازه کافی تلاش نکرده است.
مبارزات انتخاباتی وی در ماه گذشته نزدیک به 10000 دلار صرف اجرای تبلیغات سرزنش این شرکت در سیستم عامل خود کرد.
یکی از تبلیغات بایدن می گوید: “ما می توانیم به شما دروغ بگوییم ، اما نه.” “از طرف دیگر ، دونالد ترامپ و متحدان جمهوری خواه او ، میلیون ها دلار صرف تبلیغات فیس بوک مانند این تبلیغات می کنند که اطلاعات غلط خطرناکی را درباره همه چیز از نحوه رای گیری تا قانونی بودن روند دموکراتیک ما گسترش می دهد.”
کمپین بایدن علی رغم انتقاد از فیس بوک ، گفت که هنوز میلیون ها دلار تبلیغات در فیس بوک خریداری می کند زیرا این یکی از معدود راه های مقابله با پست های دروغ ترامپ است – از آنجا که فیس بوک در واقع او را بررسی نمی کند.
کاتلین سرلز ، استاد ارتباطات سیاسی دانشگاه ایالتی لوئیزیانا ، گفت: این تبلیغات همچنین راهی ارزان و م forثر برای کمپین ها جهت تجمع طرفداران ناراضی از سیستم عامل ها است.
سیرلز گفت: “ما می دانیم که عصبانیت می تواند بسیار تحریک کننده باشد – این انگیزه را برای آنها ایجاد می کند تا نام خود را در یک لیست ایمیل وارد کنند یا 20 دلار اهدا کنند.” “چه راهی بهتر برای عصبانی کردن مردم از یک سیستم عامل بی چهره؟”
در حالیکه بایدن روی فیس بوک تمرکز کرده است ، ترامپ در توییتر و بعضاً اسنپ چت با تبلیغات آنلاین تبلیغات خود را متهم می کند که هر دو شرکت را به “دخالت” در انتخابات متهم می کند.
توییتر پس از آنکه این شرکت اولین بررسی واقعی توئیت نادرست خود را درباره رای گیری در اواخر ماه مه انجام داد ، به هدف مبارزات انتخاباتی ترامپ تبدیل شد. از آن زمان توییتر برچسب های مشابهی را برای پنج توییت دیگر ترامپ اعمال کرده است ، از جمله دو مورد که رای نامه های رایانامه را “تقلبی” خوانده و پیش بینی کرده است که اگر رای گیری حضوری انجام نشود ، “صندوق های پستی سرقت می شوند”.
ترامپ با امضای یک فرمان اجرایی عمدتا نمادین به چالش کشیدن بخش 230 قانون نجابت ارتباطات ، که محافظت از پرونده های قضایی را برای شرکت های اینترنتی که بستری برای سخنرانی بدون محدودیت در اینترنت بوده است ، پاسخ داد.
معاون وزیر مطبوعات ملی ترامپ ، کن فرناسو ، در بیانیه ای گفت: “بسیار عجیب است که سیلیکون ولی ، سنگر تنوع و لیبرالیسم ، از تنوع فکری و صداهای محافظه کار وحشت دارد.”
رهبران جمهوریخواه از آن زمان به راهپیمایی علیه توئیتر پیوستند.
در این ماه ، جیم جوردن ، نماینده محافظه کار از اوهایو ، از توئیتر خواست تا یک حسابداری کامل ، از جمله ایمیل ، درباره چگونگی تصمیم گیری برای بررسی رئیس جمهور را تحویل دهد. تد کروز ، سناتور جمهوری خواه ، با بیان اینکه “فناوری بزرگ از کنترل خارج است” به ده ها رسانه محافظه کار پیوست ، کارمندان ترامپ و سیاستمداران که ماه گذشته یک مبارزات دو روزه انجام دادند و از طرفداران توئیتر خود خواستند تا این پلتفرم را کنار بگذارند و به پارلر ، یک رسانه اجتماعی بپیوندند. برنامه ای که از نزدیک محتوای خود را تعدیل نمی کند.
اکنون که این شرکت قول داده است هر پستی – از جمله ترامپ – را نقض قوانین آن در برابر رأی دادن به اطلاعات غلط یا سخنان نفرت انگیز ، می تواند فیس بوک بعدی برای مواجهه با رئیس جمهور و متحدان وی باشد. فیس بوک هنوز مجبور به انجام چنین اقدامی نشده است.
بروکینگ گفت: “سانسور شبکه های اجتماعی یک مسئله بسیار قدرتمند در زمینه مبارزات انتخاباتی خواهد بود.” “و از طرف تعدادی از افرادی که در سال 2020 نامزد شده اند انگیزه ایجاد می شود تا پاکت را بیشتر جلو بکشند ، و تلاش می کنند تا بیشتر و بیشتر تعدیل رسانه های اجتماعی را انجام دهند زیرا آنها این را یک شعبده بازی قوی سیاسی می دانند.”
___
اورتوتای از اوکلند ، کالیفرنیا گزارش داد.
مطالب بیشتر برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *