5 نکته برای جلوگیری از شکست در بازاریابی شبکه های اجتماعی

توسط irmusic4, آگوست 3, 2021


5 نکته برای جلوگیری از شکست در بازاریابی شبکه های اجتماعی
بیش از 800 میلیون نفر در جهان در فیس بوک هستند ، از جمله بیش از 180 میلیون آمریکایی ، یا از هر 2 بزرگسال 1 نفر. توییتر فقط 300 میلیون حساب برتر است. صاحبان مشاغل کوچک دسته جمعی در تلاشند تا از این روند استفاده کنند ، اما تعداد کمی از آنها از مزایای آن بهره می برند. برای بیشتر صاحبان مشاغل محلی ، وسوسه استفاده از شبکه های اجتماعی برای تبلیغ مشاغل خود و پخش پیام های آنها است.
اما اگر کلاه بازاریابی خود را بردارید و کلاه مشتری خود را بپوشید ، متوجه خواهید شد که مصرف کنندگان در تمام طول روز توسط پیام های تبلیغاتی و تبلیغاتی سرگردان می شوند. راز رسانه های اجتماعی برای صاحبان مشاغل کوچک انسان بودن است – نوعی شخص در یک کوکتل مهمانی است که با دقت گوش می کند ، داستان های عالی می گوید ، به دیگران علاقه نشان می دهد و اصیل و صادق است. به عبارت دیگر ، راز این است که به سادگی دوست داشتنی باشید – و این به معنای ایجاد ارزش برای دیگران است.
در اینجا 5 نکته خاص برای صاحبان مشاغل کوچک برای کسب موفقیت بیشتر در شبکه های اجتماعی آورده شده است:

* قبل از صحبت گوش دهید. قبل از اولین توییت خود ، در توییتر افرادی را که در مورد تجارت شما صحبت می کنند و همچنین افرادی را که در مورد رقبای شما صحبت می کنند جستجو کنید. با استفاده از کلماتی که مشتریان احتمالی شما می گویند جستجو کنید. به عنوان مثال ، اگر حسابدار هستید ، از Twitter برای جستجوی افرادی که در شهر شما کلمات “به یک حسابدار نیاز دارند” توییت می کنند استفاده کنید. تعجب خواهید کرد که چند نفر در حال جستجو برای شما هستند.
* به مشتریان خود نگویید که شما را دوست دارند و شما را دنبال می کنند. به آنها بگویید چرا و چگونه. به هر کجا که برگردید ، می بینید “مثل ما در فیس بوک” و “ما را در توییتر دنبال کنید”. متعجب؟ چرا؟ چطور؟ به مشتریان خود دلیل دهید تا در شبکه های اجتماعی با شما ارتباط برقرار کنند (چه کاری در این زمینه برای آنها وجود دارد؟) و سپس کار را آسان کنید. به تفاوت بین این دو فراخوان توجه کنید: “مانند صفحه کتاب من در فیس بوک” و “دریافت پاسخ به تمام س questionsالات خود در شبکه های اجتماعی در”
* سوال بپرس. نمی دانید چرا هیچ کس به پیام های شما در فیس بوک پاسخ نمی دهد؟ احتمالاً به این دلیل است که شما س askingال نمی کنید. رسانه های اجتماعی مربوط به نامزدی و مکالمه است ، نه تبلیغ. اگر یک پیتزا در فیس بیشتر بخوانید بوک پست بگذارد ، “” بیا ، 2 پیتزا فقط با 12 دلار “، هیچ کس نظر نمی دهد و هیچ کس ظاهر نمی شود. اگر آن پیتزا جای خود را ارسال کند ، “بالشتک مورد علاقه شما چیست؟” افراد بصورت آنلاین اظهارنظر می کنند – و سپس احتمال نمایش بیشتر می شود.
* تصاویر و فیلم ها را به اشتراک بگذارید. مردم عاشق عکس هستند. بزرگترین دلیل اینکه فیس بوک طی هفت سال از صفر به 800 میلیون کاربر رسیده است ، عکس است. عکس ها و فیلم ها داستان هایی را درباره شما بیان می کنند که متن به تنهایی قادر به آن نیست. شما هم به بودجه تولید احتیاج ندارید. از تلفن هوشمند خود برای گرفتن عکس و فیلم کوتاه از مشتریان ، کارمندان و چیزهای جالب در کسب و کار خود استفاده کنید و سپس آنها را مستقیماً در فیس بوک و توییتر بارگذاری کنید. یک عکس واقعاً هزار کلمه است.
* حداقل 30 دقیقه در روز را در شبکه های اجتماعی بگذرانید. اگر یک آگهی روزنامه یا آگهی رادیویی می خریدید ، پنج دقیقه وقت نمی گذرانید یا آن را به کارآموزان نمی سپارید. به علاوه ، چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد و هر هفته ، ابزارها و فرصت های جدیدی در شبکه های اجتماعی ظاهر می شوند. هر روز زمان واقعی را به خواندن و یادگیری ، گوش دادن و پاسخ دادن ، و پیوستن واقعی به مکالمه اختصاص دهید. هرچه بیشتر وقت خود را به شبکه های اجتماعی اختصاص دهید ، مزایای کسب و کار شما بیشتر خواهد شد. بیش از هر چیز ، آن کلاه مشتری را روشن نگه دارید و از قانون طلایی پیروی کنید: آیا خودتان روی دکمه “پسندیدن” ، دکمه دنبال کردن یا بازتوییت مجدد کلیک می کنید؟ اگر تجارت شخصی خود را در فیس بوک و توییتر دیدید ، دکمه دارید؟ آیا می خواهید در یک مهمانی کوکتل با تجارت خود دوست باشید؟
دیو کرپن بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Likeable ، یک آژانس رسانه های اجتماعی برنده جوایز ، و نویسنده کتابهای پرفروش نیویورک تایمز ، رسانه های اجتماعی دوست داشتنی است.
شورای کارآفرینان جوان (YEC) سازمانی غیرانتفاعی فقط با دعوت است که از آینده دارترین کارآفرینان جهان تشکیل شده است. YEC اخیراً # فیکسYoungAmerica: چگونه اقتصاد خود را بازسازی کنیم و جوانان آمریکایی را دوباره به کار خود برگردانیم (برای همیشه) ، کتابی شامل 30 راه حل اثبات شده برای کمک به پایان دادن به بیکاری جوانان ، منتشر کرد.
پست های بیشتر را در شورای کارآفرین جوان بخوانید »
برای اعلان مطالب مرتبط های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *