توسط irmusic4, آگوست 3, 2021


رسانه های اجتماعی چگونه بر صنعت مهمان نوازی تأثیر می گذارند
مطمئناً از پخش آخرین و بهترین شماره های بازاریابی در شبکه های اجتماعی خودداری خواهم کرد. از تعداد گازیلیون مردم در فیس بوک در توییتر تا افزایش سریع Pinterest و Instagram و در و غیره و غیره.
من کاملاً مطمئن هستم که می گویم رسانه های اجتماعی م fد نیستند. باورش سخت است اما هنوز افرادی هستند که در میان ما قدم می زنند که هنوز هم این باور را دارند. این فقط در جهان هم مسطح نیست.
دلیل اینکه من این قطعه خاص را از این طریق شروع کردم به همین دلیل ساده بود که با وجود بسیاری از ما انسانها در یک ، دو یا سی سیستم عامل مختلف رسانه های اجتماعی ، نکته این است که همه ما از رسانه های اجتماعی استفاده می کنیم. نه همه ، اما تعداد بسیار واقعاً زیادی از ما برای استفاده از مرجعی نه چندان علمی.
بنابراین با وجود بسیاری از افراد که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند ، چرا صنعت مهمان نوازی تحت تأثیر استفاده از آن و همچنین اساساً هر صنعت دیگری تحت تأثیر قرار نمی گیرد؟
آیا بازاریابی 101 حکم نمی کند که به جایی که مشتری و چشم انداز شماست بروید؟ من کاملا مطمئنم که این کار را کرده و می کند.
از طریق eMarketer 2013 (مرجع تحقیق انجام شده توسط Redshift Research.

* تقریباً یک پنجم مسافران اوقات فراغت در سراسر جهان برای الهام گرفتن به مقوله های مختلف برنامه های سفر خود از طریق:

* هتل ها (23٪)
* فعالیتهای تعطیلات (22٪)
* جاذبه ها (21٪)
* رستوران ها (17٪) در مورد اینکه کدام یک از پلتفرم های رسانه های اجتماعی به طور خاص توسط مسافران بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ، فیس بوک با توجه به همان تحقیقات در جایگاه اول قرار گرفت.
#MaxineTakesManhattan
نام تجاری Four Seeds Hotels & Resorts البته یکی از مشهورترین مارک ها است ، نه فقط در صنعت مسافرت و مهمان نوازی ، بلکه در همه صنایع.
در تابستان سال 2013 محل اقامت آنها در هتل چهار فصل نیویورک تصمیم گرفت کاری کمی متفاوت برای جذب جمعیتی جدید انجام دهد: خانواده در حال مسافرت مدرن. تمرکز ویژه آنها تلاش و افزایش رزروهای آخر هفته در هتل بود.
این هتل با همکاری شوتلت به یک کمپین 12 هفته ای بسیار جذاب و تعاملی با “Maxine” ، یک اسباب بازی مخمل خواب دار فازی دوست داشتنی از مجموعه TY Monstaz ارائه شد. ماکسین هر هفته از نیویورک “سفر” می کرد و از یک مقصد بی نظیر سیب بزرگ دیدن می کرد. از طرفداران چهار فصل فیس بوک دعوت شد تا موقعیت هر ماجراجویی را حدس بزنند ، در پایان این کمپین برای کارت هدیه چهار فصل قرعه کشی انجام شد.
از هر کانال اجتماعی برای تبلیغ این کمپین استفاده شده است ، از جمله Pinterest ، Twitter ، Instagram و Vine. و البته بازدیدکنندگان کمی از هتل از طریق عکس ها و امکانات شخصی برای هر خانواده فرصت تعامل با ماکسین را پیدا کردند.
به گفته الیزابت پیزاتیناتو ، مصرف کننده جهانی لوکس و دیجیتال مارکتینگ SVP ، هتل ها و استراحتگاه های چهارفصل ، نتایج این کمپین قوی بود.
وی گفت: “بچه ها عاشق این بودند كه بتوانند ماجراهای ماكسین را دنبال كنند و با مراجعه به همان مقصد سیب بزرگ كه در این مبارزات انتخاب شده است ، سفرهای او را زنده كنند.” “مهمتر از همه ، این کمپین نتیجه کسب و کار مطلوبی را به همراه داشت: هتل 5٪ افزایش درآمد در تجارت آخر هفته ، 10٪ افزایش طرفداران فیس بوک و 19٪ افزایش دنبال کنندگان توییتر داشته است ، اطمینان حاصل شود که سطح بالایی از تعامل ایجاد شده توسط Maxine در پایان مبارزات انتخاباتی بسیار خوب ادامه خواهد یافت. ”
به نوبه خود ، آرون اورسون ، رئیس جمهور و رئیس ارشد استراتژی در Shoutlet گفت که همه اینها انجام کمی حفاری است.
وی گفت: “ما با چهار فصل همکاری کردیم تا از نزدیک به رزروها و اطلاعات جمعیتی آنها نگاهی بیندازیم و فرصت هایی را که می توانند از مخاطبان مختلف استفاده کنند ، شناسایی کنیم.”

“آنها به زودی دریافتند که اکثر رزروهایشان برای اهداف تجاری بوده است و می خواستند کمپینی را شروع کنند که بیشتر برای خانواده هایی که قصد رزرو سفرهای آخر هفته دارند را هدف قرار دهند.” او اضافه کرد. “از آنجا ، ما با Four Season کار کردیم تا مسابقه #MaxineTakesManhattan را بسازیم و به آنها کمک کردیم تا به دنبال راه هایی برای هدف قرار دادن مخاطبان مناسب از طریق اجتماعی باشند و مسابقه را واقعاً جذاب جلوه دهند تا با گذشت زمان شتاب بیشتری بگیرد.”
مارک های Caveat
در صحبت با Pizzinato و Everson در مورد این کمپین خاص می توانم بگویم که آنها هرکدام علاقه زیادی به شبکه های اجتماعی ، کاربردهای آن و چگونگی استفاده بهینه از آن برای بهره مندی از یک مارک تجاری خاص داشتند. مطمئناً دوست دارید با مردمی مثل این صحبت کنید.
در همین راستا ، من آنها را پرسیدم که فکر می کنند برخی از اشتباهات مارک ها در مورد استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست.
Pizzinato معتقد است که دو اشتباه بزرگ در هنگام ورود به شبکه های اجتماعی و منابع و نیرو و تمرکز ، باعث اشتباه مارک ها می شود.
وی به من گفت: “این فقط مسئله ایجاد خوراک توییتر یا صفحه فیس بوک نیست: کانال های اجتماعی با بی واسطه ، تعامل و پاسخ های واقعی رشد ادامه مطالب می کنند ، بنابراین مارک ها باید آماده شوند تا فشار بیشتری را که اجتماعی بر منابع اصلی وارد می کند ، مدیریت کنند.”
“با ایجاد تعادل مناسب بین پشتیبانی آژانس و منابع داخلی برای تأمین صدای” واقعی “برند در تعاملات با مصرف کنندگان ، برندها تا رسیدن به حق اجتماعی تا حد زیادی پیش می روند. که منجر به سقوط بالقوه دوم می شود: در آغوش گرفتن کانال های بسیار زیاد همزمان. بهتر است به جای تلاش برای حضور همزمان در همه کانال ها ، در کانال های کمتری قابل مشاهده و بسیار درگیر باشید و هم منابع مورد نیاز و هم میزان تعامل این در اینجا بیشتر بخوانید کانال ها را کاملاً درک کنید. ”
در مورد اورسن نیز او باید نوعی ایراد را ببیند که باید مراقب توپ ضرب المثل باشید.
وی گفت: “من فکر می کنم کاری که مارک ها معمولاً انجام نمی دهند این است که هدف خود را برای اجتماعی مشخص کنند و به یاد بیاورند که تلاش آنها در آنجا همیشه باید به یک هدف بزرگتر تجاری بازگردد.” در یک سیلو و اولین قدم برای غلبه بر آن اشتباه مشترک این است که به تصویر کلان نگاه کنیم و پاسخ دهیم “ما برای کسب و کار چه می خواهیم بکنیم؟”
شنیدن پاسخ به هر حال جای تعجب ندارد. کلماتی مانند اصالت ، تعامل و سیلو کاملاً در بالای لیست من هستند یا در نزدیکی آن هستند: کلمات کلیدی برای مارک ها در مورد استفاده از رسانه های اجتماعی. اگر مارک ها نتوانند با این نوع کلمات کنار بیایند ، هیچ توفیقی برای موفقیت در شبکه های اجتماعی ندارند.
منابع: etc-digital.org ، eMarketer ، Forbes
منبع تصویر: comtranslates.com
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شویدرسانه های اجتماعی چگونه بر صنعت مهمان نوازی تأثیر می گذارند

 

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *