توسط irmusic4, آگوست 2, 2021


با Tubifi به نسل بعدی تبلیغات ویدیویی آنلاین بپیوندید
ایجاد محتوا از تکنیک های سنتی بازاریابی مانند بروشورها و کاتالوگ ها به مجموعه وسیعی از رسانه های دیجیتال ، از وبلاگ ها ، محتوای وب ، کتاب های الکترونیکی ، مقاله های سفید و ویدئوها ، تبدیل شده است. با بیش از 2.5 میلیارد جستجو روزانه در YouTube ، مشاغل کوچک می توانند به نوعی از ویدیو استفاده کنند.
در اینجا بیشتر بخوانید بیشتر یکی از این راه ها استفاده از Tubifi (تلفظ Tübe-ê-fy) است ، یک شرکت جدید که از طریق مشارکت با ارائه دهندگان پیشرو محتوای ویدئویی به کتابخانه های گسترده فیلم های با کیفیت بالا دسترسی دارد. iStockphoto یا گتی ایماژ فیلم را در نظر بگیرید ، اما همچنین با این توانایی که این ویدیوهای سهام را در کنار هم قرار دهید تا فیلم های خود را ایجاد کنید و اثربخشی بازاریابی ویدیویی خود را اندازه بگیرید.
ایان براور ، مدیر ارشد خلاقیت و بنیانگذار بنیانگذار توبیفی ، گفت: “تبلیغات عالی و ایجاد ویدیو ، تاکنون حفظ شرکتهای بزرگ با بخشهای بازاریابی گسترده و جیبهای عمیق بود.” “اما ، در دنیای امروز دستگاه های تلفن همراه متصل به ویدیو ، همه شرکت ها برای رقابت پذیری به ویدیوی جذاب احتیاج دارند.”
ویدیو در دنیایی که به طور فزاینده ای متحرک ، متصل و اجتماعی است بسیار مهم است. Tubifi پاسخی کامل در مورد چگونگی موفقیت شرکت ها در دنیای دیجیتال با کیفیت و پخش ویدیو با تغییر بازی ارائه می دهد. پلت فرم ویدئویی آنلاین Tubifi با استفاده از پخش کننده ویدیوی پیشرو و ارائه ویدیویی که برای دستگاه های بیننده و سرعت اتصال شبکه بهینه شده است ، ویدئوهایی را برای وب سایت ها میزبانی می کند. Tubifi همچنین امکان بارگذاری ویدئو را برای سیستم عامل های ویدیویی آنلاین رایگان مانند YouTube و Vimeo ، به اشتراک گذاری ویدیو از طریق شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر ، زنده کردن کمپین های ایمیل با پیوندهای ویدیویی و پیوست ویدیو به محتوای شخص ثالث برای گسترش دسترسی فراهم می کند.
جان بلچرز ، مدیر عامل و بنیانگذار توبیفی ، گفت: “اکثر شرکت ها به سادگی توانایی تهیه و مهارت خاصی را ندارند که در داخل برای تولید فیلم های در سطح جهانی و تعیین بهترین کانال ها برای توزیع وجود دارد.” “با راه حل ما اکنون آنها پاسخ ساده و در عین حال قدرتمندی به نیازهای ارتباط ویدیویی خود دارند.”
بسیاری از مشاغل کوچک هنوز این تصور را دارند که فناوری مانند Tubifi باید هزینه زیادی را متحمل شود ، در حالی که چنین چیزی ساده نیست. سیستم عامل های ویدئویی مانند Tubifi و KnowledgeVision به طور خاص با قیمت مشاغل کوچک به مشاغل کوچک پاسخ می دهند. از فیلم ها می توان برای همه چیز استفاده کرد: نمایش محصول (این یک نمایش محصول بود که باعث شد من پرونده Amazon Kindle Fire خاص خود را خریداری کنم) ، داستان سرایی ، آموزش نحوه ، مصاحبه و غیره آنها را در وب سایت خود قرار دهید. آنها را در پست های وبلاگ بگنجانید. آنها را در سایت های شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید (البته علاوه بر YouTube!). موارد استفاده و تأثیر بازاریابی ویدئویی تقریباً بی پایان است!

پستهای بیشتر در مورد Ramon Ray & the Smallbiztechnology.com را بخوانید »
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شویدبا Tubifi به نسل بعدی تبلیغات ویدیویی آنلاین بپیوندید

 

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *