چگونه کتاب خود را تبلیغ کنیم

توسط irmusic4, ژوئن 16, 2021

چگونه کتاب خود را تبلیغ کنیم
صادقانه بگویم فروش کتاب خود به صورت آنلاین آسان نیست. من از مارس 2011 کتاب هایم را می فروشم و فکر می کنم در آن زمان چیزهای زیادی آموخته ام. بنابراین در اینجا چند ایده و نکته در مورد موضوع آورده شده است.
وبسایت شما
داشتن وب سایت شخصی برای تبلیغ کتاب الکترونیکی جدید یا حتی کتاب چاپی ، بهترین راه برای شروع تبلیغ کتاب است. این ویترین فروشگاه شما است و اگر می توانید ترافیک جدی را برای عبور از کنار ویترین خود جذب کنید ، شانس خوبی برای فروش به آنها دارید. اما این باید یک وب سایت جذاب باشد ، کاربران بتوانند به راحتی آنچه را که ارائه می دهند ببینند و مهمتر از همه ، دیدن و خواندن آن لذت بخش است. وب سایت های آموزنده ضروری است. این فقط در مورد تصاویر زیبا نیست ، شما باید به مشتریان بالقوه خود اطلاعاتی راجع به این کتاب بدهید و خرید آنها را برای آنها آسان کنید. با کمی فکر و بازدید از چند سایت دیگر که کاری مشابه آنچه شما می خواهید انجام دهید را انجام می دهید ، به زودی یک سایت عالی راه اندازی خواهید کرد.
این قسمت ساده ای است که انجام می شود. حالا قسمت سخت فرا می رسد. اگر تاکنون فکر کرده اید که نوشتن کتاب سخت است ، خوب هنوز چیزی ندیده اید.
ترافیک وب
وارد کردن افراد مناسب به وب سایت شما واقعاً بسیار دشوار است. چیزی که من تاکنون یاد گرفته ام این است که خرید ترافیک وب با خطر همراه است ، مهمترین آن انتخاب خدمات کدام شرکت است و کدام یک مفید نیست. برخی از آنها ترافیک رایگان ارائه می دهند که اکثریت قریب به اتفاق آنها در مدت زمان کمتری از زمان عطسه از سایت شما می پرند. اگر ترافیک وب را خریداری کنید ، می تواند ارزان باشد و گران باشد و ممکن است مفید باشد یا ممکن است … بیشتر اوقات کمی کار می کند. احتمالاً می توانید در بهترین حالت انتظار فروش 0.1 درصدی را داشته باشید. بنابراین برای هر 100000 نفر که در سایت شما فرود می آیند ممکن است 100 فروش داشته باشید – اما هزینه ای در حدود 250 دلار برای بازدید خوب ایالات متحده هزینه دارد. بنابراین اگر در آمازون 2.99 دلار می فروشید ، برای بازیابی این هزینه باید تعداد زیادی کتاب الکترونیکی بفروشید.
اگر تصمیم به خرید ترافیک وب دارید ، حتماً نوعی آمار آنلاین مانند Google Analytics داشته باشید و همزمان فقط در یک سرویس خرید کنید. به این ترتیب می توانید به آمار نگاه کنید و میزان بازدید را با میزان فروش خود مطابقت دهید. با این حال ، اگر کتاب خود را از طریق آمازون می فروشید ، حتی این یک مشکل پنهان دارد. چیزی که شما هرگز نخواهید فهمید این است که آیا خریدار شما مستقیماً از آمازون خرید کرده است بدون اینکه ابتدا وارد وب سایت شما شود. اگر هزینه زیادی را برای ترافیک وب پرداخت کرده اید و نمی توانید ثابت کنید فروش شما از این ترافیک بدست آمده است ، کمی سخت گیر است.
جستجوگرها یا بهینه سازی موتور جستجو
باز هم ، این می تواند هزینه های زیادی را برای شما بازگرداند و هیچ تضمینی وجود ندارد که کارساز باشد. و حتی اگر کارساز باشد ، شما کارهای زیادی در سایت خود خواهید داشت تا ارزش آن را کسب کنید. ورود بازدید به سایت شما ممکن است از شش ماه تا یک سال طول بکشد. اگر تصمیم دارید این کار را خودتان انجام دهید ، به همین سادگی باید سایت خود را در بیشترین تعداد موتورهای جستجو ثبت کرده و سایت خود را به گونه ای تنظیم کنید که از نظر سئو سازگار باشد. سپس شما باید مراحل را دوباره از سر گذرانید. دلیل این امر این است که شما مجبورید هرچه بیشتر در مورد سئو مطالعه کنید و سپس برخی دیگر را بخوانید و سپس متوجه شوید که این مشاوره متناقض است ، زیرا سئو چیزی ناشناخته است.
هیچ کس ، به جز گوگل و موارد مشابه ، دقیقاً نمی داند چه چیزی باعث موفقیت یک وب سایت می شود. در وب سایت من در اصل ده کلمه کلیدی داشتم ، کلماتی که موتورهای جستجوگر Google (و سایر موتورهای جستجو) از آنها برای لیست سایت شما استفاده می کنند. اما ، بعد از راه اندازی سایت ، خواندم که شما به کلمات کلیدی زیادی احتیاج دارید ، بنابراین من کمی بیشتر تحقیق کردم و آن کلمات کلیدی را پیدا کردم. فقط توسط یک متخصص SEO به من گفت که من بیش از حد کلمات کلیدی دارم. تا به امروز ، من طی شش ماه شش مورد متفاوت از کلمات کلیدی را تجربه کرده ام و هنوز اطلاعات ضد و نقیضی از “متخصصان” این حوزه دریافت می کنم. شاید فقط ضخیم بودن این فقط من باشد ، اما من احساس می کنم اگر سئو کار کند ، عالی است ، اما شما به کسی نیاز دارید که شما را از طریق آن هدایت کند. من از ISP خود ، یک شرکت کاملاً شناخته شده در انگلستان ، می خواهم که به من کمک کند … اگر کار کرد ، تا چند سال دیگر به شما اطلاع می دهم.
تبلیغات
این گران است تمام آنچه می توانم در مورد تبلیغات به شما بگویم. از فیس بوک یک نفر رایگان را امتحان کرد و چیزی دریافت نکرد. آزاده دیگری را از شرکت دیگری امتحان کرد و همین اتفاق افتاد. من به Google AdWords نگاه می کنم اما گران و پیچیده است. نه برای افراد ضعف قلب یا کسانی که جیب عمیق ندارند. باز هم ، هیچ تضمینی وجود ندارد زیرا شما متکی به کسی هستید که متوجه می شود در یک صفحه وب که احتمالاً پر از تبلیغات مشابه است ، می خواهید بفروشید.
تبلیغ در آمازون
KDP Select سرویس جدیدی است که آمازون ارائه می دهد. كتاب خود را به مدت 90 روز در اختیار كیندل قرار دهید و در عوض این كتاب در همان دوره از كتابخانه وام دهندگان كیندل خواهد بود و وقتی خوانندگان كتاب های شما را از كتاب می گیرند ، سهم خود را از ماهیانه به دست می آورید. همچنین می توانید در طول این 90 روز کتاب خود را به عنوان بارگیری رایگان تا 5 روز تبلیغ کنید.
قسمت اعطای وام آن مشکلی ندارم ، یکی از عناوین من بیش از سی بار در ژانویه 2012 وام گرفته شده است. 5 روز رایگان است که با آن مشکل دارم. در ژانویه 2012 ، من دو عنوان خود را به مدت 5 روز رایگان تنظیم کردم و 810 بارگیری رایگان داشتم. هر دو عنوان نظرات خوبی کسب کرده اند ، چهار و پنج ستاره ، اما فروش از آن تعداد انگشت شماری بوده است ، حتی ده مورد. با این حال ، نکته خوب این است که با گذشت زمان ، بررسی های خوب به فروش بیشتر کمک می کند.
بارزترین موردی که از تجربه من حاصل می شود این است که تبلیغ وب سایت برای فروش کتاب زمان می برد. این یک بازار بزرگ است و اینترنت مکان وسیعی است ، اما وب سایت شما قطره ای در اقیانوس است. و فقط برای اثبات یک نکته و ایجاد افسردگی و ناراحتی در خودم ، بر روی موارد زیر در جستجوی گوگل ، “کتاب ها را برای خواندن” روشن کنید و ببینید چه چیزی به دست می آورید. نتایج من 888000 نفر را نشان داد و چهار تیم برتر آمازون بودند. وب سایت من در صفحه ظاهر شد … خوب ، من بعد از صفحه دهم سیر شدم و تسلیم شدم!
حق چاپ (ج) تام کین 2012

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *