توسط irmusic4, جولای 31, 2021


یک تبلیغ بهداشتی گرافیکی ساخته شده توسط دولت استرالیا که در آن اینجا زنی با COVID-19 نفس نفس می زند ، واکنش های زیادی را به همراه داشته است
یکشنبه شب ، دولت استرالیا تبلیغاتی بهداشتی را ارائه داد که ساکنان را به واکسیناسیون تشویق می کند. از آن زمان به بعد به دلیل به تصویر کشیدن بیماری که به نظر می رسد خیلی جوان است و واجد شرایط واکسن COVID-19 در استرالیا نیست ، واکنش های زیادی را به همراه داشته است.
به دنبال اخطار مختصری مبنی بر اینکه این ویدئو “نمایشی از بیماری شدید COVID-19” را به تصویر می کشد ، در این تبلیغ 30 ثانیه ای یک زن جوان نشان داده شد که ماسک اکسیژن دارد و هوا را گاز می دهد.
در این تبلیغات آمده است: “COVID-19 می تواند بر همه تأثیر بگذارد. در خانه بمانید. آزمایش کنید. واکسن خود را رزرو کنید.”
تبلیغات بهداشتی به دلیل به تصویر کشیدن سوژه ای که ممکن است برای دریافت واکسن در استرالیا خیلی جوان باشد مورد انتقاد قرار گرفت. افراد بالای 40 سال در حال حاضر واجد شرایط واکسن در استرالیا هستند ، در حالی که سنین 16 تا 39 سال “ممکن است واجد شرایط واکسیناسیون باشند” ازطریق وزارت بهداشت دولت استرالیا.
هیو ریمینتون ، روزنامه نگار ، در توییتی نوشت: “اجرای تبلیغاتی مانند این کاملاً توهین آمیز است ، وقتی استرالیایی ها در این گروه سنی هنوز منتظر واکسیناسیون خونین خود هستند.”
یکی از کاربران توییتر نوشت: “ترساندن جوانان که نمی توانند واکسن بزنند مفید نیست.”
کاربر دیگری اظهار داشت که این تبلیغ “با توجه به جوانی که استرالیایی های جوان مثل من هنوز واجد واکسیناسیون نیستند” م effectiveثر و بسیار ترسناک بود. ”
بیل بووتل ، مشاور بهداشت ، به The Sydney Morning Herald گفت که این آگهی “واقعیت فرد مبتلا به COVID را به طور واقعی منتقل نمی کند” و خواستار بیرون کشیدن آن شد.
در واکنش به این واکنش ، دولت استرالیا از این آگهی دفاع کرد.
پاول کلی ، مدیر ارشد پزشکی استرالیا روز یکشنبه در یک کنفرانس خبری اذعان داشت که این تبلیغ “کاملاً گرافیکی بوده و قرار است گرافیکی باشد.”
کلی گفت: “ما فقط به دلیل وضعیت (COVID-19) این کار را می کنیم.”
نخست وزیر استرالیا ، اسکات موریسون ، نیز در گفتگو با Sky News Australia وابسته به CNN ، با واکنش های جدی مواجه شد و گفت که “منتقدان ما می گفتند که تبلیغات باید قوی تر ، به مراتب قوی تر ، حتی اشاره به ماشین های دروغین ناخوشایند باشد.”
موریسون افزود: “[این آگهی] دو پیام دارد … یكی این است كه در خانه بمانید.” “ما نمی توانیم از این بابت راضی باشیم. و جوانان در حال تردد در سطح شهر مردم را در معرض خطر در سراسر جامعه ، از جمله خودشان قرار می دهند.”
در حال بارگیری چیزی در حال بارگیری است. برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع مطالب بیشتر رسانی های فشرده مشترک شویدیک تبلیغ بهداشتی گرافیکی ساخته شده توسط دولت استرالیا که در آن زنی با COVID-19 نفس نفس می زند ، واکنش های زیادی را به همراه داشته است

 

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *