چگونه توئیتر یک شرکت & # x27؛

توسط irmusic4, جولای 31, 2021


چگونه توئیتر یک شرکت & # x27؛
Social Media Insights یک خبرنامه جدید روزانه از Business Insider است که اولین اخبار مهمترین اخبار رسانه های اجتماعی را هر روز صبح جمع آوری و ارائه می کند. برای دریافت Social Media Insights می توانید در اینجا یا پایین این پست ثبت نام کنید.
اگر مدیر بازاریابی شما توییتر را نمی فهمد ، توییت نکنید (Mediabistro)
چه اتفاقی می افتد که یک حساب کاربری Twitter ایجاد شده توسط کارآموز ، یک مدیر بازاریابی که نحوه استفاده از آن را نمی داند و 60 کارمند ناراضی ، برخی با دسترسی به حساب و چیزی برای از دست دادن ، ترکیب کنید؟ هفته گذشته جریان HMV توییتر را دریافت کردید. و این می تواند برای شما اتفاق بیفتد. هنگامی که کاهش بودجه اتفاق می افتد و باید سر و کله بزنید ، یکی از آخرین چیزهایی که می خواهید این است که درام مالی شرکت خود را در کانون توجه رسانه های اجتماعی پیدا کنید:

بنابراین اگر مدیر بازاریابی شما نمی داند که چگونه “توئیتر را تعطیل” کند یا حتی این گفته چقدر احمقانه است ، پس شرکت شما نباید توییت کند. و شاید شما دارید شخص اشتباهی را اخراج می کنید. بخوانید >>
تیم محبوب NFL مطالب بیشتر آمریکا کیست؟ (Deadspin)
طبق گفته فیس بوک ، این کابوی های دالاس هستند ، حتی اگر آنها نزدیک به دو دهه است که یک Super Bowl برنده نشده اند:

تعداد دقیق:

گاوچرانها کثرت واضحی را بدست آوردند. این به دور از اکثریت است ، اما بر اساس بزرگترین مرکز تبلیغات گسترده کشور و گسترده ترین توزیع ، کابوی های دالاس این حق را کسب کرده اند که حداقل در لیگ ملی فوتبال خود را “تیم آمریکا” بنامند. برای اطلاعات بیشتر در مورد سایر لیگ ها ، مقاله را بررسی کنید. بخوانید >>
تاکتیک های برتر تجارت اجتماعی رسانه های اجتماعی (تجارت واقعی)
در اینجا نمونه هایی از شرکت ها آورده شده است که باعث شده رسانه های اجتماعی به نفع خود کار کنند:

* هرتز: هرتز با استفاده از فیس بوک کمپین اشتراک گذاری آن را شروع کرد. هرچه کوپن های بیشتری با دوستان خود در فیس بوک به اشتراک بگذارید ، تخفیف های بیشتری نیز می توانید کسب کنید. تقریبا نیمی از مصرف کنندگان کوپن را با دوستان خود به اشتراک گذاشتند.
* مرسدس بنز: این شرکت از طریق استفاده از تعامل با کاربر ، تبلیغات منحصر به فردی را در نظر گرفت. ایده ماجراجویی خود را انتخاب کنید ، به مصرف کنندگان این امکان را می داد تا نتیجه تبلیغات آینده را کنترل کنند. این باعث شد بینندگان نه تنها شرکت کنند و خبر را گسترش دهند ، بلکه مشتاقانه منتظر نمایش تبلیغات باشند.
* FoodCycle: احتمالاً بهترین مثال برای قدرت رسانه های اجتماعی خیریه FoodCycle است که هدف آن تبلیغ خود از طریق توییتر بود. با استفاده از 140 دستور العمل شخصیت با نام Tweet Pie ، به نوبه خود دانش فراوانی را از بینندگان خود جمع آوری کرد. آیا موفقیتی که می خواستید با اجتماعی بدست آورید کسب نمی کنید؟ کنجکاو هستید که سایر مشاغل از چه تاکتیکهایی استفاده کرده اند؟ برای سه مثال دیگر مقاله را بررسی کنید. بخوانید >>
جاده سنگین رسانه های اجتماعی در تجارت (ZDNet)
علی رغم سطح بالای تصویب در بسیاری از سازمان ها ، نتایج اولیه در برخی مواقع کاملاً متفاوت بوده است. با این حال ، مدت هاست که این فناوری در حال ظهور است ، چه “انقلاب” بزرگ بعدی ERP ، CRM ، ابر و غیره باشد.

کسانی که گفتمان آنلاین را در رسانه های اجتماعی سازمانی دنبال می کنند ، مطمئناً آگاه هستند که احتمالاً راه ناامیدی در این کشور وجود دارد. با این ادامه مطالب وجود قدمت وحشتناک صنعت که با وعده های بیش از حد داغ و انتظارات متورم ایجاد شده تقریباً از هر سه ماه یکبار به وجود آمده است – از جمله رهبران فکر ، روزنامه نگاران ، فروشندگان و بله ، حتی خود کاربران نهایی – گامی تا حد زیادی اجتناب ناپذیر در این زمینه تلقی می شود. روند بلوغ هر فناوری جدید. بخوانید >>
چهار ضلعی اکنون شامل دستگیره های توییتر مشاغل (TNW) است
Foursquare اعلام کرد مشاغل اکنون می توانند حساب توییتر خود را به نمایه خود اضافه کنند و این دو سرویس را حتی به یکدیگر نزدیک کنند. در نتیجه ، هنگامی که مشتریان از طریق ورود به سیستم کسب و کار با یک حساب توییتر پیوست می شوند ، اگر ترجیح دهند در مورد آن توییت بزنند ، پیام آنها حاوی دستگیره توییتر شرکت خواهد بود. اگر یک مکان واحد را در Foursquare مدیریت می کنید و قبلاً حساب توییتر خود را متصل کرده اید ، لازم نیست کاری انجام دهید ، زیرا این تغییر قبلاً برای شما اعمال شده است. اگر چندین مکان را مدیریت می کنید ، همچنان باید حساب Twitter خود را متصل کنید یا می خواهید این ویژگی را خاموش کنید ، می توانید این کار را در صفحه ابزار انجام دهید. بخوانید >>
تجارت تبلیغاتی شگفت انگیز فیس بوک فقط آغاز کار است (Business Insider)
روزنامه نگاران با هم اختلاف دارند. کریستوفر میمس ، از جمله دیگران ، استدلال می کنند که فیس بوک هرگز سود قابل توجهی نخواهد داشت. آنها استدلال می کنند که فیس بوک همیشه حاشیه های کمی خواهد داشت و برای تولید مبلغ کل بیشتر به حجم زیاد متکی است. با این حال ، سیمون فاکسمن فکر می کند آنها اشتباه می کنند. استراتژی رقابتی فیس بوک – برای جلب نظر کاربران بیشتر در مکان های بیشتر قبل از کار کردن در مورد نحوه کسب درآمد از آنها – این یک انحصار مجازی بر رسانه های اجتماعی در سراسر جهان است. این سود طولانی مدت بسیار مهمتر از سود فوری سهامداران است. و هنگامی که شرکت این انحصار را داشته باشد ، می تواند از آن استفاده کند و خواهد کرد. بخوانید >>
ردیاب سهام رسانه های اجتماعی: واکنش ولرم به نتایج فیس بوک (Social Times)
بخش رسانه های اجتماعی در این هفته ثابت بود ، زیرا نتایج سه ماهه چهارم فیس بوک نتوانست سرمایه گذاران را که انتظار افزایش چشمگیر در درآمد تلفن همراه را داشتند تحت تأثیر قرار دهد و یاهو نیز با درآمد و چشم انداز سال 2013 هیجان زده نشد. با این حال ، برای سال تقویمی سال 2013 ، بخش رسانه های اجتماعی هنوز 8 درصد افزایش یافته است و در این هفته درآمد قابل توجهی از Zynga ، Yelp و LinkedIn خواهیم دید. لیست انجی با افزایش 8 درصدی عملکرد هفتگی را به خود اختصاص داده است که این عمده از طریق مشارکت جدید پرداخت با Square و ارتقا from تحلیلگران پیش از درآمد آن در دو هفته است. بخوانید >>
چگونه علامت های تجاری خود را با استفاده از YouTube محبوب کنیم (رسانه های اجتماعی مجازی)
به معنای واقعی کلمه میلیون ها نفر هستند که ساعت ها به تماشای فیلم های مختلف YouTube می پردازند. جدا از فیس بوک و توییتر ، یوتیوب نیز یکی از پربازدیدترین سایتها در وب است. بیش از 900 میلیون کاربر در سراسر جهان از YouTube بازدید می کنند. اگر از YouTube برای بازاریابی مناسب برند خود استفاده می کنید ، می توانید بزرگ جلوه دهید. نحوه کار:

* اطمینان حاصل کنید که بینندگان سرگرم خواهند شد
* ظاهر کانال خود را تغییر دهید
* اطمینان حاصل کنید که بینندگان آموزش می بینند
* محتوای کانال خود را با استفاده از ماژول های خود نمایش دهید
* یاد بگیرید که در اجتماع معاشرت کنید
* ممکن است محتوای تولید شده توسط کاربر نیز تشویق کننده باشد
* بازدیدکنندگان وب سایت خود را هدایت کنید بازاریابی ویدئویی یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد آنلاین و هدایت ترافیک موثر به وب سایت است. بخوانید >>
چگونه شرکت های بیمه در رسانه های اجتماعی شما را هدف قرار می دهند (امروز از طریق رسانه های اجتماعی غیر متقارن است)
بازاریابی در یک شرکت بیمه باید سخت باشد. شما کالای ضروری را می فروشید که به سختی ضربان قلب آن را افزایش می دهد. اما همه مارک های بیمه ، که ده ها میلیون صرف تبلیغات تلویزیونی می شوند ، مانند یک اردک آب به یوتیوب رفته اند. بخوانید >>

برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *