توسط irmusic4, جولای 31, 2021


آیا این پست تبلیغات است
اما تبلیغات ، محتوای حمایت شده یا کمپین های بازاریابی که از محتوا به عنوان ابزار اصلی خود استفاده می کنند ، چه می کنید؟
بیشتر آیا می توانید بگویید آنچه را می خوانید برای فروش چیزی به شما ایجاد شده است؟
همانطور که شرکتهای بیشتری محتوا را به عنوان یک نقطه فروش استفاده می کنند – در گوشه معاملات دیجیتال ، به Groupon و Thrillist مراجعه کنید ، که تنوع زبون و زبون گونه آنها کاملاً باز است تا کیف پول شما را باز کنند – آنچه می خوانیم شکل می گیرد با آنچه آنها باید بفروشند. و این روندی است که شرکت های رسانه ای نیز در حال گرم شدن هستند: شاهد راه اندازی یک سرویس فروش فلش ، خط لوله ، توسط Business Insider.
فیس بوک ، توییتر و سایر خدمات اجتماعی شیوه های تولید محتوای مارک ها را افزایش داده اند که به نظر می رسد تبلیغ نیست. اما در حالی که بازاریابان در مورد “وفاداری به مارک” و “تعامل” به عنوان معیارهای جدید صحبت می کنند ، این معیارها فقط در خدمت سنجه قبلی هستند: پول نقد. شرکت ها امیدوارند که وقتی بازی آنها را به پایان رساندیم ، وب سایت های مفید و دوستانه آنها را با موضوعات خاص و مشارکت در اهداف خیرخواهانه اجتماعی آنها به پایان رساندیم ، وسایل آنها را خریداری کنیم
ما در حال تلاقی تقاطع محتوا و بازاریابی در IGNITION ، کنفرانس خود درباره آینده رسانه هستیم که در تاریخ 2-3 دسامبر در نیویورک برگزار می شود. برای بحث و گفتگوی هوشمندانه در مورد مدل های تجاری رسانه ، راست کلیک کنید و بلیط خود را دریافت کنید. ما سخنرانان خوبی در این زمینه داریم ، از جمله COO فدراسیون رسانه ای ، دینا براون ، و تینا شارکی ، که رئیس BabyCenter متعلق به جانسون و جانسون است.
شرکت های آنها نشان می دهند که چگونه بازاریابی محتوا لزوماً یک ابزار روابط عمومی غیرمنفرد نیست ، بلکه یک استراتژی است که به طرق مختلف استفاده می شود. Federated Media آنچه را “رسانه گفتگو” می نامد با هدف اعلام حمایت از نویسندگان وب سایت های مستقل به کار می گیرد. BabyCenter یک وب سایت بسیار افتخارآمیز درباره همه موارد کودک است. این محو مرز بین محتوا و بازاریابی است.
روش دیگر برای تجزیه و تحلیل موضوع مشاهده همگرایی رسانه ها و تجارت الکترونیکی است. بن لرر از Thrillist در IGNITION پیرامون این موضوع صحبت می کند ، همانطور که تیم O’Shaughnessy از LivingSocial. در واقع ، کل دستور کار در جهت کشف محتوا است. (آیا من اشاره کردم که ما هنوز بلیط می فروشیم؟)
در نهایت ، اگر آنچه می خوانید هم محتوا و هم تبلیغات است ، حتی به شما اهمیت می دهد؟ اگر سرگرم کننده و آموزنده است ، چه کسی آن را نوشت و چرا برای شما مهم است؟
بلیط IGNITION بخرید. بنابراین آیا این هدف صریحاً در مورد تجارت ، محتوا یا هر دو هدف است؟ از این گذشته ، هدف من به عنوان مدیر برنامه ایجاد یک برنامه فوق العاده جالب و بدون BS با تعداد زیادی سخنران بصیرت است. این محتوا است ، درست است؟ اما وقتی کلاه تبلیغاتی ام را به سرم گذاشتم تا درباره IGNITION به شما بگویم ، من یک کار تجاری انجام می دهم.
-> آیا این یک مقاله است یا یک تبلیغ؟
از شما صمیمانه دعوت شده است که بیایید و بحث را در IGNITION ادامه دهید.
بیشتر بخوانید برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شویدآیا این پست تبلیغات است

 

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *