محاکمه و خطا برای شبکه های اجتماعی تجاری شکست می خورد

توسط irmusic4, جولای 31, 2021


محاکمه و خطا برای شبکه های اجتماعی تجاری شکست می خورد
اکثر استارتاپ ها و بسیاری از مشاغل بزرگ هنوز سرنخی در مورد چگونگی استفاده مولد از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی تجارت خود ندارند. آنها به طور تصادفی ساعتها در روز در چند سیستم عامل مورد علاقه خود در شبکه های اجتماعی سر و صدا می کنند ، اگرچه اندکی به اهداف ، اهداف یا معیارها داده می شود. و در نهایت منصرف شده و به رویکردهای سنتی بازاریابی بازمی گردیم
اولین چیزی که کارآفرینان باید بدانند این است که فرایند و چارچوب ایجاد بازاریابی در شبکه های اجتماعی با بازاریابی سنتی متفاوت است و مطمئناً آزمون و خطا جواب نمی دهد. ریک دراگون ، متخصص بازاریابی آنلاین ، در کتاب جدید خود “بازاریابی اجتماعی” ، بهترین مجموعه مراحلی را که تاکنون دیده ام برای دنیای جدید بیان کرده است:

* ابتدا بر روی نتایج مورد نظر تمرکز کنید. اهداف معتبر رسانه های اجتماعی برای یک کسب و کار باید شامل یک یا چند مورد زیر باشد: افزایش آگاهی از برند ، تولید سرب ، خدمات و پشتیبانی یا مدیریت شهرت. بدیهی است که سیستم عامل ها و نحوه استفاده شما از رسانه های اجتماعی برای تولید سرب در مقابل خدمات و پشتیبانی متفاوت خواهد بود.

* شخصیت و صدای مارک را در خود بگنجانید. فرهنگ عامه پسند این روزها انتظار صدایی با نام تجاری انسانی تر را دارد و عوامل سازنده با دقت به لحن ، دید و تخصص آن صدا گوش می دهند. به این فکر کنید که چگونه می توانید صدای مورد نظر خود را فرافکنی کنید و اطمینان حاصل کنید که به طور مداوم توسط همه اعضای تیم در همه سیستم عامل های مورد استفاده قرار می گیرد.

* کوچکترین مطالب مرتبط بخشهای ممکن از ترکیبات خود را شناسایی کنید. به دلیل اضافه بار اطلاعاتی که امروزه توسط مصرف کنندگان احساس می شود ، بازاریابی در سطح بخش عمومی دیگر کارایی ندارد. رسانه های اجتماعی تنها رسانه ای هستند که به شما امکان می دهد بسیار دانه ریز باشید و به بخش های خرد بپردازید تا سطح تعامل و ضریب تبدیل را به طرز چشمگیری بهبود ببخشید.

* انجمنها را برای این بخشهای کوچک شناسایی کنید. به طور سنتی ، اجتماع به معنای یک گروه بندی فیزیکی است ، اما امروزه ویژگی های یک جامعه بیشتر از نزدیکی است. مهمتر از یافتن یک انجمن ، ایجاد یک انجمن با وبلاگ خود و سایر مشارکت های رسانه های اجتماعی است. بهترین جوامع سپس طرفدار شما می شوند.

* تأثیرگذاران این جوامع را شناسایی کنید. رسانه های اجتماعی این روزها همه جنبه های تأثیرگذار مهم را شامل می شوند ، از جمله فشار بر همتایان ، اقتدار ، اعتبار و در برخی موارد افراد مشهور. از آنجا که بازخورد از شبکه های اجتماعی در زمان واقعی کار می کند ، لازم نیست ماه ها منتظر نتیجه باشید. شما ماهها را صرف تأثیرگذاری بر این تأثیرگذاران می کنید.

* یک برنامه عملیاتی با معیارها ایجاد کنید. برنامه های عملی خوب شامل یک برنامه گوش دادن ، برنامه کانال ، برنامه SEO و یک برنامه ایجاد محتوا ، با فعالیت ها و معیارها هستند. فعالیت های رسانه های اجتماعی دامنه وسیعی را از نظارت ، هدایا ، ایجاد روابط و گروه ها ، وبلاگ نویسی ، اقدامات خدمات و هدایت تبدیل افراد در بر می گیرد. مواردی را که متناسب با نتیجه دلخواه شماست انتخاب کنید.

* نتایج را با تکرار اجرا و اندازه گیری کنید. اندازه گیری همه چیز در مورد بازگشت سرمایه (ROI) است. این می تواند هزینه جذب مشتری ، رشد درآمد ، سود یا پارامترهای دیگر کلیدی در موفقیت شما باشد. بر اساس نتایج ، تکرار و انتظار محوری داشته باشید ، زیرا بار اول نمی توانید همه چیز را به درستی به دست بیاورید. این آزمون و خطا نیست.
در واقع ، بازاریابی در رسانه های اجتماعی با بازاریابی معمولی تفاوت اساسی دارد. عمق برقراری ارتباط با “مخاطب” یا “مشتری” بسیار بیشتر از حد ممکن است با هر رسانه دیگری باشد. ماهیت تأثیرگذاری در این سطح باعث می شود که ارزش ها و بینش باید هماهنگ باشد.
البته ، با بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، آزمون و خطا تنها راه شکست نیست. شما می توانید با عدم حضور در آنجا شکست بخورید (به داستان United Breaks Guitars مراجعه کنید) ، یا یک اشتباه بزرگ را مرتکب شوید (نگاه کنید به Red Cross Rogue Tweet).
به طور مثبت تر ، رسانه های اجتماعی روش های بیشتری برای موفقیت به ارمغان می آورند. نمونه های دل 3 میلیون دلار از توییتر (نگهداری مشتری) ، گردشگری استرالیا از طریق فیس بوک (جوایز بزرگ) و Blendtec You-Tube “Will it Blend” (ساخت برند) را مشاهده کنید. وقت آن رسیده است که شما بهترین روشهای استفاده از رسانه های اجتماعی را در شرکت خود بیاموزید ، و آنها را قبل از رقابت خود اینجا بیکار کنید.
مارتی زویلینگ
بیشتر بخوانید در Startup Professionals Musings »
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *