رسانه های اجتماعی ، مانتو جدیدی برای متخصصان فروش

توسط irmusic4, جولای 31, 2021


رسانه های اجتماعی ، مانتو جدیدی برای متخصصان فروش
دقایقی نگذشته بود که الک بالدوین در جری توکوفسکی ، تولید کننده استنلی آر. زوپنیک ، گلنگری گلن راس ، گفت: “قهوه برای فروشندگان است” ، “ABC-Always Be Closing” و “AIDA- توجه ، علاقه ، تصمیم و اقدام” ، که نگرش سران فروش نه تنها صنعت املاک و مستغلات بلکه به طور کلی فروش را تغییر داد.
من که بیش از یک دهه در فروش صرف شده ام ، می توانم بگویم که چطور در روزهایی که مدیر خط من از روح من جدا می شود ، روزی را که من برای جلسه فروش صبح روز دوشنبه به پنج دقیقه تأخیر می رسید ، استفاده می کنم.
با تشکر از شبکه های اجتماعی و ابزارهای فروش و بازاریابی دیجیتال که نه تنها راه ها بلکه نگرش سران فروش نیز تغییر کرده است. ABC – “همیشه بسته باشید” اکنون به ABO-“همیشه آنلاین باشید” تغییر کرده است.
رسانه های اجتماعی دیدگاه نه تنها بازاریابان عصر جدید بلکه متخصصان فروش قرن بیست و یکم را نیز تغییر داده اند.
شرکت هایی که در ابتدا سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، مای اسپیس و غیره را در یک محیط کاری ممنوع و مسدود کردند ، اکنون تیم های فروش خود را متقاعد می کنند تا از این روابط برای توسعه روابط اجتماعی و شخصی با مشتریان و مشتریان احتمالی استفاده کنند.
AIDA- توجه ، علاقه ، تصمیم گیری و اقداماتی که براساس تعداد تماس ، راهنما و جلسات مورد ارزیابی قرار گرفتند اکنون فقط با کلیک یک دکمه قابل اندازه گیری هستند. CTR-Click through Rate جایگزین درصد معاملات بسته شده در برابر تعداد تماس های برقرار شده و رسیدن به هزاران نفر شده است ، 80 تماس در روز را جایگزین کرده است تا 10 تماس ممکن است 15 تماس روزانه باشد.
ریک ، یک متخصص فروش رسانه ای که 35 درصد از زمان فروش خود را در اتومبیل خود گیر می کرد ، اکنون قادر به افزایش نرخ بسته شدن خود از هشت به بیست درصد است ، به لطف LinkedIn ، وی می گوید جایی که قادر به نه تنها به روزرسانی است مشتری های وی و چشم انداز تحولات جدید در مورد محصولی که می فروشد اما می تواند ببیند مشتری هایش چه کاری انجام داده اند و چگونه او و محصولات و خدماتش می توانند به آنها سود ببرند.
از آنجایی که رسانه های اجتماعی شروع به تبدیل شدن به کلمه ای سرگرم کننده کرده و بازاریابی در شبکه های اجتماعی به بخشی جدایی ناپذیر در بودجه بازاریابی شرکتی تبدیل شده است ، زندگی حرفه ای های فروش مانند Rick بسیار آسان تر شده است.
این که آیا شما یک رسانه ، یک محصول می فروشید یا حتی اگر یک متخصص روابط عمومی هستید و می خواهید یک داستان را به یک روزنامه نگار بفروشید ، اگر با خریدار / روزنامه نگار در ارتباط باشید ، احتمال بسته شدن فروش یا انتشار داستان شما بسیار بیشتر است. شبکه اجتماعی.
بیشتر بخوانید ابزار اندازه گیری ناکافی و تلاش گسترده دستی در استفاده از روشهای متداول فروش باعث نمی شود که متخصصین فروش شخصی را که از یک تماس فروش از او خارج شده اند به شبکه های Facebook یا LinkedIn خود اضافه کنند.
بنابراین مانترا جدید تعریف موفقیت فروش حرفه ای موفق “ABO – همیشه آنلاین باشید” و “ATSN – افزودن به شبکه اجتماعی” است.
اینجا برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *