موسسه خیریه رسانه های اجتماعی را بخاطر & # x27؛ شل گرایی & # x27؛

توسط irmusic4, جولای 31, 2021


موسسه خیریه رسانه های اجتماعی را بخاطر & # x27؛ شل گرایی & # x27؛
Social Media Insights یک خبرنامه روزانه از Business Insider است که هر روز صبح خبرهای برتر رسانه های اجتماعی را جمع آوری و ارائه می کند. برای دریافت Social Media Insights می توانید در اینجا یا پایین این پست ثبت نام کنید.
لایک و فالوور بدون عمل معنی ندارند (وب کسب شده)
یونیسف در حال حاضر یک کمپین فیس بوک درخشان را اجرا می کند که بر بی عملی است که اغلب در کمپین های رسانه های اجتماعی مشاهده می شود. این به کاربران می گوید که هیچ چیز مخالف “پسندیدن” نیست ، اما فقط کمک های نقدی واقعا می تواند به آنها در واکسیناسیون کودکان کمک کند. با لذت به پدیده رسانه های آنلاین ، “شل گرایی” می پردازد. مایکل بریتو ، معاون ارشد رئیس ادلمان ، گفت: “بنابراین بسیاری از مردم در مورد” دوست داشتن “،” اشتراک “و” اظهار نظر “در مورد مسائل اجتماعی باز هستند و منطقی است. مواردی از این دست بر احساسات ما تأثیر می گذارد. اما چند نفر از ما در واقع پول ما را در جایی قرار می دهیم که دهانمان باشد و به تغییر جهان کمک کنیم. تعداد بسیار کمی “. بخوانید>
فیس بوک و توییتر وضعیت سیاسی را تغییر نمی دهند (تحقیقات Pew ادامه مطالب از طریق Tech World)
بر اساس مطالعه جدیدی از مرکز تحقیقات پیو ، رسانه های اجتماعی هنوز وعده مفروض خود را بعنوان یک تسطیح دهنده بزرگ دموکراسی در آمریکا نشان نداده اند که نشان می دهد علی رغم حضور فیس بوک و توییتر ، اختلافات شدیدی در مشارکت سیاسی بین گروه های اقتصادی اجتماعی همچنان ادامه دارد. اگرچه فعالیت سیاسی در کل سایتهای شبکه های اجتماعی به طور کلی بین سالهای 2008 و 2012 افزایش چشمگیری داشته است ، اما اکثر مکالمات سیاسی روزانه همچنان بصورت آفلاین انجام می شود. بخوانید>
اشتباهات محتوای رسانه های اجتماعی برای جلوگیری از آنها (Business2Community)
هنگام برنامه ریزی استراتژی بازاریابی اجتماعی و فعال بودن در کانال های اجتماعی ، از این اشتباهات رایج محتوایی خودداری کنید.

* عدم تعامل با مخاطبان
* فقط در مورد خودتان صحبت کنید
* همیشه ارسال همان نوع مطالب
* ارسال پیوندهای بدون متن
* سرمایه گذاری در دارایی های تحت مالکیت خود اگرچه چند سال است که رسانه های اجتماعی فعالیت می کنند ، هنوز بسیاری از مشاغل و کارآفرینان این مسئله را اشتباه می دانند. بخوانید>
اجازه دادن به مارک ها برای “خرید در لحظه” (ClickZ)
یک بازاریاب چقدر می تواند به زمان واقعی نزدیک شود؟ هدف سیستم عامل های بازاریابی اجتماعی این است که به مارک ها کمک کنند زودتر و به روش های پیچیده تری خود را در مکالمات شبکه های اجتماعی قرار دهند. یک سری اعلامیه ها به تبلیغ دهندگان کمک می کند تا به موضوعات پرطرفدار واکنش نشان دهند یا حتی آینده را ببینند. بخوانید>
زوج های آزار دهنده فیس بوک در واقع بیشتر عاشق هستند (جهان وطنی)
طبق یک مطالعه جدید در مورد عادات فیس بوک ، افرادی که گزارش می دهند در عکس های بیشتری با شریک زندگی خود ظاهر می شوند و به طور مرتب شریک زندگی خود را در به روزرسانی وضعیت خود نشان می کنند ، روابط عاشقانه نزدیکتری دارند. محققان می گویند فیس بوک می تواند در واقع پنجره ای به دنیای افراد ، حداقل تا حدی ، برای نحوه تعامل و حتی شاید احساس زندگی زوجین در زندگی واقعی باشد. بخوانید>
رسانه های اجتماعی: نبرد جنسیت (ارائه دهندگان خدمات اینترنتی از طریق Mediabistro)
از نظر تاریخی و آماری ، رسانه های اجتماعی همیشه کمی نسبت به بیشتر بخوانید زنان انحراف داشته اند. این اینفوگرافیک نگاه دقیق تری به نحوه استفاده زنان و مردان از شبکه های اجتماعی دارد. بخوانید>

برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *