نحوه تولید سرنخ با استفاده از رسانه های اجتماعی

توسط irmusic4, جولای 30, 2021


نحوه تولید سرنخ با استفاده از رسانه های اجتماعی
Social Media Insights یک خبرنامه روزانه از Business Insider است که هر روز صبح خبرهای برتر در اینجا بیشتر بخوانید رسانه های اجتماعی را جمع آوری و ارائه می کند. برای دریافت Social Media Insights می توانید در اینجا یا پایین این پست ثبت نام کنید.

[INFOGRAPHIC] نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی برای تولید سرب (Wishpond)
آیا می دانید 77٪ از مصرف کنندگان می گویند احتمال خرید آنها از شرکتی که مدیرعامل آن از شبکه های اجتماعی استفاده می کند بیشتر است؟ یا اینکه 90٪ بازاریابان B2B از فیس بوک استفاده می کنند اما فقط 47٪ آنها از LinkedIn استفاده می کنند؟ و حقایق جالب دیگر>
آیا فیس بوک مخفی شده است چند نفر پست های شما را می بینند؟ (فیس بوک)
هفته گذشته ، یک مقاله در BuzzFeed منتشر شد که ادعا می کند تعامل در فیس بوک (پسندیدن ، نظرات و غیره) در واقع بسیار کم است ، وقتی شما در نظر بگیرید که چند نفر یک پست را دیده اند و فرصت دارند با آن درگیر شوند. این ادعا بر اساس مقاله تحقیقی بود که توسط دانشمندان داده خود فیس بوک و یک محقق دانشگاه استنفورد منتشر شد. لارس بکستروم ، که “هر روز” در News Feed در فیس بوک کار می کند ، پاسخ داد که پیش فرض مقاله BuzzFeed کاملاً اشتباه است. او از تصمیم برای نشان ندادن تعداد افرادی که پستی را دیده اند دفاع می کند ، زیرا مردم بیشتر علاقه دارند ببینند چه کسی پست های خود را دوست دارد ، “نه فقط تعداد افرادی که آن را می بینند … واقعیت این است که ما فقط سعی می کنیم نشان دهیم مردم تا آنجا که ممکن است داستانهای جالب ” بخوانید>
توجه: BI Intelligence در حال انتشار تحلیل خود از مطالعه استنفورد / فیس بوک است. امروز (سه شنبه) هر وقت خواستید می توانید آن را در وب سایت فقط اشتراک ما پیدا کنید.
با کند شدن رشد فیس بوک ، هتلداران سایر سیستم عامل های اجتماعی را ادغام می کنند (اخبار هتل اکنون)
طبق داده های شرکت تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی Socialbakers ، تعداد کاربران ماهانه فیس بوک در ایالات متحده در دسامبر 2012 حدود 1.4 میلیون نفر کاهش یافت. برای مقابله با این رکود ، هتلداران در حال ترکیب سیستم عامل های دیگر مانند Instagram ، YouTube و Pinterest هستند. Four Seeds یک “پین” برتر هفته مبارزات انتخاباتی را در فیس بوک راه اندازی کرد. در اینستاگرام ، نام تجاری دارای موضوعات هفتگی است که پیروان می توانند مانند # FSFotogFireworks در آن شرکت کنند ، که به کاربران امکان می دهد عکس های خود را در چهارم ژوئیه هشتگ نشان دهند. بخوانید>
آشکارترین کانال دیجیتال مصرف کنندگان جهانی (چرخش)
Turn ، یک پلت فرم بازاریابی ابری ، آنچه را “Digital Elite” می نامد شناسایی کرده است. این زیر مجموعه از کاربران وب فقط 2٪ از مخاطبان آنلاین را نشان می دهند ، و با این حال مطالب مرتبط آنها 4 برابر بیشتر از بقیه تجربه تجربه کانال کانال با مارک ها را دارند و 32 برابر بیشتر از بقیه در تعامل با یک مارک در سه کانال 32 برابر هستند . در سه ماهه دوم سال 2013 ، بازاریابان 108 درصد بیشتر از سایر مخاطبان برای رسیدن به “نخبگان دیجیتال” هزینه کرده اند که 23 درصد بیشتر از سه ماهه قبل است. بخوانید>
یکی از سریعترین صفحات در حال رشد در فیس بوک مربوط به تاک است (InsideFacebook)
“Best Vines” محلی است که افراد در آن ویدیوی محبوب Vine (رقیب مستقیم اینستاگرام فیس بوک) را ارسال می کنند و اتفاقاً یکی از صفحات فیس بوک با رشد روزافزون در ایالات متحده است که روزانه 110،000 لایک جمع می کند. بخوانید>
اولین تریلر در اینستاگرام مخصوص فیلم استیو جابز (Business Insider) است
سازندگان فیلم پشت “جابز” ، فیلم درباره استیو جابز ، ادعا می کنند که اولین تریلر فیلم در اینستاگرام را تولید کرده اند. می توانید کلیپ را مشاهده کنید ، اینجا>

برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *