10 تبلیغ ویروسی در همه زمان ها

توسط irmusic4, جولای 27, 2021


10 تبلیغ ویروسی در همه زمان ها
به نظر می رسد دستورالعمل موفقیت ویروسی ترکیبی از شوخ طبعی ، زیرکی ، الهام ، تعجب و شانس است.
اینجا VW ، پله های پیانو – 13،173،232 بازدید نام تجاری: VW
ویدئو: پله های پیانو
اصل مطلب: VW از این ویدئو برای نمایش آنچه آنها می گویند “تئوری سرگرم کننده” است استفاده می کند ، این ایده که اگر افراد به عنوان یک انگیزه از آن لذت ببرند ، گزینه های بهتری را انتخاب می کنند. این ویدئو یک پلکان عمومی را نشان می دهد که به پیانو تبدیل شده است. هر مرحله به یک کلید و یک یادداشت شنیدنی تبدیل می شود. VW ادعا می کند که 66 درصد از پله ها را برای سوار شدن به پله برقی مجاور انتخاب کرده اند ، این همه به لطف پله های موسیقی است.

منبع: TubeMogul، Inc.
Dove، Evolution – 16،555،343 بازدید مارک: کبوتر
ویدئو: تکامل
خلاصه داستان: داو در آخرین لحظات این تبلیغ می نویسد: “تعجبی ندارد که برداشت ما از زیبایی تحریف شده است.” یک دختر با ظاهر بسیار متوسط ​​به استودیویی می رود و به لطف مقدار زیادی آرایش ، آرایشگران حرفه ای مو و مهمتر از همه ، فتوشاپ به زیبایی شایسته بیلبورد تبدیل می شود.

منبع: TubeMogul، Inc. Inspired Bicycles، Danny MacAskill آوریل 2009 – 20،532،410 بازدید نام تجاری: Inspired Bicycles
ویدئو: دنی MacAskill آوریل 2009
خلاصه داستان: فیلمبرداری این ویدئو ماه ها به طول انجامید و دنی مك اسكیل دوچرخه سوار را دنبال می كند زیرا او در اطراف ادینبورگ شیرینكهای بسیار شگفت انگیزی انجام می دهد. او بالای نرده ها و فروشگاه ها سوار می شود ، از روی پل ها می پرد ، درختان را ورق می زند و از تخته سنگ به تخته سنگ می پرد.

منبع: TubeMogul، Inc.
Google ، آسمان را در Google Earth 4.2 کاوش کنید – 20،904،008 بازدید نام تجاری: Google
ویدئو: آسمان را در Google Earth 4.2 کاوش کنید
اصل مطلب: Google از طریق جدیدترین ویژگی آن زمان شما را راهنمایی می کند و واقعاً عامل wow را ناخن می زند. این فیلم آموزشی از Google Earth 4.2 است که در آن نه تنها می توانید جهان را مشاهده کنید ، بلکه می توانید آسمان بالای مکان خود ، صورت های فلکی تور ، عکس های ناسا را ​​مشاهده کرده و کهکشان ها را بزرگنمایی کنید.

منبع: TubeMogul ، Inc نایک ، نوشتن آینده – 21،151،497 بازدید نام تجاری: نایک
ویدئو: آینده را بنویسید
اصل مطلب: فیلم های الهام بخش معمولی نایک ، شامل رونالدو ستاره فوتبال. این ویدئو مجموعه ای از نمایشنامه های باورنکردنی و تغییر دهنده بازی را نشان می دهد و تأثیر آنها را بر جهان نشان می دهد.

منبع: TubeMogul، Inc. میشل فان (IQQU) ، آموزش لانکوم – 21،781،931 بازدید نام تجاری: میشل فان (اکنون خط آرایش خود ، IQQU را دارد)
ویدئو: آموزش Lancome
اصل مطلب: این راهنمای کامل یک زن برای تبدیل سفر هواپیما به آبگرم شخصی است ، با ترفندهای آرایش که شامل مژه های فر ، ماسک صورت ، برس های قابل ارتقا برای سفر و اسپری های مخصوص مرطوب کننده است.

منبع: TubeMogul، Inc.

رقص T-Mobile – 23،174،469 مارک: T-Mobile
ویدئو: رقص T-Mobile
اصل مطلب: لحظه ای صحنه دار در ایستگاه خیابان لیورپول ، وب را طوفانی می کند. T-Mobile مطمئناً هدف این کمپین را که “به اشتراک گذاشتن” مردم بود ، به سرانجام رساند.
این ویدئو با یک صحنه ایستگاه قطار عادی آغاز می شود. ناگهان موسیقی از بلندگوها شروع به فوران می کند. یک مرد در مرکز شروع به رقص می کند. بعد از پنج دقیقه موسیقی ، رقصندگان رقص و رقص بیشتر و بیشتر به او می پیوندند تا اینکه کل ایستگاه در حال رقص است ، رهگذران و متخصصین را به صحنه می آورند. مطمئناً ، تمام مدت زمانی که افراد روی تلفن هایشان نشان داده می شوند ، آنچه را که تجربه می کنند با دوستان خود به اشتراک می گذارند.

منبع: TubeMogul، Inc. Old Spice ، مردی که بشر مانند شما می تواند بو بگیرد – 24،737،424 بازدید نام تجاری: Old Spice
ویدئو: مردی که مرد شما می تواند مانند او بو کند
اصل مطلب: این کار خوش تیپی ، شخصی سازی و شوخ طبعی است. این ویدیو از پرز هیلتون گرفته تا 4chan همه را به دست آورد. Old Spice Man و تیمی از متخصصان در پورتلند 150+ فیلم شخصی شده یوتیوب را برای مخاطبان خود تولید کردند که به منفجر شدن کمپین بازاریابی کمک کرد.

منبع: TubeMogul، Inc. ZaZoo Condoms – 31،742،878 بازدید نام تجاری: ZaZoo Condoms
ویدئو: کاندوم
اصل مطلب: شما حتی تا آخرین کلیپ که ZaZoo آرم خود را چشمک می زند ، حتی متوجه تبلیغات کاندوم آن نخواهید شد. این آگهی خنده دار شامل کودکی است که عصبانیت خود را در یک فروشگاه مواد مخدر پرتاب می کند و باعث می شود بینندگان هرگز تمایل به بچه دار شدن نداشته باشند.

منبع: TubeMogul، Inc. Evian “Live Young” (بچه های غلطک) – 32،717،807 بازدید مارک: اویان
ویدیو: Evian “Live Young” (بچه های غلتک)
اصل مطلب: در جولای 2009 ، اویان ویدیویی را منتشر کرد که بسیار محبوب بود و در حال تبدیل شدن به یک نقطه تلویزیونی است. SocialTimes.com این پدیده را توصیف می کند: “این ویدئو ، که به شوخی تأثیر جوانی آب معدنی اویان را بر روی بدن نشان می دهد با نشان دادن دسته ای از کودکان در سبک غلتک اسکیت ، 130،000 نظر بزرگ و 500،000 طرفدار فیس بوک را در سراسر تعدادی از Roller Baby دریافت کرد. صفحات طرفداران “.

منبع: TubeMogul، Inc.
اینجا آیا می خواهید فیلم های بازاریابی خود را ویروسی کنید؟ بررسی کنید: hilarymason از طریق Flickr چگونه می توان محتوای خود را ویروسی کرد (اسرار HuffPo و بنیانگذار BuzzFeed Jonah Peretti) >> War Room به کارآفرینان ، مشاغل کوچک و مدیران مشاوره چشمگیر و بینش سودآوری ارائه می دهد.

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *