Reddit در حال اقداماتی برای سرقت هزاران تبلیغ دهنده وسواس داده ای است که پول را به گوگل و فیس بوک می ریزند

توسط irmusic4, جولای 27, 2021


Reddit در حال اقداماتی برای سرقت هزاران تبلیغ دهنده وسواس داده ای است که پول را به گوگل و فیس بوک می ریزند
نگاه Reddit به فیس بوک و فهرست تبلیغات پاسخ مستقیم گوگل است.
سالهاست که فعالیت های تبلیغاتی Reddit زیر رادار است. “صفحه اول اینترنت” که خود توصیف می شود ، ماهانه بیش از 300 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد دارد و پست ها ، فیلم ها و تبلیغات برنامه ای را که می تواند در زیرشاخه های خاص یا در صفحه اصلی سایت هدف قرار گیرد ، به فروش می رساند.
اکنون می خواهد هزاران تبلیغ کننده کوچک و متوسط ​​را که به فیس بوک و تجارت تبلیغات گوگل دامن می زنند ، جلب کند.
Reddit از اولین گام خود در جهت کمک به تبلیغ کنندگان با پاسخ مستقیم در خرید تبلیغات رونمایی می کند. این پیشنهاد قیمت هر کلیک یا CPC را برای تبلیغ دهندگان ارائه می دهد که به مارک ها اجازه می دهد فقط برای تبلیغاتی که روی آنها کلیک می شود هزینه پرداخت کنند. مشاغل کوچک و متوسط ​​معمولاً به مدلهای تبلیغاتی CPC اعتماد می کنند زیرا این اطمینان را می دهد که آنها فقط هزینه تبلیغاتی را که شخص با آنها درگیر است پرداخت می کنند. تاکنون ، تبلیغ کنندگان Reddit تبلیغات را از طریق مدل های هزینه در برداشت ، معروف به CPM یا هزینه در هر بازدید ، معروف به CPV خریداری کرده اند. فیس بوک ، گوگل ، توییتر ، اسنپ و Pinterest نیز پیشنهاد قیمت CPC را ارائه می دهند.
بازاریابان عملکرد ، گروه رو به رشدی از تبلیغ کنندگان سودآور در Reddit را نشان می دهند ، به ویژه بازاریابان مستقیم به مصرف کننده.
سال گذشته ، ردیت یک گروه 9 نفره در تیم فروش خود تشکیل داد که به طور خاص بر بازاریابی ادامه مطالب مبتنی بر عملکرد تمرکز دارد. در اوایل این ماه ، Reddit شریف Rizvi را به عنوان معاون محصولات و مهندسی تبلیغات استخدام کرد تا عملکرد سایت و تبلیغات با پاسخ مستقیم را ایجاد کند. ریزوی به مدیر عامل ردیت ، استیو هافمن گزارش می دهد.
Reddit می خواهد ثابت کند که تبلیغات فیس بوک و گوگل همچنان بخش عمده ای از بودجه تبلیغات دیجیتال را کنترل می کنند ، اما Reddit امیدوار است که با استفاده از ابزارهای پیشنهادی جدید ، تعداد تبلیغاتی که مایل به آزمایش با سیستم عامل آن هستند ، باز شود.
زبیر جاندالی ، معاون مشارکت های تجاری Reddit ، گفت: “بازاریابانی وجود دارند – چه در خرده فروشی ، چه در بازی و چه در سفر – كه با سیستم عامل غایب CPC به عنوان مدل هزینه كار نخواهند كرد.” “این راه اندازی به این معنی است که آنها یک منبع موجودی کاملاً جدید دارند.”
بیشتر بخوانید: فیس بوک از مارک های مستقیم به مصرف کننده پول نقد می گیرد – حتی در حالی که بازاریاب ها در تلاشند پول خود را به جای دیگری منتقل کنند
مردیث ویرا ، مدیر آژانس رسانه های اجتماعی Havas Media Group ، Socialyse ، گفت: تبلیغات فیس بوک و گوگل همچنان عملکرد خوبی دارند و باعث می شود مارک های دیگر نتوانند هزینه های خود را به سیستم عامل های دیگر منتقل کنند – هرچند آنها می خواهند.
وی گفت: “تبلیغ کنندگان و مارک های تجاری برای داشتن فرصت بیشتر برای آزمایش و یادگیری در سیستم عامل های دیگر گرسنه هستند.”
ویرا گفت که وی پیشنهاد CPC ردیت برای مشتریان را آزمایش نکرده اما سال گذشته یک کمپین مبتنی بر CPM برای مشتری مسافرتی اجرا کرده است که عملکردی مشابه سایر سیستم عامل های اجتماعی دارد.
Reddit پیشنهادات CPC را با 50 تبلیغ دهنده از جمله Wayfair و شرکت بازی های موبایل Kabam آزمایش کرده است. ردیت گفت: در آزمایشات اولیه خود ، تبلیغ كنندگانی كه قبلاً از مناقصه CPM استفاده كرده بودند ، هزینه های خود را تا 50٪ كاهش دادند تا شاهد همان موفقیت باشند. گزینه خرید به طور خودکار برای کمپین های تنظیم شده با نصب برنامه ، تبدیل یا اهداف ترافیک در بستر تبلیغاتی خود سرویس Reddit اعمال می شود.
بخشی از اهمیت سایت این است که برخی از میلیون ها کاربر ماهانه آن را نمی توان در سایر سیستم عامل های اجتماعی یافت. طبق Comscore ، 17٪ از Redditors از فیس بوک استفاده نمی کنند و 33٪ از Instagram استفاده نمی کنند.
جیک سیلور ، مدیر اجتماعی پرداخت شده در آژانس تبلیغاتی Fetch ، افزود که Reddit دارای یک پایگاه اصلی از کاربران روزانه است که به طور منظم با این سیستم عامل ارتباط برقرار می کنند.
وی گفت: “اگرچه فیس بوک و گوگل برای اکثر کمپین های دیجیتالی چند پلتفرم ضروری است ، اما تمرکز بر مناطق در حال ظهور اجتماعات مصرف کننده ضروری است.” “از سه نفر تصادفی بپرسید که Reddit چیست ، و احتمالاً فردی را که می داند ، یکی را که فکر می کند می دانند می داند و دیگری را که هرگز در مورد Reddit چیزی نشنیده است ، پیدا خواهید کرد – کسی که می داند عملا در آنجا زندگی می کند.”
مایک معتنر ، بنیانگذار و مدیرعامل WPromote ، آژانس تبلیغاتی که در درجه اول با تبلیغ کنندگان پاسخ مستقیم کار می کند ، گفت: تبلیغ کنندگان با پاسخ مستقیم جایگزینی برای فیس بوک و گوگل می خواهند و نوار Reddit برای اثبات عملکرد بالا زیاد است.
وی گفت: “اگر این آزمون ثابت باشد ، این آخرین دلارهایی است كه می توان برای Reddit هزینه كرد.”
Reddit در چند سال گذشته بی سر و صدا در حال ایجاد یک تجارت تبلیغاتی است. این شرکت از بیان میزان درآمد خود از تبلیغات خودداری کرد اما گفت که تجارت تبلیغات آن نسبت به سال بیش از دو برابر شده است. آوریل گذشته ، Reddit مدیر سابق Time Inc ، Jen Wong را به عنوان مدیر عامل اصلی استخدام کرد تا درآمد شرکت را تقویت کند.
از 430 کارمند این شرکت ، یک تیم مشارکت تجاری 100 نفره دارد.
در حالی که Reddit مخاطبان قابل توجهی دارد ، مدت طولانی است که این پلتفرم نگرانی های مربوط به ایمنی برند را برای بازاریابانی که نمی خواهند در کنار محتوای قابل اعتراض تبلیغ کنند ، برپا داشته است. علاوه بر سیاست های حاکمیتی که سایت برای محتوای پلیس استفاده می کند ، Reddit همچنین مکان هایی را که تبلیغات از طریق یک لیست لیست سفید قرار می گیرد کنترل می کند. این فرآیند قبل از واجد شرایط بودن برای تبلیغات ، محتوای هر زیرمجموعه را از بین می برد.
همچنین ابزارهایی وجود دارند که کلمات کلیدی منفی را هدف قرار می دهند و به مارک های تجاری اجازه می دهند تبلیغات را از نمایش در کنار کلمات کلیدی خاص و سایر منابع برای تبلیغ کنندگان حذف کنند.
هنوز نگرانی های مربوط به ایمنی برند برای تبلیغ کنندگان باقی مانده است.
موتنر گفت: “بزرگ” اما “با Reddit به پیچیدگی و ظرافت Reddit از منظر مخاطبان مربوط می شود – این جایی است که در نهایت بیشتر وقت خود را صرف صحبت با مشتریان می کنیم.”
کاربران اصلی Reddit به استشمام تبلیغات مشهور هستند و اگر مارک ها “با مخاطب درست صحبت نکنند ، اگر پیشنهاد شما قانع کننده نباشد ، یا اگر واژگان مردم را به روش غلط مالش دهد ، می تواند نتیجه بسیار خوبی داشته باشد” او گفت.
به عنوان مثال ، تبلیغات تبلیغات گزارش اعتباری شامل “هزاران نظر بسیار انتقادی” بود که از تعداد انگشت شماری نظر مثبت پیشی گرفت.
همانطور که گفته شد ، اکثر کاربران Reddit مخاطبان سخت گیر آن نیستند و افرادی هستند که از طریق نتایج جستجو ، زیرمجموعه های پرمحتوا را پیدا می کنند ، و این معمولاً منطقه ای است که تبلیغ کنندگان با پاسخ مستقیم در آن سرمایه گذاری زیادی می کنند. ” در گوگل به هیچ وجه یک چیز منفی برای Reddit نیست “.
Reddit هنوز در زمینه اندازه گیری کار دارد. Vieira از Socialyse گفت که پیشنهاد قیمت CPC اولین قدم در تبلیغات با پاسخ مستقیم است و او می خواهد Reddit فناوری پیکسل خود را برای تبلیغ دهندگان نیز بهبود بخشد. همانند فیس بوک ، توییتر و اسنپ ، این پیکسل قطعه ای از کد در وب سایت Reddit است که به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد اقداماتی را که شخص بعد از دیدن یک تبلیغ مانند رفتن به وب سایت یا خرید چیزی انجام می دهد ، ردیابی کند.
ویرا گفت پیکسل Reddit “در مقایسه با فیس بوک و Snapchats جهان” کمی باستانی است ، زیرا تبلیغ کنندگان فقط می توانند یک عمل را ردیابی کنند. پیکسل های دیگر سیستم عامل ها به بازاریابان امکان می دهد اقدامات مختلفی را انجام دهند تا اگر شخصی از وب سایتی بازدید کرد و پس از کلیک بر روی تبلیغ چیزی را خریداری کرد ، با هم گره بزنند.
وییرا گفت: “عالی است که Reddit این فرصت را برای هزینه هر کلیک ارائه می دهد – این آنها را به سمت راست هدایت می کند تا در فضای رسانه های اجتماعی بازیکنی قوی تر باشند.” “آنچه ما بعد از Reddit به دنبال آن هستیم این است که قابلیت های پیکسلی آنها کمی رقابتی تر باشد ، بنابراین ما این دید و اندازه گیری را داریم.”
به روزرسانی: پس از انتشار این داستان ، Reddit توضیح داد که پیکسل تبدیل خود را برای ردیابی هشت رویداد تبدیل ، از جمله امکان شکستن بازدیدها و کلیک های تبدیل شده در دسامبر ، به روز کرده است.
مطالب بیشتر برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *