Facebook در حال افزایش مخاطبان YouTube است

توسط irmusic4, جولای 27, 2021


Facebook در حال افزایش مخاطبان YouTube است
فیس بوک در ماه های اخیر واقعاً توجه خود را به ویدئو معطوف کرده است: از دسامبر شروع به بارگذاری فیلم های پخش خودکار به News Feed کرد و به دنبال آن تبلیغات ویدئویی پخش خودکار برتر انجام شد. این شرکت ذکر کرده است که اهمیت فیلم در درآمد سه ماهه و تماس سرمایه گذاران است. و گزارش شده است که به طور فعال در تلاش است تا ستارگان YouTube را برای ایجاد محتوای ساخته شده به طور خاص برای سیستم عامل خود شکار کند.
برای دیدن نتایج استراتژی ویدئویی پر انرژی کاملاً واضح است. معیارهای کلیدی فیس بوک در مورد ویدیو در حال افزایش است ، در حالی که YouTube در حال کاهش است. در دهه اخیر YouTube در انحصار مجازی بازدیدهای آنلاین ویدیو بوده است – “یوتیوب” تقریباً به همان اندازه که “گوگل” جستجو می کند فعل ویدئو است – اما به زودی می تواند در بحران وجودی باشد. این فقط یک برنامه ویدئویی تخصصی خاص نیست که بتواند حدود 5٪ از کاربران را از بین ببرد ، این فیس بوک است که در حال حاضر ماهانه 1.35 میلیارد کاربر فعال در اختیار دارد تا وقتی نیازهای ویدیویی آنها از YouTube است ، وسوسه کنند. .
اطلاعاتی که محققان در comScore در اختیار Business Insider قرار داده اند نشان می دهد که در ماههای اخیر ، وقتی صحبت از نمایش فیلم های دسک تاپ است ، فیس بوک به عنوان بخشی از سهم بازار گوگل (بخوانید: یوتیوب) غذا خورده است.
در اینجا بیشتر بخوانید بازدیدهای ویدئویی Business Insider / comScore دسکتاپ در فیس بوک با رشد 38.5٪ در هر سال به 491 میلیون در سپتامبر 2014 رسیده است. بازدید در سایت های گوگل با افزایش 4.8٪ به 831 میلیون رسیده است. یوتیوب هنوز مسلط است ، اما فیس بوک به طرز وحشیانه ای از پاشنه خود خسته می شود.
فیس بوک فقط YouTube را به خاطر تاج ویدئو به چالش نمی کشد ، بلکه به سهم بازار سایت های ویدیویی دیگر مانند AOL ، Yahoo ، Vidible.tv و Vevo نیز می خورد.
اینطور بود که بازار در سپتامبر 2013 ظاهر شد.
comScore و اینطور است که در سپتامبر 2014 به نظر می رسد. رشد فیس بوک در فضای ویدئو بخش کوچکی از مخاطبان YouTube را از بین برده و از سایر سایت های ویدئویی نیز بیشتر گزیده شده است.
comScore اوضاع گوگل به ویژه در ایالات متحده بسیار سخت است. بینندگان ویدیوی بی نظیر YouTube در دسک تاپ در حال کاهش است ، در حالی که روند کلی رقبا (جدا از چند ماه افت ماه) یک روند صعودی است. داده های BI Intelligence ComScore نشان می دهد که YouTube با کاهش 9 درصدی بینندگان سال به 150 میلیون منحصر به فرد در سپتامبر رسیده است. برخی از این موارد را می توان به مهاجرت ویدیوها به تلفن همراه نسبت داد ، اما این یک روند گسترده در صنعت است. در همین حال ، رقبای YouTube سالانه شاهد افزایش بازدیدهای ویدیویی در سپتامبر هستند:
فیس بوک – + 45٪
ادامه مطالب یاهو – + 32٪
AOL – + 16٪
YouTube در مورد تبلیغات ویدئویی خود ، در ایالات متحده نیز بسیار عقب است.
هوش BI
هفته گذشته معرفی جدیدترین تبلیغات کریسمس جان لوئیس – یک رویداد مهم تبلیغاتی در انگلیس – هفته گذشته نمونه بارز دیگری را ارائه داد که استراتژی ویدئویی فیس بوک به شدت به YouTube آسیب می رساند.
در 24 ساعت اول پس از راه اندازی ، داده های ارائه شده توسط Business Insider از شرکت بازاریابی ویدئویی اجتماعی و ویدیویی Unruly ، نشان داد که فیس بوک 40٪ از مخاطبان آنلاین ویدیو را در حالی که قبلاً آن را نداشت ، دزدیده بود (همانطور که سال گذشته جان لوئیس فقط فیلم خود را بارگذاری کرد به YouTube.)
افزایش ویدیوی شهاب سنگی فیس بوک می تواند به این دلیل باشد که بسیاری از ویدئوها در شبکه اجتماعی به طور خودکار شروع به پخش می کنند (و هنوز هم به عنوان یک نمایش به حساب می آیند.) بنابراین می توان گفت که بازدیدهای ویدئویی آن در حال افزایش است زیرا کاربران هیچ کنترلی بر زمان ویدئوها شروع به پخش می کنند ، در حالی که کاربران YouTube قبل از ثبت مشاهده باید روی پیوند یا دکمه پخش کلیک کنند.
اما در مثال جان لوئیس ، فیس بوک همچنین از نظر اشتراک شبکه های اجتماعی در 24 ساعت اول بارگذاری (76.9٪ از سهام در 23.1٪ یوتیوب) بر یوتیوب مسلط است. سهام برای معیار بازاریابی واقعا معیار مهمی است زیرا نشانه ای از تأیید ، و نه فقط نشانه این که کسی ممکن است منفعلانه چیزی را تماشا کرده باشد بدون اینکه واقعاً توجه کند. فیس بوک انجام این کار را در سیستم عامل خود آسان می کند ، در حالی که شما نمی توانید یک ویدیوی YouTube را در YouTube به اشتراک بگذارید.
YouTube احتمالاً امیدوار است که راه اندازی بتا سرویس موسیقی اشتراک بدون آگهی مورد انتظار خود ، با ارائه روش های جدید به کاربران برای استفاده از محتوای آن (مانند پخش کننده موسیقی که در پس زمینه اجرا می شود) ، کاربران را به سیستم عامل بازگرداند. همچنین ادامه دارد سرمایه گذاری های هنگفت چند میلیون دلاری را در تولیدکنندگان محتوای اصلی خود انجام دهد و تبلیغات را به سمت عقب سوق می دهد تا درک مصرف کنندگان از نام تجاری را به عنوان بستری برای محتوای با کیفیت بهبود بخشد.
اما در پس زمینه ، فیس بوک در حال تبدیل شدن به تهدیدی رو به رشد برای تاج ویدیوی YouTube است.
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *