این مرد فکر می کند که نقطه ضعف مهم در استراتژی تبلیغات تلفن همراه Google را مشاهده کرده است

توسط irmusic4, جولای 26, 2021


این مرد فکر می کند که نقطه ضعف مهم در استراتژی تبلیغات تلفن همراه Google را مشاهده کرده است
نتیجه این اقدام نادرست می تواند سرکوب طولانی مدت قیمت آگهی در تبلیغات موبایل و وب باشد – که به درآمد گوگل و درآمد رقبا آسیب می رساند.
برای آخرین روندها و استراتژی های تبلیغات ، در خبرنامه Insider Advertising ثبت نام کنید. در حال بارگیری چیزی در حال بارگیری است. آدرس ایمیل با کلیک روی “ثبت نام” ، شما موافقت می کنید که ایمیل های بازاریابی را از Insider و همچنین سایر پیشنهادات شریک دریافت کنید و شرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی ما را می پذیرید. و این همه به این دلیل است که شرط اصلی این است که مشاغل کوچک و محلی کسانی هستند که می خواهند بیشترین تبلیغات موبایلی را انجام دهند زیرا به دلیل قابلیت های موقعیت یابی موقعیت مکانی ، تقریباً به همان سرعتی که گوگل فکر می کند وارد بازار نخواهد شد ، لاسکر اخیراً به ما گفت
در واقع در اوایل این ماه ، گوگل بازار تبلیغات تلفن همراه AdMob خود را در بازار تبلیغات جستجوی AdWords خود ادغام کرد ، به طوری که هر کسی که از طریق AdWords تبلیغات را خریداری می کند ، می تواند به همین راحتی در رسانه های تلفن همراه Google جایگذاری کند. این نشان می دهد که Google یک رسانه (تلفن همراه) را امتداد طبیعی دیگری (دسک تاپ) می داند. همچنین میزان موجودی قابل مقایسه در دسترس خریداران را افزایش می دهد ، که احتمالاً همین امر باعث افت قیمت تبلیغات گوگل شده است.
(فیس بوک همان کار را انجام داده است و احتمالاً همان اثر را خواهد داشت.)
به نظر می رسد گوگل شرط بندی کرده است که هجوم گسترده وجه نقد به تبلیغات موبایلی همان اثری را خواهد داشت که در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 بر روی وب داشته است: با گوگل به عنوان بزرگترین ارائه دهنده ، آنچه را که در قیمت های برتر از دست می دهد می تواند جبران کند. با حجم و سهم بازار.
لاسکر استدلال می کند ، مشتریانی که تبلیغات موبایل برای آنها بیشتر مورد توجه است مشاغل محلی هستند که می خواهند هنگام قدم زدن یا رانندگی در محله های آنها پیشنهاداتی به شما ارائه دهند. مشاغل کوچک مشتری های عظیمی برای AdWords گوگل بوده اند زیرا استفاده از آن آسان است.
اما این برای موبایل اینگونه نیست. تبلیغات موبایل تنها در صورتی برای یک تجارت محلی مفید است که در نهایت کاربر را به سمت وب سایت بهینه سازی شده برای تلفن همراه سوق دهد. مشکل این است که ساختن این سایتها مدت طولانی به کسب و کارهای کوچک نیاز دارد. بنابراین گوگل با موجودی موجود در تبلیغات موبایل بازار را غرق می کند اما مشتریان هنوز توانایی خرید آن را ندارند.
لاسکر می گوید: “Google قادر نخواهد بود از طریق تجار محلی قیمت های [هزینه بیشتر هر کلیک] تلفن همراه را افزایش دهد – آنها نمی خواهند صفحات بهینه سازی شده برای موبایل را به سرعت بسازند.” “این یک تورم عظیم از برداشت ها است.”
به طور طبیعی ، او معتقد است Pontiflex جواب دارد. شرکتی که به تازگی راه اندازی شده است ، پلت فرم سلف سرویس موبایل جدید AdLeads است و 3000 مشاغل محلی ثبت نام کرده اند. در AdLeads ، تبلیغ کنندگان فقط زمانی هزینه پرداخت می کنند که یک تبلیغ تلفن همراه “سرب” تولید کند (یعنی یک آدرس ایمیل همراه با نام و برخی از اطلاعات جمعیتی).
سپس این آدرس های ایمیل را می توان به لیست های قابل تنظیم و هدفمند تبدیل کرد که فقط به مشتریانی علاقه مند است که واقعاً به آنها علاقه مند هستند. دیگر نیازی به بازرگانان برای بیشتر بخوانید ایجاد وب سایت های کاملاً جدید یا پرداخت هزینه برای بازدیدها و کلیکهایی نیست که برخی از داده های مفید را ایجاد نکرده اند. 90 میلیون مشتری در پایگاه داده Pontiflex وجود دارد و این شرکت هواپیمایی Southwest Airlines ، Kimberly-Clarke و Johnson & Johnson را مشتری خود می داند. Pontiflex ، مستقر در محله DUMBO بروکلین ، 58 کارمند دارد. لاسکر از افشای درآمدش خودداری کرد.
گوگل متوجه شده است ، لاسکر می گوید. سال گذشته شرکت جستجو بی سر و صدا با تولید یک محصول تولید سرب برای خودش. وی می گوید ، در کنار نتایج جستجو برای برخی کلمات کلیدی خاص ، Google همچنین از کاربران آدرس ایمیل آنها را خواسته است.
مربوط:

* عظیم: Google به تازگی یک بازار تبلیغاتی جدید همراه عظیم ایجاد کرده است
* کسب و کار تبلیغات موبایل گوگل به طور بنیادی کیفیت درآمد خود را تغییر می دهد

برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *