13 نکته برتر در زمینه بازاریابی ویدیویی برای کارآفرینان

توسط irmusic4, جولای 26, 2021


13 نکته برتر در زمینه بازاریابی ویدیویی برای کارآفرینان
سوال توسط: جفری
بازرگانی نکنید “در مورد چیزی در صنعت خود یک ویدیو بسازید ، چیزی بامزه یا خبرساز. YouTube می تواند میزان زیادی بازدید از سایت شما را به دنبال داشته باشد ، اما اگر ویدیوی شما ویدیوی خسته کننده ای در مورد کسب و کار شما باشد ، مردم این کار را نمی کنند.” نمی خواهم فقط در مورد شما بشنوم ؛ آنها در حال جستجو برای فیلم های خنده دار ، ارزشمند و جالب هستند. این همان چیزی است که در آخر بازدید شما را به دنبال خواهد داشت. ”
– بن لنگ | موسس ، EpicLaunch
entrepreneurpropro را دنبال کنید فقط آن را واقعی نگه دارید “تا زمانی که در حال فیلمبرداری یک ویدیوی حرفه ای نیستید ، از کمی ناقص بودن نترسید. بدانید در مورد چه چیزی صحبت خواهید کرد ، تمرین کنید ، سپس با آن همراه شوید. نگران قطع شدن نباشید هر نقصی را بیابید. واقعی قابل گفتگو و صادقانه است. کارساز است. به جای اینکه بیش از حد فکر کنید ، روی انتقال پیام خود به روش واقعی و صادقانه تمرکز کنید ، حتی اگر شامل چند “ام” باشد. ”
– مت Cheuvront | بنیانگذار ، اثبات برندینگ مخاطب خود را بشناسید “جذاب ترین ویدئوها اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهند یا بینش می دهند و مستقیماً با آنچه مخاطب بیشتر می خواهد صحبت می کنند. درست مثل کپی ، شما باید مخاطب خود را بفهمید و اینکه چرا به جای آن پنج دقیقه برای تماشای ویدیوی شما طول می کشد از یک فیلم توله سگ خمیازه در YouTube. هنگامی که دانستید چه چیزی را به اشتراک بگذارید ، فیلم ها را در تکه های کوچک ضبط کنید تا هضم آنها آسان باشد. ”
– کلی آزوئدو | بنیانگذار ، She’s Got SystemsOutline a Path “ویدئوهای آنلاین عالی در ابتدا آنچه در مورد آن بحث خواهد شد را روشن می کنند. اگر ویدیو را فقط با رفتن به محتوا شروع کنید ، برای بینندگان مشخص نخواهد شد که چه چیزی دریافت خواهند کرد از آن استفاده کنید. برای ایجاد ارتباط در ابتدای ویدئو ، آنچه بیننده انتظار دارد از آن یاد بگیرد ، از یک قالب کلی مانند مقاله استفاده کنید. ”
– Doreen Bloch | مدیر عامل / بنیانگذار ، Poshly Inc. آن را بی پاسخ بگذارید “صرف نظر از این که ویدئو در چه زمینه ای است ، آن را قابل تأمل کنید زیرا بینندگان می خواهند نظرات خود را با شما در مورد آن به اشتراک بگذارند. یک مثال خوب در این مورد همیشه خاتمه دادن به ویدیوهای شما با برخی است نوعی سال. ”
– لوگان لنز | بنیانگذار / رئیس جمهور ، Endagon
دنبال کنیدloganlenzAcknowledge بازه های توجه کوتاه “بیش از 30-45 ثانیه ضبط نکنید. هر چیزی بیشتر از آن طول می کشد و مردم تنظیم می شوند ، مگر اینکه شما کاری را واقعا ، واقعاً ویژه انجام داده باشید. مردم بیشتر بخوانید مدت زمان توجه برای تماشای دو – ویدیوی دقیقه ای مگر اینکه قبلاً به محصول شما متعهد شده باشند. ”
– ناتان لوستیگ | بنیانگذار ، Entrustet
nathanlustigShock را دنبال کنید! و هیبت! “کلید ویدئوی آنلاین ابتدا جلب توجه در ده ثانیه اول است. برای این کار ، شما می خواهید مطالب مرتبط با یک چیز” تکان دهنده “شروع کنید که بیننده را به وحشت می اندازد و خواهان چیزهای بیشتری است. هنگامی که آنها او را گرفتید توجه ، شما باید آنها را درگیر کنید. علاوه بر محتوایی که به آنها می دهید ، می خواهید تصاویر ، کلمات یا برخی از تغییرات پاپ آپ را روی صفحه داشته باشید تا آنها را درگیر نگه دارد. ”
– داگ فتح | بنیانگذار و مدیر عامل ، Faithful Investments ، LLC و Wealthy Passion Corporation از چه کسی فیلمبرداری می کنید؟ “افراد زیادی احساس می کنند برای داشتن یک ویدیوی عالی باید یک فیلمنامه بنویسید ، با ارزش تولید بالا (و گران!) فیلمبرداری کنید و کاملاً از زندگی روزمره تغییر شکل دهید. در حالی که من توصیه می کنم از لباس خواب خود بیرون بیایید و حداقل ایده ای راجع به آنچه می خواهید بگویید داشته باشید ، بهترین فیلم ها آنهایی هستند که احساس می کنند فقط شما و بیننده با یک گفتگوی خوب صحبت می کنید. واقعی باشید! ”
– ارین بلاسکی | مدیر عامل ، BSETC
ErinBlaskieGet Chopped را دنبال کنید! “” تعداد زیادی از افرادی که من می شناسم در تلاشند محتوای ویدئویی ایجاد کنند ، اما در توجه به دامنه توجه مردم کوتاهی می کنند. هیچ کس (بله ، هیچ کس) قرار نیست یک فیلم ده دقیقه ای روی محصول شما تماشا کند. آن ویدئوی ده دقیقه ای را به 10 قطعه تقسیم کنید و یک قطعه در روز منتشر کنید. این باعث می شود افراد دوباره برگردند و یک بازدید از یک فیلم ده دقیقه ای را به ده بازدید از ده فیلم مختلف تبدیل کنید. ”
– لوکاس سامر | مدیر عامل موسس ، حسابرسی شده است
دنبال کنیدaudimatedLaughter برنده همه “استفاده از شوخ طبعی در فیلم های آنلاین یک روش عالی برای جذب مشتری شماست. اگر مخاطب بخندد ، پس او خوشحال است. اگر خوشحال باشد ، مارک شما را با این احساس همراه می کند. اتفاق می افتد ، شما برنده شده اید. فقط مراقب باشید پیام های نام تجاری را فدای یک خنده ارزان نکنید. ”
– نیک فریدمن | President، College Hunks Hauling JunkLead the Thinking “به جای ایجاد یک ویدیوی کاملا تبلیغاتی در مورد محصول یا خدمات خود ، چندین فیلم آموزشی درباره موضوعات مرتبط با صنعت خود بسازید. مشتریان بالقوه از اینکه دانش خود را به اشتراک می گذارید قدردانی می کنند و شروع به شناختن شما به عنوان یک رهبر در زمینه خود. ”
– بهوین پاریخ | مدیرعامل ، Magoosh Test PrepHire یک طرفدار فیلم “رویکرد آنلاین مانند تبلیغات اتومبیل را که در تلویزیون می بینید: این را در خانه امتحان نکنید. یک فیلم خانگی با ضعف تولید از هیچ ویدیویی بدتر است. یک فیلمبردار در منطقه پیدا کنید که تجهیزات خوبی دارد و می داند چگونه یک داستان جذاب ایجاد کند. منابع را بخواهید و نمونه ها را ببینید. از ارزانترین شرکت استفاده نکنید ؛ از بهترین هایی که در بودجه شماست استفاده کنید. ”
– دیوید آدلمان | Reel Tributes ، بنیانگذار و مدیرعامل ، یک Cliffhanger ایجاد کنید! “در یک ویدیو متوقف نشوید! یک سری فیلم های آموزشی ایجاد کنید که مردم را از” یک قسمت به قسمت دیگر “هدایت می کند. از آنچه نویسندگان تلویزیون سالها علیه ما استفاده کرده اند با ایجاد “حلقه های باز” در جایی که ایده “ادامه دادن” است در ویدیوی بعدی استفاده کنید. این ایجاد تعامل می کند و به شما امکان می دهد چشم اندازها را در بیش از یک ویدیو آموزش دهید و آنها را هدایت کنید به وب سایت خود بازگردید. ”
– ناتالی لوسیه | شورای کارآفرینان جوان (YEC) سازمانی غیرانتفاعی فقط با دعوت است که متشکل از آینده دارترین کارآفرینان جهان است. با همکاری Citi ، YEC اخیراً #StartupLab ، یک برنامه مشاوره مجازی رایگان را راه اندازی کرده است که به میلیون ها کارآفرین کمک می کند تا از طریق چت های ویدئویی زنده ، کتابخانه محتوای متخصص و دروس ایمیل ، کسب و کار خود را شروع و رشد دهند.
پست های بیشتر را در شورای کارآفرین جوان بخوانید »
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *