تماس با محتوا ، بازاریابی دیجیتال را برای Small Biz راحت تر می کند

توسط irmusic4, جولای 26, 2021


تماس با محتوا ، بازاریابی دیجیتال را برای Small Biz راحت تر می کند
خدمات جدید شامل ایجاد متن برای پیوستن و ایجاد ویدیو است
مشاغل کوچک و غیرانتفاعی اکنون ابزار ساده دیگری از شرکت Contact Contact ،، Inc برای افزودن نام به لیست مشترکان ایمیل خود دارند. Text-to-Join به مشتریان و مشتریان احتمالی اجازه می دهد تا از طریق تلفن های همراه خود در لیست مشترکین ثبت نام کنند ، به سازمان های کوچک امکان می دهد اطلاعات تماس را درصورتی که مشتریان یا اهدا کنندگان بیشتر درگیر هستند ، بگیرند. همچنین فرصتی برای ارائه تبلیغات و مشوق ها در لحظه ثبت نام افراد با ارائه کوپن ، تخفیف یا هدیه رایگان در پیام نوشتاری تأیید ایجاد می کند.
“با Text-to-Join ، مشتریان و مشتریانی که می خواهند با استفاده از تلفن همراه همیشه مفید خود علاقه مند به ادامه روابط باشند ، می توانند به لیست ایمیل شما بپیوندند. این یک پیروزی واقعی برای مشاغل و سازمانهای غیرانتفاعی است که به دنبال گسترش دامنه تلاش های خود برای بازاریابی از طریق ایمیل هستند. “، الن برزنیاک ، معاون ارشد استراتژی محصول گفت “این ویژگی هیجان انگیز است زیرا به راحتی امکان ضبط مخاطب را در زمان واقعی فراهم می کند و مشتریان کوچک تجارت ما را قادر می سازد تا از فناوری تلفن همراه به طور واقعی بهره مند شوند.”
یک نظرسنجی اخیر از Constant Contact ، گزارش می دهد که رشد تجارت آنها مهمترین نگرانی سازمانهای کوچک است. Text-to-Join با استفاده از پیام کوتاه برای ثبت نام در لیست ایمیل ، رشد سریع سازمان های خود را برای مشاغل کوچک و غیرانتفاعی آسان می کند. همچنین برای مشاغل کوچک که در حال حاضر از Constant Contact استفاده می کنند راه اندازی آن بسیار آسان است. مشتریان یک کلمه کلیدی برای تجارت یا غیرانتفاعی خود انتخاب می کنند و کد کوتاهی در ارتباط با آن کلمه کلیدی به آنها اختصاص داده می شود. کد کوتاه یک شماره تلفن کوتاه است که مشترکان از طریق تلفن های همراه خود پیام های متنی را برای آن ارسال می کنند. کلمه کلیدی و کد کوتاه بلافاصله فعال می شوند و می توانند بلافاصله با مشتریان و اهدا کنندگان به اشتراک گذاشته شوند.
برای اینکه آن مشترکین جدید و همچنین مشترکین فعلی خود را به خبرنامه های ایمیل خود علاقه مند نکنید ، اکنون می توانید با جادوگر ایجاد ویدیوی Constant Contact آنها را جاز کنید. ویژگی ساخت فیلم که هم اکنون “Project Tartan” نامیده می شود ، هنوز در مرحله آزمایش بتا است و این شرکت هنوز به دنبال آزمایش کنندگان بتا است. در Videomail.constantcontact.com به بتا دسترسی پیدا کنید ، جایی که مشاغل کوچک می توانند فرصتی برای آزمایش و بازخورد داشته باشند. تست برای مشتریان فعلی Constant Contact رایگان است.
فیلم ها اغلب یک روش جذاب تر برای انتقال اطلاعات هستند. آنها به مشاغل کوچک اجازه می دهند تا داستان خود را به روشی دیگر بیان کنند ، چهره انسانی تری به کسب و کار یا سازمان خود وارد کنند و ارتباط بیشتری با مشترکان ایمیل خود برقرار کنند. برخی از مشاغل کوچک ممکن است از قبل از فیلم ها در قالب YouTube برای بازاریابی ویدیویی استفاده کنند ، اما چرا آنها را در آن خبرنامه های ایمیل قرار نمی دهید؟ اگر مشاغل کوچک ویدئوها را در خبرنامه های خود درج کنند ، این احتمال وجود دارد که افراد فیلم را تماشا کنند ، آن را به جلو منتقل کرده و تمایل بیشتری به استفاده از دعوت به عمل ببرند.
مطالعه ای توسط MarketingSherpa گزارش داده است که ویدئو در یک ایمیل می تواند نرخ تبدیل را 50 درصد افزایش دهد و طبق تحقیقات Forrester Research ، یک دقیقه فیلم ارزش 1.8 میلیون کلمه را دارد. اگر از قبل فیلم تهیه می کنید ، گنجاندن آنها در خبرنامه های ایمیل خود تنها قدم دیگری در روند بازاریابی دیجیتال است. اگر هنوز از فیلم استفاده نمی کنید ، این مکان خوبی برای شروع است ، زیرا می توانید کاری ساده مانند تبریک مدیر عامل شرکت یا نمایش محصول جدید را انجام دهید. فیلم ها فرصت های محتوای شما را در تلاش های فعلی بازاریابی گسترش می دهند.

مطالب مرتبط پستهای بیشتر در مورد Ramon Ray & the Smallbiztechnology.com را بخوانید »
مطالب مرتبط برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *