توسط irmusic4, جولای 25, 2021


Yahoo_ Google Deal به ما در هر نقطه ضعف و 800 میلیون دلار در سال کمک می کند (YHOO، GOOG)
در اینجا هیچ مشکلی وجود ندارد: یاهو پس از رد پیشنهاد 44.6 میلیارد دلاری مایکروسافت ، از طریق یک معامله تبلیغاتی جستجو 10 ساله و غیر انحصاری ، یک دست کمکی از گوگل می پذیرد.
این طرح: یاهو قادر خواهد بود تبلیغات Google را در نتایج جستجوی خود در ایالات متحده و کانادا – در هر کجا و هر زمان که بخواهد – اجرا کند و به فروش تبلیغات خود از طریق پاناما ادامه دهد. یاهو تخمین می زند که این معامله می تواند 800 میلیون دلار درآمد سالانه و 250-450 میلیون دلار درآمد نقدی عملیاتی داشته باشد – اما صرفه جویی در هزینه و بدون صرفه جویی کم است.
در اینجا بیشتر بخوانید برای آخرین روندها و پیشرفت های فناوری ، در خبرنامه 10 چیز در Tech ثبت نام کنید. در حال بارگیری چیزی در حال بارگیری است. آدرس ایمیل با کلیک روی “ثبت نام” ، شما موافقت می کنید که ایمیل های بازاریابی را از Insider و همچنین سایر پیشنهادات شریک دریافت کنید و شرایط خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی ما را می پذیرید. کاری که یاهو انجام نمی دهد: جستجوی کاملاً کامل در گوگل یا گرفتن یک چک بزرگ و پیش رو. به گفته رئیس Sue Decker ، چه کاری انجام می دهد: استفاده از تبلیغات گوگل در جایی که عملکرد آن بهتر از یاهو باشد ، مانند پرس و جوهای جستجوی “دم طولانی” و نگه داشتن تبلیغات خود در جستجوی جریان اصلی ، جایی که فکر می کند می تواند نتیجه بهتری داشته باشد. علاوه بر این ، یاهو در پایان می تواند به Google در تبلیغات نمایشی کمک کند ، رئیس جمهور سو دکر در یک کنفرانس گفت.
یاهو و گوگل می گویند که قبل از شروع معامله نیازی به تأیید مقررات ندارند ، اما شرکت ها می گویند که داوطلبانه سه ماه و نیم قبل از شروع صبر می کنند ، در حالی که وزارت دادگستری به پایان می رسد.
همچنین بخشی از این معامله: یاهو و گوگل سیستم عامل پیام فوری خود را با یکدیگر همکاری می کنند.
یادداشت های کنفرانس زنده:
جری: فراتر از اعلامیه مایکروسافت (MSFT). جلسه هیئت مدیره که MSFT گفت همه یاهو را نمی خواهد ، حتی در محدوده قیمت که قبلا پیشنهاد شده بود.
همگرایی بین جستجو و کلید نمایش موفقیت. چگونه کار خواهد کرد؟ توافق تجاری که یاهو را قادر می سازد تبلیغات Google را در کنار نتایج جستجو ارسال کند. با پاناما ادامه خواهد داد. توافق نامه 10 ساله با یک دوره اولیه 4 ساله است ، با دو تمدید 3 ساله به انتخاب یاهو. فقط ایالات متحده و کانادا
250 تا 450 میلیون دلار جریان نقدی عملیاتی افزایشی در 12 ماه اول. “گام های جدید و ابتکاری” برای تولید ارزش.
سو: ما واقعاً از پتانسیل آنچه امروز اعلام می کنیم بسیار هیجان زده هستیم! علامت مشخصه انعطاف پذیری است: کنترل کامل بر کلیه مشاغل YHOO. یاهو (YHOO) انتخاب می کند که تبلیغات را چقدر انجام دهد. با کوئری های دم خوب کار خواهد کرد. YHOO را برای جستجوی معمول و غیره حفظ خواهد کرد. تبلیغ کنندگان مستقیماً به Google (GOOG) پول پرداخت می کنند. Google برای کلیک از طریق درآمد به YHOO TAC پرداخت خواهد کرد. تبلیغ دهندگان به YHOO به طور مستقیم بابت پاناما پرداخت می کنند. دسترسی به جهان جستجوی پولی را که از نقاط قوت و غیره استفاده می کند ، بهبود ببخشید.
اولین انتشار AMP در هفته آینده با ناشران آزمایشی اولیه فعال خواهد شد. عرضه گسترده تر در Q3. توافقنامه شامل قابلیت همکاری بین برنامه های پیام فوری یاهو و Google است.
جری: پرداختن مستقیم به یک عنصر اصلی در استراتژی YHOO برای موفقیت در جستجو و نمایش. همچنان به گزینه های دیگر نگاه می کند. منتظر اشتراک لغو باشید. با ما پیشرفت کنید همانطور که جلو می رویم.
پرسش و پاسخ
مریل: GOOG دارای سهم بازار است. آیا تبلیغ کنندگان وقتی می توانند GOOG را بخرند و به طور بالقوه سوار YHOO می شوند ، باز هم مایل به خرید YHOO هستند؟ آیا به بخش خود برای ارائه تبلیغات محتوا در صفحات GOOG علاقه دارید؟
Sue: به دلیل مقیاس GOOG ، YHOO از طریق تبلیغات پرس و جو به صورت رقابتی درآمد کسب می کند. انعطاف پذیری معامله به ما امکان می دهد تا از هر دو جهان بهترین بهره را ببریم. می تواند هر روز را بهینه کند. بازار را زنده و سرزنده نگه خواهد داشت. مonلفه های این معامله که در آنجا روی سایر عناصر با ارزش کار خواهیم کرد ، و یکی ممکن است در تبلیغات نمایشی به Google کمک کند.
لمان: انتظار دارید در چه درصد از درخواستهای جستجو تبلیغات شخص ثالث انجام شود؟
سو: تأکید بر این نکته مهم است که فرصت 800 میلیون دلاری فقط مربوط به پرسش هایی است که در آنها فرصت می بینیم. به درآمد خود ادامه خواهیم داد. انتظار صرفه جویی در هزینه های زیادی را نداشته باشید. برخی از هزینه های متغیر خدمت ، اما انتظار می رود که پایه را حفظ کنید.
س: عدم تقسیم TAC. برای هر دو مطلوب است؟
شکایت: تقسیم TAC “رقابتی”. هر دو طرف احساس کردند این یک فرصت جذاب است.
UBS: آیا سایت های شریک فقط مستقیماً به GOOG می روند؟ حداقل تضمین ها؟
Sue: شرکای ناشر در این قرارداد گنجانده شده اند. انتخاب ما و آنها این است که آیا می خواهند از این فرصت استفاده کنند. این معامله به شرکای جدیدی که ممکن است به شبکه ناشر بپیوندند ، که ما با آنها خدمات پاناما را ارائه خواهیم داد ، شامل نمی شود. از نظر ضمانت نمی توان به طور خاص در مورد شرایط مالی اظهار نظر کرد.
DB: تلاش برای کنترل نمایشگر بیشتر ، اما در جستجو ، این مغایر استراتژی خرید ضروری نیست؟ یا این مجموعه تبلیغات دیگری است؟ 800 میلیون دلار سالانه یا چهار سال اول؟
ادامه مطالب Sue: 800 میلیون دلار سالانه است ، در بخش سeriesالهایی که فکر می کنیم یک گزینه خالی وجود دارد. نه بر اساس کل پرس و جو ، براساس درآمدزایی فعلی ، نه بر اساس آینده. از نظر Must Buy ، ما فکر می کنیم متناسب با استراتژی AMP باشد. ما در شبکه های شخص ثالث به شیوه ای که در Google جستجو خواهیم کرد باز هستیم. بهترین نرخ کسب درآمد برای ناشران ، بهترین تبلیغات برای مصرف کنندگان را تضمین می کند.
س: اختصاص 3.5 ماه به مقررات. بزرگترین مانع چیست؟
جری: توافق تجاری ، هیچ نظارتی وجود ندارد ، اما داوطلبانه به وزارت دادگستری گفت که آنها می توانند به معامله نگاه کنند. در تبلیغات ، روشی که ما بین جستجو و نمایش انجام می دهیم. حق استفاده از Google را برای پر کردن برخی از تبلیغات خود بدست آورید ، اما کنترل کامل ما بر عهده ما است.
توماس وایزل: حاشیه عملیاتی افزایشی / سودآوری که ذکر کردید؟ چقدر در تقسیم TAC … چه rev. کانیبالیزه کردن؟ چقدر طول می کشد تا کاملاً بهینه شوید؟
جری و سو: ما سوالات شما را درک نمی کنیم!
جری: به سمت اجرای کامل حرکت کنید … قرار نیست در این مورد صحبت کنیم. می خواهید برای ایجاد رقابت در دراز مدت از این رابطه استفاده کنید. با یادگیری و درک اینکه چگونه می توانیم بازار ایجاد کنیم ، فرصت درک خواهیم کرد. گزینه های زیادی برای ما وجود دارد.
Sue: هنگامی که ما جریان نقدی افزایشی را مورد بررسی قرار می دهیم ، با در نظر گرفتن چگونگی یادگیری و پیاده سازی در عمودی های مختلف ، انواع سeriesال هایی که Google به ویژه در جایی که بهترین مقیاس را نداریم ، قوی است. هدف بلند مدت همگرایی!
تماس پایان می یابد.
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شویدYahoo_ Google Deal به ما در هر نقطه ضعف و 800 میلیون دلار در سال کمک می کند (YHOO، GOOG)

 

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *