بازاریابی ویدئویی_ باید برای مشاغل کوچک اهمیت داشته باشد_

توسط irmusic4, جولای 25, 2021


بازاریابی ویدئویی_ باید برای مشاغل کوچک اهمیت داشته باشد_
من هر وقت ایده بازاریابی “جدید” ظاهر می شوم ، نمی پرم ، زیرا صرف کل روز صرف آخرین اطلاعات و انجام هیچ کاری آسان است (سعی می کنم آن را برای شنبه ها پس انداز کنم). اما همچنان که وزوز بازاریابی ویدئویی ادامه دارد ، آموزش های لازم برای گسترش آن و محصولات جدید برای کمک به شما در تکثیر آن ، برای من پیش آمده است که بازاریابی ویدئویی “جدید” نیست. این همان چیزی است که ما هر روز در تلویزیون می بینیم.
آمریکا تلویزیون را دوست دارد و به نظر می رسد که این به ویدیوی آنلاین ترجمه می شود. چه در تلویزیون و چه در اینترنت ، همه چیز در مورد دوربین ، داستان و مخاطب است. در تلویزیون پول در تبلیغات بدست می آید. آنلاین است که در اتصال ساخته شده است. در تلویزیون مخاطبان قبل از اینکه “واقعاً برند شما را” ببینند و تصمیم به خرید بگیرند ، باید احساسات زیادی داشته باشند. این امر به صورت آنلاین نیز صادق است ، اما متفاوت است زیرا ارتباطات می توانند سریعتر (بسیار سریعتر) انجام شوند.

اگر مثل من می پرسید که آیا بازاریابی ویدیویی واقعاً آنقدر مهم است یا نه ، این یافته ها را از comScore مه 2011 رتبه بندی آنلاین ویدیو در ایالات متحده در نظر بگیرید:

* 83.3 درصد از مخاطبان اینترنت ایالات متحده ویدیو آنلاین را در ماه مه مشاهده کرده اند.
* این بیش از 5.6 میلیارد جلسه مشاهده در طول ماه است …
* و 176 میلیون کاربر اینترنت ایالات متحده در ماه مه در حال تماشای محتوای ویدیویی آنلاین هستند
* که به طور متوسط ​​به 15.9 ساعت تماشای فیلم آنلاین به ازای هر نفر می رسد. این تعداد زیادی است ، اما چیزی که برای من برجسته بود یک واقعیت ساده است: من یکی از 83.3 درصدی هستم که فیلم آنلاین را تماشا می کنم. و من فیلم 15.9 ساعته آنلاین خود را (در یک ماه) دیدم.
اگر من نمی دانم چگونه کاری انجام دهم ، یک یا سه فیلم تماشا می کنم تا یاد بگیرم. آیا شما چنین کاری می کنید؟ چند نفر را می شناسید که همین کار را انجام دهند؟ و چگونه می توانید از این آگاهی برای تأثیرگذاری بر تجارت خود استفاده کنید؟
این نوع بازاریابی جای تأمل دارد.
در هنگام استراتژی خود دو نکته را باید در نظر بگیرید ارزش بیشتری دارد. تبلیغات کمتر
ویدئوهای شما لازم نیست کامل باشند اما باید ارزش افزوده داشته باشند. فقط 1.2 درصد از فیلم های مشاهده شده تبلیغات بوده است. و هنگامی که فیلم های آنلاین را تماشا می کنم ، تمایل ادامه مطالب دارم که اگر می توانم از تبلیغات “TV” بگذرم. آیا تو؟
چیزی را انتخاب کنید که برای مخاطبان شما مهم است. درباره موضوعی صحبت کنید که آنها می خواهند درباره آن بدانند.
کوتاه ساده نگه دارید
فیلم های کوتاه می توانند کار را به پایان برسانند. طبق یافته های comScore ، متوسط ​​ویدیوی محتوای آنلاین 5.2 دقیقه بوده است. میانگین تبلیغات 0.4 دقیقه بود.
اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی ویدئویی هر زمان که چیز جدیدی روی میز باشد ، کمی آموزش مهم است. در زیر سه مقاله از گرایش های کسب و کار کوچک آورده شده است که می تواند کمک کند.
مطالب بیشتر چرا ویدئوی آنلاین برای مشاغل کوچک مهم است: دیوید گارلند ، نویسنده کتاب استراتژی های دقیق ، سریع تر ، ارزان تر: غیر کسل کننده و بدون کرک برای بازاریابی و ارتقا Business تجارت شما ، از یک ویدئو کوتاه برای جلب توجه استفاده می کند. می توانید مقاله وی را بخوانید و فیلم را اینجا ببینید. به علاوه دیوید به طور معمول از ویدئو در تجارت شخصی خود استفاده می کند.
اخبار کسب و کار کوچک: ویدئوی آنلاین برای تجارت شما و راهنمای بازاریابی ویدئویی – این دو مقاله شامل پیوندهایی به اطلاعات اضافی درباره شروع کار ، مسائل حقوقی ، روندها و استراتژی ها و همچنین تحولات آینده است.
من چند فیلم دارم که خودم تمام می کنم.
از گرایش های تجارت کوچک بازاریابی ویدیویی: آیا برای مشاغل کوچک اهمیت دارد؟
بیشتر بخوانید در مورد گرایش های تجارت کوچک »
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *