توسط irmusic4, جولای 25, 2021


یکی از بزرگترین هزینه کنندگان گوگل می گوید در تجارت تبلیغاتی آمازون چاله ای وجود دارد
با وجود رقابت عظیم در اینجا بیشتر بخوانید این شرکت ها ، آمازون معمولاً تبلیغات زیادی را در گوگل خریداری می کند. اما اخیراً چیزی ماهی در جریان است.
ماه گذشته ، آژانس تبلیغاتی Merkle ، که 900 میلیون دلار هزینه سالانه جستجو در ایالات متحده برای تبلیغات را تأمین می کند ، متوجه شد که آمازون به طور ناگهانی خرید تبلیغات را در نتایج خرید Google متوقف کرد ، یک بخش آرزو شده در بالای صفحه که مارک ها برای پیروزی بیش از حد یکدیگر در مورد درخواست ها مبارزه می کنند مانند “لوازم اداری” و “دکوراسیون منزل”.
حراج تبلیغات گوگل اولویت بندی کرده و تصاویر محصولی را قرار می دهد که کاربران می توانند برای خرید محصولات روی آن کلیک کنند. بنابراین ، آمازون اغلب با خرده فروشانی مانند Target و Walmart رقابت می کند تا برجسته ترین ها را داشته باشد. طبق برآوردهای مرکل ، آمازون 50 میلیون دلار برای تبلیغات لیست محصولات در سال 2017 هزینه کرد.
بنابراین وقتی پیوندهای مربوط به تجارت الکترونیکی که آمازون است ناگهان از بین رفت ، مرکل تعجب کرد که آیا آمازون نسخه کپی شده از قالب تبلیغات گوگل را برای رقابت در بودجه های جستجو تقویت می کند؟
اندی تیلور ، مدیر دستیار تحقیق در مرکل ، در یک پست وبلاگی نوشت: “دشوار است حدس بزنید که چرا آمازون تغییر مسیر داده است.” “گستردگی عرضه محصولات آن ، قیمت رقابتی و گروه در حال گسترش اعضای Prime ، آن را به رقیبی سرسخت تبدیل کرده است.”
آمازون به درخواستی برای اظهار نظر پاسخ نداد.
چهارشنبه گذشته ، مرکل گزارش داد که تبلیغات آمازون به طور ناگهانی برای تعداد اندکی س productال از محصول برگشته است.
صرف نظر از دلیل خاموش و روشن شدن آمازون ، خریداران رسانه ای آمازون را تهدیدی برای انحصارطلبی گوگل و فیس بوک می دانند که بخش عمده ای از هزینه تبلیغات دیجیتال را کنترل می کند. سر مارتین سورل ، مدیرعامل پیشین WPP ، هفته گذشته در اجلاس رسانه های دیجیتال در نیویورک به حاضران گفت: “آنها می آیند و به صورت بزرگ در می آیند.”
Business Insider با Taylor در Merkle درگیر شد تا درباره تبلیغات آمازون و اینکه چرا این شرکت هنوز راهی طولانی برای رقابت با فیس بوک و گوگل در پیش دارد بحث کند.
لورن جانسون: چه اتفاقی افتاد؟ آیا آمازون تبلیغات خود را خرج کرد یا گوگل نیز درگیر آن شد؟
اندی تیلور: من فکر می کنم این یک تصمیم آمازون محور برای مکث تبلیغات آنها است. گفتن دلیل آن دشوار است – این می تواند یک آزمون افزایشی باشد ، که بسیاری از تبلیغ کنندگان هر از چندگاهی آن را می گذرانند تا درک کنند که در غیر اینصورت چه تعداد سفارش می گیرند. این به شما درک بهتری از ارزش تبلیغات برای تجارت شما می دهد. ممکن است آنها چنین کاری می کردند.
اندی تیلور مدیر دستیار تحقیق در مرکل است. مرکل جانسون: و حالا آنها دوباره به تبلیغات تبلیغاتی بازگشته اند؟
تیلور: ما فقط تازه شروع به مشاهده [چهارشنبه] صبح در نتایج خرید کردیم – به نظر می رسد در این مرحله آنها برای تعدادی از محصولات مختلف حضور دارند. برای ما کمی است که کمی سازی کنیم زیرا گزارشات بینشی رقابتی ما که از Google AdWords بارگیری می کنیم چند روز طول می کشد تا با داده ها در اینجا بیشتر بخوانید پر شود.
ما دیده ایم که آنها برای درخواست های تأمین دفتر ظاهر می شوند. اگر به Google Shopping بروید و جستجوهای مختلفی را شروع کنید و فیلتر کردن Amazon.com را شروع کنید ، می توانید تعدادی از محصولات مرتبط با کالاهای خانگی را مشاهده کنید.
ما شاهد کاهش میزان شیوع آنها در نتایج خرید حتی در پایان سه ماهه اول بودیم. سهم تصورات آنها شروع به کاهش کرد ، بنابراین جالب خواهد بود که ببینید آیا آنها به پایان سطح سه ماهه اول باز می گردند یا اینکه کاملاً آن را برعکس کرده اند و همان حضور قبلی را داشته اند ، که قوی بود
جانسون: قبل از اینکه متوجه شوید افت در سه ماهه اول آمازون چقدر قابل توجه در تبلیغات خرید Google تبلیغ شده است؟
تیلور: در برابر تبلیغ کنندگان کالاهای خانگی ، آنها در حدود 40٪ تا 45٪ برداشت برای حراج های مربوطه نشان می دادند. در اواسط سال 2017 ، ما شروع به دیدن آنها در دسته های مرتبط مانند تبلیغات لوازم اداری و هدایای جدید کردیم.
جانسون: آمازون چقدر تهاجمی در حال تهیه نسخه اختصاصی خود از تبلیغات لیست محصولات برای خرید بازاریابان است؟
تیلور: ما در آمازون رشد قابل توجهی برای تبلیغ کنندگان خود دیده ایم. در سه ماهه اول ، آمازون 96٪ سال به سال افزایش یافته است و این فقط در تبلیغات تبلیغاتی محصولات است که بیشترین شباهت را به لیست خرید Google دارند. آمازون همچنین یک محصول تبلیغاتی دیگر به نام تبلیغات جستجوی تیتر دارد ، که تبلیغات بنری چرخ فلک است که در بالای آمازون نشان داده می شود – این تبلیغات 90٪ نسبت به سال گذشته در طول تبلیغات Q1 افزایش یافته است.
قیمت گذاری همان چیزی است که در سال گذشته رشد زیادی داشته است. این بسیار رقابتی تر شده است. مطمئناً می بینیم که آمازون برای بالا بردن هزینه های تبلیغاتی تلاش می کند. در این مرحله سیستم عامل آنها هنوز خیلی زود است ، بنابراین چیزهای زیادی وجود دارد که آنها می توانند برای کمک به تبلیغ کنندگان بیشتر کنند: هدف گذاری جغرافیایی در حال حاضر در آمازون در دسترس نیست ، که از طریق Google AdWords در دسترس است. اما از نظر رشد زودرس ، تاکنون بسیار قوی بوده است.
جانسون: آمازون هدف گذاری هوشمندانه را ارائه می دهد؟
تیلور: راستش را بخواهید ، با محصولات جستجو بسیار محدود است. یکی از مزایایی که در Google دارد این است که این تبلیغات با کلمات کلیدی هدف قرار می گیرند. در Google ، شما از پیشنهادات محصول در جایی که برای یک محصول خاص پیشنهاد می دهید استفاده می کنید و Google تصمیم می گیرد که مربوط به کدام درخواست ها باشد. با آمازون می توانید تعیین کنید که محصولی برای یک کلمه کلیدی خاص نشان داده شود.
اما در حال حاضر ، ما هیچ کنترل مناقصه دستگاه یا راهی برای ترکیب بازاریابی مجدد با یا هدف قرار دادن جغرافیاهای مختلف با محصولات و کلمات کلیدی مختلف [در آمازون] نداریم. همه این موارد در Google موجود است اما در آمازون موجود نیست.
جانسون: بزرگترین تصور غلط در مورد آمازون از منظر تبلیغات چیست؟
تیلور: این ممکن است در گزینه های هدف قرار گیرد. از آنجا که آمازون اطلاعات زیادی در مورد کاربرانی که در وب سایت خود جستجو می کنند ، دارد ، فرض طبیعی این است که گزینه های هدف قرار دادن بسیار دانه ریز بوده و کاملاً با هویت این کاربران گره خورده است. اما واقعاً از نظر گزینه های هدفمندی که در دسترس هستند ، چنین نیست.
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شویدیکی از بزرگترین هزینه کنندگان گوگل می گوید در تجارت تبلیغاتی آمازون چاله ای وجود دارد

 

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *