نیویورک تایمز تمام مطالب مارک دار را ارائه می دهد

توسط irmusic4, جولای 25, 2021


نیویورک تایمز تمام مطالب مارک دار را ارائه می دهد
BII این داستان به مشترکان BI Intelligence “Digital Media Briefing” تحویل داده شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اشتراک ، لطفا اینجا کلیک کنید.
نیویورک تایمز اعلام کرد که Fake Love را خریداری کرده است ، یک آژانس بازاریابی متخصص در تجارب زنده با تمرکز بر محتوای مارک دار.
NYT سرمایه گذاری زیادی در محتوای مارک دار اواخر انجام داده است و اکنون سریعترین رشد قالب های تبلیغاتی ناشر را به خود اختصاص داده است. این آژانس در گذشته با تایمز روی پروژه در اینجا بیشتر بخوانید های خلاقانه کار کرده و VR و AR را برای مارک های برجسته از جمله Nike ، Twitter و Google ایجاد کرده است.
این اقدام در زمان خوبی برای تایمز انجام شده است ، زیرا تلاش می کند تا راه هایی برای مقابله با کاهش تقریبا 12 درصدی درآمد کل آن در سه ماهه دوم 2016 پیدا کند. با این حال ، در آخرین انتشار درآمد شرکت ، مدیر عامل شرکت مارک تامپسون پیش بینی کرد که هم تبلیغ دیجیتال و هم اشتراک درآمد در نیمه دوم سال شتاب می گیرد.
در اینجا چند راه وجود دارد که خرید Fake Love در استراتژی دیجیتال نیویورک تایم بازی می کند:

* بازوی بازاریابی خود را T Brand Studio بسازید. در ماه مارس ، نیویورک تایمز سلام جامعه را خریداری کرد ، یک آژانس بازاریابی تأثیرگذار که از افراد تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی برای جلب مشارکت در کمپین های محتوای مارک خاص استفاده می کند. اکنون ، طبق برنامه CRO Meredith ، این شرکت قصد دارد از اهرم Fake Love خود برای همکاری دستی با T Brand Studio استفاده کند – بخش بازاریابی مارک تجاری داخلی این شرکت که به سریعترین رشد در تجارت آگهی The New York Times تبدیل شده است. کوپیت لوین Fake Love بعنوان آژانس کوچک سال Ad Age برای منطقه شمال شرقی انتخاب شد و مشتریان بزرگ مانند American Express ، Coca-Cola و Samsung را به همراه می آورد.
* به جبران افت تبلیغات دیجیتال کمک کنید. NYT درآمد آگهی های دیجیتال Q2 را 45 میلیون دلار اعلام کرد که 7 درصد کمتر از سال قبل است ، زیرا تبلیغات نمایش دیجیتال در Q2 باعث از بین رفتن سود در محتوای تلفن همراه و مارک تجاری شد. با این حال ، شرکت پیش بینی سود دو رقمی سال به سال (YoY) در درآمد تبلیغات دیجیتال در Q3 را دارد. این امر احتمالاً مطالب بیشتر با تبلیغات ویدیویی بیشتر و معاملات با حمایت مالی همراه خواهد بود که Fake Love می تواند به شما کمک کند.
* بیشتر در واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) فرو بروید. طی سال گذشته ، NYT تعهد خود را در زمینه ارائه محتوای خلاقانه از طریق AR و VR عمیق تر کرده است. در واقع ، این شرکت در Q2 2016 دوازدهمین و سیزدهمین فیلم واقعیت مجازی خود را تولید كرد و در جشنواره شیرهای كن برای فیلم “آوارگان” و همچنین جایزه بزرگ جایزه تلفن همراه برای برنامه VR خود ، جایزه بزرگ سرگرمی را در جشنواره شیرهای كان کسب كرد. با افزودن Fake Love ، این شرکت اکنون سلاح دیگری در اختیار دارد تا بتواند از محتوای VR / AR خود درآمد بهتری کسب کند. برای دریافت هر روز صبح داستانهایی از این دست به طور مستقیم در صندوق ورودی خود ، در خبرنامه Digital Media Briefing ثبت نام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه امروز می توانید بدون ریسک دسترسی پیدا کنید اینجا را کلیک کنید.
برای اعلان های Insider ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید. برای اطلاع رسانی های فشرده مشترک شوید

دیدگاه شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *