به‌گزارش میراث‌آریا، محمدرضا جلدی امروز یکشنبه ۱۲ مردادماه با اشاره به اهمیت نظارت بر تاسیسات گردشگری، اظهار کرد: در ایام اربعین، نظارت بر تأسیسات گردشگری استان کرمانشاه به طور ویژه و با جدیت دنبال می‌شود تا سطح خدمات رسانی به زائران، در شأن این رویداد معنوی بزرگ باشد.

رئیس اداره نظارت بر ارزیابی و خدمات گردشگری استان کرمانشاه، با تأکید بر اهمیت این موضوع، تصریح کرد: استانداردسازی و ارزیابی منظم واحدهای اقامتی، پذیرایی و سایر تأسیسات گردشگری، موجب ارتقای کیفیت خدمات، افزایش رضایت زائران و پیشگیری از بروز مشکلات بهداشتی و رفاهی می‌شود.

او ادامه داد: این نظارت‌ها به صورت منظم بازنگری می‌شود و نقص‌های احتمالی واحدها رفع می‌شود، همچنین مدیران واحدهای گردشگری باید به صورت مستمر گزارش عملکرد خود را به اداره کل ارائه دهند.

جلدی افزود: هدف از این ارزیابی‌ها تضمین سطح کیفی خدمات است تا زائران عتبات و به ویژه زائران اربعین حسینی در مسیر عبور از استان کرمانشاه، با اطمینان از سلامت و رفاه، از امکانات اقامت و خدمات بهره‌مند شوند.

 او از همکاری مدیران تأسیسات گردشگری استان کرمانشاه که در راستای استانداردسازی و ارتقای کیفیت خدمات همت می‌ورزند، قدردانی کرده و این اقدامات را گامی موثر در راستای تثبیت جایگاه کرمانشاه به عنوان مسیر مطلوب برای زائران اربعین دانست.

رئیس ادراره نظارت بر ارزیابی و خدمات گردشگری استان کرمانشاه در خاتمه تصریح کرد: یام منتهی به اربعین، بازدیدهای میدانی و مستمر توسط تیم‌های تخصصی انجام شده تا ضمن تشخیص مشکلات احتمالی و ارائه راهکار، زمینه ارتقای خدمات در مجتمع‌های رفاهی، هتل‎‌ها، سرویس‌های بهداشتی و دیگر زیرساخت‌ها فراهم آید، اقدامی که نقش مهمی در میزبانی شایسته از زائران و ارتقای وجهه گردشگری استان ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

source

توسط irmusic4.ir