به گزارش میراث آریا، در این جلسه که با حضور نمایندگان انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان، جامعه حرفه‌ای تأسیسات گردشگری استان و سایر اعضای دبیرخانه کمیته فنی رسیدگی به شکایات استان تشکیل شد، چهار پرونده رسیدگی به شکایات از تأسیسات اقامتی استان و ۱۱ پرونده رسیدگی به شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی با حضور شاکی و متشاکیان مطرح شد.

این جلسه که در راستای دستورات مقام عالی وزارت مبنی بر رسیدگی کامل و به دور از هرگونه وقفه به درخواست‌ها و جلوگیری از ایجاد توقف در ارائه خدمات مطلوب به گردشگری در شرایط پس از جنگ تحمیلی برگزار شد، به‌طور مستمر در هفته‌های آتی نیز در صورت لزوم برپا می‌شود.

انتهای پیام/

source

توسط irmusic4.ir