بهگزارش میراثآریا، فهیمه روشن چهارشنبه ۱۰ اردیبهشتماه ۱۴۰۴ در جلسه رسیدگی به شکایات از دفاتر مسافرتی با اشاره به اهمیت بالای نظارت بر دفاتر مسافرتی و فراهم آوردن موجبات رضایت گردشگران، اظهار کرد: رسیدگی به شکایات باعث میشود حقوق مسافران در برابر تخلفات مانند گرانفروشی، عدم ارائه خدمات وعده داده شده، یا کلاهبرداری حفظ شود و خسارات جبران گردد.
معاون گردشگری استان کرمانشاه با تاکید بر نظارت مستمر و دقیق کارشناسان گردشگری بر دفاتر مسافرتی استان کرمانشاه، تصریح کرد: بررسی و پیگیری شکایات به بهبود کیفیت خدمات دفاتر گردشگری کمک میکند و باعث میشود دفاتر متخلف اصلاح شوند یا از فعالیت بازداشته شوند، با رسیدگی به شکایات، دفاتر غیرمجاز یا متخلف شناسایی و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری میشود که به کاهش مشکلات مسافران و افزایش اعتماد عمومی منجر میشود.
روشن با تاکید بر اینکه سامانه ۰۹۶۲۹ آماده دریافت مطالبات و شکایات گردشگران از دفاتر مسافرتی است، افزود: وجود این سامانه امکان پیگیری سریع و آسان را برای مسافران فراهم میکند و باعث میشود حقوق آنها به سرعت احقاق شود.
معاون گردشگری استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: رسیدگی به شکایات از دفاتر گردشگری نه تنها حقوق مسافران را تضمین میکند بلکه به بهبود کلی صنعت گردشگری و افزایش رضایت مشتریان کمک مینماید.
در این نشست که با حضور معاون گردشگری استان کرمانشاه، کارشناسان گردشگری و انجمن گردشگری استان کرمانشاه برگزار شد، رسیدگی به شکایات دو مسافر از یک دفتر خدمات مسافرتی مورد بررسی قرار گرفت و با بررسی کارشناسان دفتر خدمات مسافرتی مقصر شناخته و موظف شد ظرف مدت ۲۴ ساعت خسارات گردشگران متشاکی را به آنها عودت دهد.
انتهای پیام/
source