به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز اول آبان ماه، به منظور پیگیری پرداخت هزینه‌های درمانی جانبازان و ایثارگران ظرف حداکثر 48 از بیمه دی به صورت سرزده بازدید کرد.

این بازدید اوحدی به منظور بررسی میدانی نحوه بازپرداخت هزینه‌های درمانی بود که وعده داده شده بود ظرف حداکثر 48 ساعت از سوی بیمه دی به ایثارگران داده شود.

اوحدی امروز بعد از بازدید از بخش‌های مختلف بیمه دی از جمله واحد درمان و شعبه ممتاز مرکزی، از واحد خسارت و مرکز ارتباط با مشتریان بیمه دی هم بازدید کرد تا در جریان روند امور قرار گیرد.

 

 

معاون رئیس جمهور در این بازدید طی سخنانی تأکید کرد: ارائه خدمات به جامعه ایثارگری به خصوص والدین شهدا و جانبازان باید با سرعت هر چه بیشتر انجام شود.

او همچنین بیمه دی را ملزم به ارائه خدمات مناسب به جامعه ایثارگری دانست و گفت: برای رسیدن به این منظور باید هماهنگی مخصوصی میان بیمه دی، معاونت بهداشت و درمان بنیاد و شرکت متد وجود داشته باشد.

در این بازید سرزده چهره‌هایی مانند حجت ناصری، مشاور و دستیار امور ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان؛ حمیدرضا صفی‌خانی، سرپرست بیمه دی؛ مهدی محمدی، مشاور رئیس و سرپرست اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل حضور داشتند و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به ایثارگران قرار گرفتند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز 23 مهر ماه از پرداخت هزینه‌های درمانی جامعه ایثارگری ظرف 48 ساعت و همچنین افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دی خبر داده بود.

اوحدی همچنین درباره ارائه خدمات درمانی تصریح کرده بود: حوزه بهداشت و درمان و رسیدگی و مراقبت از جامعه ایثارگری از اولویت‌های بنیاد است که در این زمینه تصمیمات خوبی گرفته شده است.

انتهای پیام/

source

توسط irmusic4.ir