خدمات سئو سایت
همه معیارها را دوست دارند! حتی بیشتر از این، همه عاشق اقدام هستند! پس از همه، به همین دلیل است که ما Action Man، مرد بین المللی …. خوب، اکشن را داریم. این هفته، رند به شما کمک می کند که خودتان یک مرد یا زن اکشن شوید – درست است، ما در مورد شما صحبت می کنیم! در جمعه تخته سفید این هفته، رند دو معیار را مورد بحث قرار می دهد که ممکن است در کمپین فعلی خود از آنها استفاده نکنید. اگر شما نیستید، پس باید اقدامات زیادی را انجام دهید!

رونویسی ویدیو
سلام، طرفداران SEOmoz! به نسخه دیگری از جمعه تخته سفید خوش آمدید. امروز ما چند نکته تحلیلی برای سئو را پوشش می دهیم.

بنابراین، یکی از چیزهایی که اخیراً دیده‌ام، سایت‌های زیادی است که یا افت شدیدی در ترافیک خود دیده‌اند یا افزایش ترافیک خود را دیده‌اند، و همیشه مطمئن نیستند که چگونه آن‌ها را نسبت دهند تا بدانند کجا هستند. سود و زیان ناشی از آن است. به این دلیل است که پارتیشن بندی داده هایی که آنها به آن نگاه می کنند به اندازه ای که می تواند ایده آل نیست. دقیقاً به همین دلیل است که من این دو نوع معیار سئو بسیار کاربردی را ارائه می کنم که باید آنها را برای سایت خود ردیابی و پیگیری کنید. امیدوارم، نه لزوماً فقط برای سایت شما، بلکه به نوعی پوشه به پوشه یا محتوای متفاوت بر اساس سطوح مختلف محتوا. بنابراین، ممکن است بخواهم این موارد را نه فقط برای SEOmoz به عنوان یک کل، بلکه برای وبلاگ، بخش ابزارها، بخش پرسش و پاسخ، و همه بخش‌های جداگانه دنبال کنم. من از شما می خواهم که همین کار را انجام دهید.

وقتی چیزی شبیه، اوه، ترافیک جستجوی من بالا رفته است، می‌بینید که می‌تواند از چند چیز ناشی شود. ممکن است، شماره یک، صفحات موجود شما در رتبه بندی بالا می روند. تقاضای بیشتری برای کلمه کلیدی وجود ندارد. شما هیچ کاری برای به دست آوردن یا از دست دادن صفحات جدید در فهرست موتورهای جستجو انجام نداده اید. فقط صفحاتی که در آنجا بودند بالا رفته اند. شاید شما لینک آنها را دریافت کرده اید. شاید رقبا سقوط کرده باشند. شاید گوگل نحوه رتبه بندی صفحات را تغییر داده است و شما از آن سود برده اید. و سپس تغییراتی نیز وجود دارد، مانند اینکه شما صفحات بیشتری را وارد فهرست کرده اید و اکنون آن صفحات در حال عملکرد هستند در حالی که قبلاً این کار را نمی کردند. و بنابراین، شما فرصت های ترافیکی جدیدی دارید، کلمات کلیدی جدیدی که برای شما ترافیک ارسال می کنند. اما اگر این دو چیز را اندازه نگیرید، نمی توانید آنها را ببینید. بنابراین، اجازه دهید دقیقاً به شما بگویم که آنها دقیقاً چه هستند، چگونه آنها را دریافت کنید، و چگونه می توانید این را اکنون اعمال کنید.

اول از همه، تعداد صفحاتی که حداقل یک، درست، حداقل یک بازدید از موتورهای جستجو دریافت می کنند. این به این معنی است که این یک صفحه منحصر به فرد در سایت من است و موتور جستجو، گوگل، بینگ، یاهو یا هر چیز دیگری که هست، بازدیدکننده ای را به صفحه من فرستاده است — به آن بازدید کننده خوب نگاه کنید — به صفحه من . لازم نیست بیشتر از یک باشد. اگر برای شما یک بازدید از آن صفحه بفرستند، می دانید که حداقل در فهرست موتورهای جستجو قرار دارد و به نوعی ترافیک کسب می کند. بنابراین شما فقط به دنبال آن تعداد خام صفحات هستید. شما می توانید این را مستقیماً از Google Analytics فقط با نگاه کردن به Google و مشاهده تعداد URL هایی که بازدید جستجوی Google را از ترافیک ارگانیک ایجاد کرده اند دریافت کنید.

اکنون، وقتی این را در طول زمان دنبال می‌کنید، توصیه می‌کنم یک تحلیل هفته به هفته انجام دهید، اما فکر می‌کنم شما نیز باید ماه به ماه و احتمالاً ربع به ربع انجام دهید، زیرا شکستن اینها به نمایش های طولانی تر به این معنی است که صفحاتی که به ندرت ترافیک جستجو دریافت می کنند اما در فهرست هستند و گاهی اوقات بازدید می شوند در آنجا ظاهر می شوند. ممکن است شما یک صفحه هدف گذاری شده بسیار طولانی داشته باشید و هر هفته بازدیدکننده نداشته باشد، اما حداقل یک بار در ماه یا حداقل یک بار در سه ماهه بازدیدکننده داشته باشد. ربع یک بار نادرتر است. من فکر می کنم یک بار در ماه احتمالا محدودیت است.

در هر صورت، اگر شما این موارد را دنبال می کنید، می توانید مواردی مانند، خخخ، اگر تعداد صفحات در وب سایت من در حال افزایش است، من محتوای جدیدی اضافه می کنم، و این افزایش نمی یابد، می بینید که مشکلی پیش می آید. اساساً، شاید گوگل ترافیک آن صفحات را از دست می دهد یا من صفحاتی دارم که از فهرست خارج می شوند زیرا ممکن است دیگر در سایت من وجود نداشته باشند. آیا آنها 404 را انجام داده اند؟ آیا من چیزهای قدیمی را تغییر مسیر می دهم؟ آیا گوگل دیگر به این عمق نمی خزد؟ چه خبر است با آنها؟ مورد عملی که به شما امکان می دهد بررسی کنید و بفهمید که با آن کاهش ترافیک چه اتفاقی افتاده است. مشکل اینجاست که اگر این موضوع را زیر نظر نگیرید، ممکن است شاهد افزایش ترافیک خود باشید و فکر کنید همه چیز خوب است، در حالی که در واقع فرصت‌های موجود را از دست می‌دهید که می‌توانید به راحتی به دست آورید.

بسیار خوب. بنابراین اگر ببینم که این به طور چشمگیری افزایش می یابد، و می دانم که کار خاصی انجام نداده ام، می توانم فرض کنم که گوگل در حال حاضر عمیق تر در سایت من خزیده است. شاید پیوندها وجود داشته باشند، اکنون پیوندهایی به صفحات زیرمجموعه یا در عمق سایت من وجود داشته باشد یا نقشه سایت XML من در نهایت مورد احترام قرار گرفته باشد یا، می دانید، برخی از این موارد. و همانطور که این کارها را انجام می دهید، همانطور که یک نقشه سایت XML ارسال می کنید یا آن فید را بهینه می کنید یا در حال ایجاد یک نقشه سایت HTML یا تغییر ساختار ناوبری خود هستید، باید این موارد را زیر نظر داشته باشید تا بدانید که آیا تأثیر مثبتی دارید یا خیر. وجود دارد. از آنجایی که اعداد جستجو می توانند بسیار نوسان داشته باشند، تقاضای جستجو نوسان می کند، رتبه بندی ها نوسان می کند، کلمات کلیدی در نوسان هستند، این می تواند به شما درک خوبی از نحوه آن صفحات بدهد، آیا من واقعاً همه آن صفحات را وارد موتور می کنم و به من کمک می کنند حداقل تعدادی را بیاورم. ترافیک برگشت اگر این کاهش پیدا کند، می‌دانم که به طور کلی مشکلات فهرست‌سازی یا خزیدن سایت دارم.

مورد دوم تعداد کلمات کلیدی است که حداقل یک بازدید از موتورهای جستجو ارسال می کند. و شما باید اینها را به طور مستقل نظارت کنید. من در اینجا علامت گذاری کردم که این باید گوگل باشد و اینجا پایین بینگ خواهد بود. من می خواهم این را برای همه موتورهایی که به آنها اهمیت می دهم نظارت کنم زیرا فهرست بندی و ترافیک جستجو مستقل از آن موتورهای مختلف است. تعداد کلمات کلیدی که بیش از یک بازدید ارسال می کنند به من می گوید، آها، من جایی برای آن کلمه کلیدی رتبه بندی کردم. من در بین شاید 10، شاید 20، شاید 30 نفر اول بودم، اگر مردم به دنبال برخی از این کلمات کلیدی در دهه 30 و 40 هستند. اگر این اعداد نسبت به تعداد صفحات شما در حال افزایش و کاهش هستند، باید یک نوع همبستگی مناسب بین این دو عدد وجود داشته باشد. اگر وجود نداشته باشد، می دانید که اتفاق عجیبی در حال وقوع است.

به عنوان مثال، اگر تعداد صفحاتی که برای شما ترافیک ارسال می کنند در حال کاهش است اما تعداد کلمات کلیدی شما که ترافیک را برای شما ارسال می کنند ثابت می ماند یا حتی افزایش می یابد، ممکن است تصور کنید که، اوه، شاید آن صفحه از فهرست خارج شده باشد اما صفحه دیگری که من آن رتبه ها را دوباره به دست آورده بودم یا اکنون به جای آن رتبه بندی می کنم. داشتن این اطلاعات واقعاً خوب است زیرا می‌تواند به شما کمک کند وقتی که ترافیک کاهش می‌یابد یا آنطور که انتظار دارید افزایش نمی‌یابد، علت را می‌خواهید و چه اقدامی باید انجام دهید. اگر صفحاتی را اضافه کرده‌اید، می‌دانید، به نوعی صفحات محتوای طولانی را اضافه کرده‌اید و آنها به طور کلی تولید می‌کنند، می‌دانید، ما ده صفحه اضافه کرده‌ایم، ده صفحه دیگر داریم که برای ما در این ماه ترافیک ایجاد کرده‌اند. اما یک دقیقه صبر کنید، دفعه قبل هفت کلمه کلیدی دریافت کردیم که برای ما ترافیک ارسال کردند و این بار فقط سه کلمه کلیدی جدید دریافت کردیم که برای ما ترافیک ارسال کردند. شاید آن صفحات، آن محتوا به اندازه کلمه کلیدی غنی نبود. شاید انواع محتوایی که مردم به دنبال آن هستند را نداشت. بنابراین، می‌توانیم نویسندگان، محتوا و موضوع سرمقاله‌ای را برای پوشش انتخاب کنیم که بیشترین کمک را در کسب ترافیک برای ما داشته باشد. ما می توانیم خودمان را ارزیابی کنیم و کارهای درست را بدانیم.

همراه با چیز کلاسیکی که اندازه می‌گیرید، که به نوعی، می‌دانید، فقط در طول زمان بازدید می‌کند، که یک معیار کلیدی است که بدیهی است که باید گزارش دهید، این به شما یک سطح عمیق‌تر به چیزهایی می‌دهد که باید به آن‌ها دست پیدا کنید. هر دوی اینها در بسته های تحلیلی استاندارد مانند Google Analytics در دسترس هستند.

در واقع، من به نوعی هیجان زده هستم که از قبل اعلام کنم، شما می توانید این موارد را در برنامه وب ما، در برنامه وب SEOmoz نیز دریافت کنید. این اعداد به صورت هفته به هفته همراه با داده های خزیدن و رتبه بندی شما در صورت ادغام با گوگل آنالیتیکس و زمانی که با گوگل آنالیتیکس ادغام می شوند، در آن قرار می گیرند. این ویژگی باید در چند هفته آینده بیاید. بنابراین، ما در مورد آن هیجان زده هستیم.

اما به هر حال، این موارد را زیر نظر داشته باشید. اندازه گیریش کن به ما بگویید چطور پیش می رود. من مشتاقانه منتظر نظرات هستم. مراقب همه باشید

رونویسی ویدیو توسط SpeechPad.com

شما باید SEOmoz را در توییتر دنبال کنید! خوشحال می شوم اگر شما هم مرا دنبال کنید: آرون ویلر.

اگر نکته یا ترفندی دارید که در این مسیر یاد گرفته اید، مایلیم در نظرات زیر در مورد آن بشنویم. نظر خود را ارسال کنید و شنیده شوید!

توسط irmusic4