خدمات سئو سایت
مالک ویلیس کوارتربک گرین بی پکرز روز یکشنبه تیمش را به پیروزی 30-14 مقابل تنسی هدایت کرد.
حق چاپ 2024 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است.
مشکلی نیست
گرین بی پکرز یکشنبه همچنان نشان داد که فهرست قهرمانی دارند. و برای دومین هفته متوالی، پکرز یک پیروزی چشمگیر را به دست آورد، در حالی که جردن لاو به دلیل رگ به رگ شدن MCL از میادین دور شد.
کوارتربک مالیک ویلیس پر شور و هیجان انگیزی برای لاو بود، خط دفاعی با هشت اخراج و ژایر الکساندر پیک شش می درخشید، و گرین بی یک پیروزی بزرگ 30-14 در تنسی به دست آورد. Packers به ​​2-1 – و 2-0 بدون Love – بهبود یافت در حالی که Titans به 0-3 سقوط کرد.
همچنین این اولین پیروزی گرین بی در تاریخ در تنسی بود.
مت لافلور، مربی پکرز گفت: “برای تیم ما واقعاً خوشحالم.” فکر می‌کردم در هر مرحله یک بازی کامل بود. گرفتن توپ سه بار، گرفتن انتخاب شش توسط Jaire، گرفتن هشت اخراج، این یک عملکرد دفاعی بزرگ بود. تهاجمی به اندازه کافی برای کسب پیروزی انجام داد. و متخصصان ما چند نمایشنامه بزرگ ساختند.”
در اینجا “خوب، بد و زشت” از برد گرین بی آمده است:

بیشتر برای شما جدید Galaxy S25 Ultra Teases برنامه های جاه طلبانه سامسونگ از فصل 3، اپیزود 1 بررسی: بازگشت وحشتناک به وحشتناک ترین نمایش در TVRaiders آنتونیو پیرس به تغییرات فهرست پس از باخت تحقیرآمیز دو سال خوب اشاره می کند. قبل از اینکه در 27 آگوست به گرین بی مبادله شود. در آن زمان، امتیاز پاسور حرفه ای او 49.4 بود.
اما برای دومین بازی متوالی، ویلیس فوق العاده بود.
بالای فرم
پایین فرم
ویلیس روز 13 از 19 را برای 202 یارد با یک پاس تاچ داون و بدون قطع توپ به پایان رساند. ویلیس همچنین برای 73 یارد و یک TD دوید و با امتیاز پاسور 120.9 به پایان رسید.
در پیروزی گرین بی مقابل ایندیاناپولیس در هفته دوم، ویلیس 12 از 14 پاس را برای 122 یارد تکمیل کرد، یک پاس تاچ داون 13 یاردی را به Dontayvion Wicks پرتاب کرد و با امتیاز 126.8 به پایان رسید.
لافلور گفت: “من نمی توانم کاری را که او در این مدت کوتاه انجام داده است، بیان کنم.” «مردم نمی توانند آن را درک کنند. من به شما قول می دهم، شما آن را متوجه نمی شوید. می دانم که فکر می کنی آن را گرفتی، اما نمی فهمی. کاری که او توانسته انجام دهد، من هرگز چنین چیزی را ندیده ام.»
ویلیس زندگی جدیدی در گرین بی پیدا کرده و شغلی را که یک ماه پیش تحت حمایت زندگی بود، احیا کرد. در این روند، او تیمی را که کمتر از یک ماه پیش از او تسلیم شده بودند، کشت.
ویلیس در مورد تفاوت بین تنسی و گرین بی گفت: «این یک فرصت متفاوت است. من فقط سه بار اینجا به عنوان یک تازه کار شروع کردم، و همانطور که قبلاً گفتم، در آن مقطع زمانی آماده نبودم. و من زمان زیادی داشتم که فقط سخت کار کنم و هر روز فقط خرد کنم تا از فرصت بعدی خود استفاده کنم، که فقط دو هفته اخیر سعی کردم این کار را انجام دهم. فکر می‌کنم بیش از هر چیز فقط سعی کنید سخت کار کنید و درک کنید که نمی‌دانید چه زمانی فرصت پیش خواهد آمد، اما باید زمانی که به دست آوردید برای آن آماده باشید.»
ساک اتک: گرین بی در دو بازی اول خود فقط سه اخراج داشت. روز یکشنبه، زمانی که پکرز در مقابل ویل لویس و تایتان ها هشت اخراج داشتند، این وضعیت به شدت تغییر کرد.
دوونته وایات اولین بازی با دو اخراج در دوران حرفه ای خود را انجام داد، در حالی که پرستون اسمیت نیز دو اخراج داشت، از جمله یکی از این بازی ها زمانی که پکرز با شش اخراج در اواخر بازی هجوم آورد. Kingsley Enagbare 1.5 اخراج، Lukas Van Ness 1.0، در حالی که Edgerrin Cooper، Isaiah McDuffie و Quay Walker همگی 0.5 اخراج داشتند.
اسمیت گفت: «ما در حال تماشای فیلم بودیم و می‌دانستیم که برای مقابله با این افراد فرصت‌های زیادی برای اخراج داریم. هر بازی یک فرصت عالی برای گرفتن چند اخراج است. فقط به اجرا برمی‌گردد و همه کارشان را انجام می‌دهند، همه به عنوان یک نفر بازی می‌کنند و هرکس وظیفه خود را اجرا می‌کند.»
این 8 اخراج، بیشترین تعداد اخراج گرین بی از 2 ژانویه 2005 بوده است، زمانی که 9 اخراج در مقابل شیکاگو داشت.
ویلیس گفت: “اوه خدای من، آنها دیوانه شدند.” “این شگفت انگیز بود. هشت گونی، درست است؟ وای خدای من. فوق العاده بود اگر می خواهید این را بگویید، آنها بازی را برای ما بردند. آنها بچه ها عالی عمل کردند. همه سزاوار یک توپ بازی هستند.
«اگر به این کار ادامه دهند، هر چقدر از جیبم پول بدهم، به آن ها می پردازم. من به حقوق آنها اضافه خواهم کرد. وای خدای من. این شگفت انگیز بود. دیدنش خوب بود آن بچه ها تمام هفته سخت کار می کنند. شما فقط دوست دارید که آن را در زمین به ثمر برسانید.”
JAIRE ALEXANDER: پردرآمدترین کرنر بک NFL – در بهترین حالت – از شروع کمپین 2023 بالا و پایین بوده است.
اما الکساندر مسلماً بزرگترین بازی بازی را داشت که پاس ویل لویس را قطع کرد و آن را در فاصله 35 یاردی برای تاچ داون در اواخر کوارتر اول برگرداند. انتخاب شش الکساندر اولین انتخاب او پس از دبیرستان بود و گرین بی را 17-7 جلو انداخت.
الکساندر گفت: “من به تازگی سازند را دیدم و فقط QB به سمت من نگاه می کرد، بنابراین من فقط آن را شکستم.”
X نقطه را نشان می دهد: ایمنی پکرها خاویر مک کینی برای سومین هفته متوالی یک رهگیری داشت. مک‌کینی زمین زیادی را پوشانده و توپ ماه ویل لویس را در اواخر بازی انتخاب کرد.
مک کینی گفت: «انتظار داشتم این کار را انجام دهم. من می‌دانم به کجا می‌خواهم برسم و چه کاری می‌خواهم انجام دهم و چه چیزی را می‌خواهم انجام دهم و به سختی کار می‌کنم و هر هفته به روش درست آماده می‌شوم و به تلاش برای ایجاد این فرصت‌ها ادامه می‌دهم. برای خودم و برای این که این تیم به آنجا برود و موفق شود.»
مک‌کینی اولین بازیکن گرین بی از سال 1978 بود که در سه بازی اول خود با این تیم، توپ‌های مهاری انجام داد. پکرز همچنین پس از 7 بار در تمام فصل گذشته، اکنون تنها در سه بازی، 7 توپ قطع می کند.
جف هفلی هماهنگ کننده دفاعی پکرز در مورد مک کینی گفت: “او بازیکن فوتبال بزرگی است.” او می تواند تکل بزند. او می تواند پوشش دهد. او می تواند در مناطق عمیق بازی کند. ما در بازی گذشته نیز او را شکست دادیم. بنابراین او بازیکنی بسیار همه کاره است و من فکر می‌کنم که شروع بسیار خوبی دارد. و من خیلی خیلی خوشحالم که او اینجاست.»
شروع سریع: گرین بی در اولین درایو خود در روز 70 یارد در شش بازی راهپیمایی کرد و زمانی که ویلیس از لبه سمت راست خارج شد و برای دویدن تاچ داون 5 یارد، 7-0 پیش افتاد.
درایو به خودی خود چیز زیبایی بود، یکی شامل سه راش و سه بازی پاس. ویلیس برای تکمیل 30 یارد، هر دو به جیدن رید و کریستین واتسون ضربه زد، قبل از اینکه درایو را با دویدن TD خود محدود کند.
واتسون در مورد شروع سریع گرین بی گفت: “من فکر می کنم که لحن را کاملاً تنظیم کرد.” ما می دانستیم که مردم قرار است چه کاری انجام دهند. ما می‌دانستیم که فرصت‌هایی برای ساختن نمایش‌ها خواهیم داشت و فکر می‌کنم در اولین رانندگی دقیقاً همان چیزی را دیدیم که فکر می‌کردیم قرار است ببینیم. درست در جای خود قرار گرفت و قطعاً لحن آن روز را تنظیم کرد.»
MOMENTUM SWINGS: تنسی با 20-7 عقب افتادن در اولین درایو خود در نیمه دوم، از 37 تیم خود یک امتیاز چهارم و یک را به دست آورد. مربی تایتانز، برایان کالاهان، ابتدا تیم پونت را اخراج کرد، اما نظرش تغییر کرد و تصمیم گرفت به آن ادامه دهد. .
تماس بد
لویس بازی اکشن را به سمت راست دوید، و وقتی نتوانست یک گیرنده باز پیدا کند، دوید. اما Quay Walker از Green Bay و Isaiah McDuffie بدون هیچ سودی Levis را متوقف کردند و Packers مسئولیت را بر عهده گرفت.
تنها پنج بازی بعد، امانوئل ویلسون در منطقه پایانی بود و برتری گرین بی به 27-7 رسیده بود.
واکر گفت: «این کاملاً غیر منتظره بود. ما تقریباً فکر می‌کردیم که آن‌ها می‌خواهند آن را در سمت راست، سمت چپ ما انجام دهند، بنابراین هر زمان که توپی جعلی می‌دادند، من به‌طور خودکار می‌دانستم.»
تنسی نیز در اواخر کوارتر سوم، 27-14 عقب افتاد و به عدد 31 پکرز رسید. در بازی دوم و 10، کینگزلی انگباره لویس را اخراج کرد، اجباراً لگدمال کرد و لوکاس ون نس بهبود یافت.
اناگباره گفت: «تکلیف خیلی زیاد فقط زیاد تنظیمش کنید. «من توانستم دست او را بگیرم و تقریباً یک مسیر روشن برای گونی بگیرم. سپس سگ من لوکاس آن را برداشت.»
این و آن: امانوئل ویلسون با دریافت 30 یاردی روی یک پاس صفحه نمایش، بلوک های فوق العاده ای را از جاش مایرز و شان ریان برداشت. این اولین تاچ داون حرفه ای ویلسون بود. ویلسون گفت: «معنی زیادی داشت. سال گذشته، من اصلاً گل نزدم. من به آن فکر کردم و امروز واقعاً بیرون رفتم و نمایشنامه را اجرا کردم. گیرنده‌ها بلوک‌ها را تنظیم کردند و من همه چیز را انجام دادم.» … برایدن ناروسون هر سه گل میدانی خود را با ضربه از فواصل 21، 26 و 47 یارد به ثمر رساند. ناروسون از فاصله 48 یاردی از دست داد، اما تنسی در آفساید بود و گرین بی را برای اولین بار شکست داد. … تنسی در 11 بازی فقط 33 یارد راشینگ داشت (3.0). … پکرها یک یارد 378-237 در مجموع یارد داشتند.

شروع بد: در حالی که حمله گرین بی به زمین رفت و در اولین رانندگی خود به گل رسید، تنسی نیز همین کار را کرد.
تایتان ها در 10 بازی 70 یارد را طی کردند و زمانی که ویل لوویس کوارتربک با ضربه محکمی به نیک وانت برای TD 1 یاردی ضربه زد به گل رسید.
این و آن: دی آندره هاپکینز اریک استوکس را در یک مسیر توقف برای یک تاچ داون ۱۱ یارد شکست داد. … پکرها در حال دویدن به جاش جاکوبز هرگز واقعاً موفق نشدند و با 43 یارد در 14 بار (3.1) به پایان رسیدند.

لباسشویی زشت: گرین بی 10 پنالتی به طول 75 یارد داشت، از جمله یک جفت پنالتی نگهدارنده توسط گارد چپ الگتون جنکینز و پنجمین پنالتی نگهداشتن سال روی تکل چپ رشید واکر.
در سه بازی، پکرها در حال حاضر 26 پنالتی (9.7 در هر بازی) برای 196 یارد ناخوشایند مرتکب شده اند.
گرین بی با انجام 8.0 پنالتی در هر بازی وارد بازی یکشنبه شد که در رده 23 لیگ قرار گرفت. این اعداد بعد از یکشنبه بدتر خواهند شد.
لافلور می‌گوید: «خیلی چیزها برای پاکسازی وجود دارد، بدیهی است که با پنالتی‌ها».
من را در توییتر دنبال کنید. Rob ReischelFollowingRob Reischel از سال 2001، Green Bay Packers را برای چندین رسانه، از جمله “Packer Plus” از Milwaukee Journal Sentinel و در حال حاضر Conley Media پوشش داده است. او همچنین هشت کتاب در مورد Packers نوشته است، از جمله کتاب‌های پرفروش، “100 چیزی که طرفداران بسته بندی باید قبل از مرگ بدانند و انجام دهند” و “Aaron Rodgers: Leader of the Pack”. کتاب‌های دیگر عبارتند از: «اگر این دیوارها می‌توانستند حرف بزنند»، «غرور بسته‌بندی‌کننده‌ها»، «مایک مک کارتی: شرور هیچ‌کس»، «رهبران گروه»، «مهم‌ترین بسته‌بندی‌ها» و «تاریخچه بسته‌بندان گرین‌بی». رایشل، فارغ التحصیل UW-Madison، جوایز متعددی را نیز از انجمن روزنامه ویسکانسین دریافت کرده است.”

* استانداردهای تحریریه
* جوایز فوربس

توسط irmusic4